Stilnoct ränniiN?

Onnistuuko ja mitä erityis toimenpiteitä tarvitaan. Vai väsätäänkö niinku desukatkin…auttKAA VÄSYNYTTÄ… ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOS!

No unensaantiin iha turha temppu, viihteilyyn sen sijaan erinomainen. Jotku väittää että niissä ois jonkulainen kuori joka pitäs rapsutella pois, mut kaippa se filtteri ne isoimmat paskat pysäyttää vaikkei jaksaiskaa raappia. Annostus huomattavasti pienempi ku suun kautta, ilman tolee yhdestä menee jo huolella tutkalle mutta vaikutus on kyllä erittäin lyhyt. Pirin kanssa kombotettuna varsin metkaa, kännin perään iv käyttö tekee eläimeks = hauskaa mutta muisti kärsii ja saattaapa koheltaaki.

NO, EIPÄ AUTTANU UNEEN EIKÄ MUUHUNKAAN. TUNTUU OUDOLT, JOS JOKU NOIST JOTAIN VIIHTEELLISTÄ LÖYTÄÄ…KIITI ASIALLISESTA VASTAUKSESTA.

Ilman tolea verrattavissa kunnon deeleihin ja suoneen varmaan jos ei mitään bentso / pseudobentso tolee olis niin semmonen 30mg pommi vois viedä aika muihin maailmoihin ja vois lähtee seinät kaatuun vähän enempikin… niinkuin mulla teki jo 10mg nokitettuna silloin kun ei vielä ollut enempiä toleransseja tsolpideemin hyville vaikutuksille.

Pakko muuten jupata et oon kokeillut kaikkia eri valmisteita voisin vaikka pistää parhaus järjestykseen:

1. Stilnoct
  2. Somnor
  3. Zolpidem Sandoz
  4. Zolpidem Rathiopharm
  5. Stella

Stilnoct voittaa selkeästi ja loput tulevat aika samalla viivalla. Somnor (orionin) valmiste on siitä jees että se kirveltää nokitettaessa niinkuin kuningas stilnoct tekee. Kohta onkin vaikea valinta ottaako stilnoct vai somnor, molempia löytyy muutama.

Ja tosta stellasta sen verran että ei se nyt niin huono ole kuin sitä puhutaan. Nousee paljon rauhallisemmin nokitettuna mutta loppu peleissä vaikuttaa yhtä voimakkaasti. Nousuja siitä ei vain oikein saa.

Nahka quittaa mo :arrow_right:

Tämä on nyt jo aika vanha ketju mutta itselle ajankohtainen.

Somnoria vedin hihaan ja taisin niiskauttaakin. Alla oli sitten vaikka sun mitä muutakin mutta ambulanssi keikka siitä tuli kun aloin uteliaisuuttani harrastaa vaikka sun mitä. Olin jostain saanut käteeni puudutusnestettä. Sitä sitten ruikin reitiin ja ranteeseen. Brand new kirurgin veitsi ja aika vahinkoahan siitä syntyi. Tikkasin itse jalkani mutta ranne oli sen verran suurta vahinkoa saanut, että ambulanssi keikka siitä tuli. Olin valitettavasti silloin kotosalla jossa porukat ja siivoilin verijälkiä ympäri huonetta ja minulla oli kaikki pakattuna valmiina koska tiesin jääväni ainakin siis yöksi jonnekin. Isä oli heräillyt johonkin ja olin kuulema aivan hysteerinen kun se yritti jotenkin pidellä minusta kiinni kun olin viemässä roskista. Olin sitä ennen soittanut sairaanhoitajan päivystykseen, että tilaanko taksin vai ambulanssin. Muuta puhelusta en muista miten se kului mutta päätin sitten hieman valmistautua ennen kun tilaan ambulanssin. Valitettavasti isä oli enemmän hysteerinen kun minä ja porukat tilasi sen ambulanssin. Eihän ne meinanneet edes antaa minun sitä roskista viedä missä kaikki veripaperit ja luudut oli. Hyvä ettei ambulanssiin mukaan lähteneet vaikkeivat tieneet mitä kaikkea olin tehnyt. Ambulanssissa vielä napsin vaikka kuinka monta Somnoria vaivihvaa suuhun vaikka se hoitaja siinä kyseli, että mitä minä napsin, yritin tietysti vaivihkaa tunkea niitä lättyyn. Sittenpä minulla ei olekaan mitään muistikuvaa kun perille oltiin päästy, että mitä tapahtui. Muistan, että olin kai pyörätuolissa viety tikattavaksi. Sen tapauksen jälkeen minut siirrettiinkin Akuuttiselle psykiatriselle ja siellä olin jokusen päivän. Häröintä oli se, ettei minulle kerrottu mitään miksi siellä olin ja milloin pääsen pois ja mitä sääntöjä siellä on jne…

[Poistettu valmistusohjeita/ niiden tiedustelua. -Päihdelinkin toimitus]

Ennen kirjailin tuolla Tipin ja Abzurdin tykönä mutta nyt kun paikka on kiinni niin kai se täytyy täällä jatkaa. :slight_smile:

Sori tämä älytön tarinointi. Innostuin.

hankkikaa kunnon lääkkeet ja jos ei onnaa ni se on voe…voe suosittelen päihteetöntä patoutunutta vihaista tylsää elämää. :smiley: :smiley: :smiley:

kaikki varmaan tietävät lääketablettien injektoimisen riskit… en näe touhussa hirveästi järkeä.
Monia pahimmillaan raajan amputointiin johtaneita laskimotukoksia on tapahtunut monia.
Injektoitavat lääkkeet ovat aivan eri muodossa.

Tsolpideemin annostelu on aika mahdotonta viihdekäyttöön. Säkällä ku oikeeseen mielentilaan tuuppaa yhden, voi nähdä hassuja asioita hetken ja isommilla annoksilla sekoaa pää tai ei muista mitään.

No isommilla annoksilla se muisti kyllä menee 100% varmasti ja aamulla alkaa tajuta ja miettiä, että mitähän on illalla/yöllä tullut tehtyä ja miksi sohva on heitetty parvekkeelta alas.

Jos on bentso tolee niin isommilla annoksilla menee vaan muisti ja jotain typerää tulee tehtyä.
Nim. 500 mg iv.

Kirjotin äsken pidemmänkin tarinan tähän, mutta se hävis johonkin.
[Poistettu IV-annostusta -Päihdelinkin moderaattori] kun aloin selvitä niin ei ollut hajuakaan missä värkit on :smiley:
Jonku puolisen tuntia kestää tää alkupöhnä ja sitten jää vain rentous. Tosi kivoi nappei otanki yhen lisää :smiley:

Niijoo pirii on eilisestä vielä veressä niin saattaa sekin buustata mut kuiteki 8/10 arvosanaksi ;-D

Aijjaa… No o see hianoo vaa EI toimi. Aikoinani yritin jollakin nukahtamislääkkel pari kertaa, en muista olisko ollut tsopikloonia sittenkin. Matala verenpaineeni romahti ja kaaduin lattialle ja siinä siiten odottelin, että tämä vtun ei-toivottu vaikutus hellittäis ja pääsisin vaikka niinq vessaan. Se olisi ollut hyvin aiheellista. Hei miksei tääl enemmän puhuta siitä, miten erilaiset päihteet vaikuttavat suolen toimintaan??? Joitakin, useita kertoja paskaa siivotessa on tullut mieleen, että mikä vttu tässä on niin v*tun siistiiii, kun tämä on kaikkea muuta kuin sitä.

Ugh.

:imp: :slight_smile: :smiling_imp:

^ Olihan meillä täällä jossain se ketju, joka käsitteli kylläkin niitä “suolen tuotoksia” ja niiden erinäisiä koostumuksia ja olomuotoja…:slight_smile: :mrgreen: :laughing:

Olipahan sekin melkoinen ketju… minnehän lie hautaunut, vaikka yhdessä vaiheessa oli tosi suosittukin…:slight_smile:

^/^^ Se oli Krapulapaska-ketju ja löytynee edelleen jostakin. Voisi ehkä nostella, kun aihe taitaa olla mulle taas pian ajankohtainen, kun saisi sen korkin tässä nyt ensin auki :wink: :stuck_out_tongue: .

Kyllähän monet aineet vaikuttavat suolentoimintaan. Tosin mulla ovat vaikuttaneet ennemmin ummettavasti, kuin niin, että olisin housuuni paskonut, enkä puhu pelkästään näistä kaikkien tietämistä takuu-ummettajista, eli oppareista. Enimmäkseen käyttämistäni päihteistä lähinnä juuri alkoholi on se, jolla on muhun päinvastainen vaikutus, mutta olenpa mä ainakin pari kertaa onnistunut hankkimaan itselleni ihan kiitettävän ummetuksen parin päivän reippaalla bissekuurillakin, vaikka moinen hiton uskomattomalta kuulostaakin :open_mouth: :laughing: .

:slight_smile: Niinpä olikin, nyt on pakko kahlata taaksepäin ja ettiä se jostain, niin saa taas hyvät naurut tällekkin päivälle… :mrgreen:
Monesti nauroin ns. vedet-silmissä kun sitä ketjua luin, kun mulla ei tuu huonoa oloa jostain “paskasta lukemisesta”… :laughing:
Ja aina tulee tosta ketjusta jotenki mieleen, se trainspotting-leffan kohtaus jossa se kaveri hirveän henoiini-rännin jälkeen ottaa kunnon pore-töötit ja sit tulee oikeasti kiire vessaan…:slight_smile: :mrgreen: :laughing: