no itellä menee kans toi 20 mg illas mut zolpidemiä… kait aika sama aine…
mut nenässä noi maistuu aivan helvetin karseelta ja sitku aivastaa niin ne tulee ulos eli ei ole mitään järkeä…
räpylässä toimii ihan hyvin…mut pitää filsata muutamaan kertaan… tai riippu filtteristä…joskus noit on mennyt 300mg illassa,ja on se melkoista sekoilua,harmi vaan ettei hirveenä muista siitä… eikä se oikeen kannata kuin reilu 100mg pääse aikalailla samaan ulottuvuuteen…
alkuun nukkahti hyvin 10mg. mut eipä oikestaan yhtään mitään 20mg sano nyt. vaikka en ole kuin muutamana iltana viikossa syönyt kun ne on mennyt viihteilyyn… tyhmä minä…
Normiannoksilla tolet ei nouse älyttömän nopeaa, ehkä parista viikosta kuukauteen.
Kuitenkin tuohon nousee tolet yleisesti ottaen todella nopeasti.
Jos annoksen nostaa vaikkapa 100mg ja tuota tekee pari päivää, ne ei toimi suurinpirtein enää koskaan.
Itse joskus “hulluina vuosina”, olen heittänyt hihaan 150kin milliä ilman mitään vaikutusta, toisaalta silloin ei esim. 50 imovaneakaan vaikuttanut mitään…
Alkoholi boostaa noita kylläkin ihan helvetisti, se pitää mennä sit niin päin että ensin viina, sitten lääkkeet.
^^tuo täytyy tehdä varoen, se voi yllättää.
Noita ei kannata missään nimessä heittää hihaan, vaikkakin ilman toleja humahtaa mukavasti sen 30sekuntia.
Nokittaminenkaan ei kannata, vaikka vesiliukoisia ovatkin.
Tabletit on tarkoitettu mahalaukkuun ja sinne ne myös kannattaa niellä, jos tuntee tarvitsevansa moista.
No mulla niitä ei ole koskaan määrätty oikeaan käyttöön (ts. ei määrätty ollenkaan), oon vaan “muuten vaan” ottanut. Mulla ainakin tolet viihdekäytössä nousi kohisten. Eka riitti se 20mg, sit 30mg, 40mg… Parhaimillaan/pahimmillaan 140mg. Ite nokitin ne ja ei mitenkään erityisen pahoja.
Viinan ja noiden kans tosiaan saa olla tarkkana… Vähän viinaa, muutama kalja ja 50mg stilkkareita niin minä sammuin ensin sekoiltuani liikaa. Ei hyvä yhdistelmä ollenkaan alkon kans.
Juuri tuota yritin rakentavassa hengessä kertoa sille varatulla paikalla omista kokemuksistani ja omana mielipiteenäni. Seuraus:
…ja jotain ihmeen hysteeristä hourintaa niistä näistä.
^^^^Hyvä jos saat toimimaan. Vanjalla ei toimi muuta kuin alkolla tehostettuna, ja epäpätevät luopio lääkärit ei osaa muuta kuin Stilnoctia määrätä. Nenän limakalvoilta imeyttäminen perusteltua aikaelementin takia. Tolet tulee ja menee.
Voi hyvin!
Toki yhen-kaks stilkkaria voi nokittaa, ne myös imeytyy sieltä, vesiliukoisuuden vuoksi.
Ja toimii nopeammin kuin syötynä.
Mutta, jos on tolea, esim. 10 stilkkarin jauhot vaatii jo aika ison nenän… :mrgreen:
Nieltynäkin nämä alkaa nopeasti vaikuttaa.
Viunan kans noita ei pidä sekottaa, edes yhtä pilleriä. Olen joskus pikkukännissä ollu menos nukkuu ja ottanu yhden kappaleen stilkkaria. En ole saanutkaan unta vaan sikamainen meininki on alkanut. En tiedä miten niin voi edes seota! Tein rautapadassa hienon ruuan juureksista ja lihasta, sitten höystin sen ruuan pitsillä, kruunulla ja kuminukella joka osittain suli…Voi veljet kun oli hyvää ruokaa!
“Big nose, big hose” Mix mulla ei koskaan oo noin hauskaa lounasseuraa, häh?
Perinteinen tietoskaba koska on perjantai: Niin vakavasti kuin sen voi ottaa, voisiko olla niin että alkolla tehostamisessa alko näyttelee pääosaa?
Voikaa hyvin!
juu ei alkon kans…
enkä suositele kyllä minkään muunkaan kans…
dexmin kans joskus tullut sairaala reissu,kun seuraavana päivänä viel ollut tiedottomassa tilassa, ettei minuun ole saatu minkään näköistä kontaktia…
no voipi siten olla että stilkkarit on erin makuisia kun zolpidemit… mut oli se helvetin moinen polte nenussa kun noit eka kerroil yritti nokittaa… ja kielen alla kans maistuu melkoselle paskalle. mut sairaalassa joskus saanut stilkkareita ko zolpidemejä ei ole ollut ,niin ne kyllä on pystynyt kielen alla sulattelemaan…
no ei monilla lääkeillä pysty sekoilemaan yhtä kovasti…
joskus kun pelailin yhtä peliä eka pleikalla ja kun noita vedin sirryin sinne pelimaailmaan ja se tuntui jotenkin aivan normaalilta ammuin nittä vihollisia. enkä edelleenkään huomannut missään mitään epänormaalia…
jossain vaiheessa äitini ääni alkoi kuulumaan sieltä pelimaailman seasta niikuin siinä se joka antaa niitä tehtäviä niin sen ääni kuulu sieltä. niin jotain äiti oli yrittänyt tulla puhumaan mulle… ja se olikin oikeasti käynyt siinä…
joskus käärinyt sätkän ihmiselle ketä sielä ei oikeasti ole ollut kun se pyysi heittä yhen röökin… kun tulin röökiltä mietin et miks vitussa tos on valmiiksi kääritty sätkä ja muistin et käärin sen mun frendille mut minnekähän se oikeen katosi…
joksus käynyt ajamalla kaupassa mistä en kyllä itse muista mitään ja mut oltiin sieltä kaupasta viety lekuriin kun myyjät ei päästäny mua takas rattiin… mitäkähän tullut sielä tehtyä… olin kuulemma sanonut mun 7v pikkusiskolle et mä haen meille juomat…
jos sulla muutama paketti noita on ja sul on tarkoitus ottaa noit muutama niin aamulla mietit mihinkän noi kaikki napit on kadonnu… ne vaan menee mopo karkaa täysin käsistä…
kun olin sairaalassa ja olin vetänyt noita parisen kymmentä… niin lähin ajelemaan sillä sängyllä niitä sairaalan käytäviä.
ja se tuntui todella aidolta että se sänky oikeasti liikkuu… välillä olinkin jossain soramontulla ajamassa sillä mun sängyllä se oli melko outoa…
tuli aika sekavaa tekstiä…
deliriantit on ihmeellisiä/mielenkiintoisia…
No noissa on jännä ku vaikka yksin vetäis niin tuntuu silti että ei ole yksin. Että paikalla olis paljon muitakin. En nyt tiedä ihmisiä mutta jotain tyyppejä kumminkin Varmaan suurin osa sekoilusta liittyy siihen että oon puhunut niille “muille”, pitänyt esitelmiä, luullut että ne ovat varastaneet mun loput lääkkeet vaikka ite oon ne tosiasiassa vetänyt. Autossa kun on kyydissä niin näyttää että tie haarautuu moneen suuntaan ja autoja menee niin maan perkeleesti. Jos olis ite ratissa niin olisin kyllä ojassa alta aikayksikön… Joskus oon peilistä töllännyt itteäni ja näyttänyt aivan omituiselta ja varmaan kauan jumittanut siinä ja miettinyt oonko olemassa.
ja totta tuokin että tabut häviää “kummallisesti”. vaikka on päättänyt ottaa vaikka viisi, niin kas kummaa meneekin koko lätkä…
Ihan muutama kalja, pari stilkkaria ja kukkaa on ihan kiva yhdistelmä, ainakin mulle. Jumittaa silleen kivasti muttei tuu liikoja harhoja.
toi sängyllä lentäminen on tuttua. mä lentelin ympäri mun kotikaupunkia, pystyin himmailee ja kiihdyttää,
hauskoja pikku trippejä noista kyllä saa. kokematon voi aluksi jopa hiukan säikähtää, varsinkin jos näkee
kaks hahmoa pimeähkössä huoneessa ja loppujenlopuks ne alkaa nyrkkeilee ku raivohullut. hetken ku siristeli
silmiään, niin huomasin että ne oli vaan mun huppareita jotka oli jostain syystä viskattu entisen täysjousitetun
krossipyörän sarviin.
tolet nousee kyllä nopiaan, mulla toimi muutaman ekan viikon (ehkä jopa yhden kk.) ja sitten loput 8kk.
kuurista vetelin niitä miten sattuu tai aluks niitä rupes menee tuplamääriä, sitten levyjä/ilta/yö jne. sen jälkeen
aloin syömään niitä myös satunnaisesti myös päivällä, koska tuli tottumus siihen vaikka ne ei enää vaikuttanutkaan
mutta silti niitä aina tuli syötyä. lopetuksesta seuras ainoastaan raivareita, mutta lääkitys vaihdettiin niinä aikoina
lepteihin ja vahvempiin bentsoihin jotka sitten hillitsi niitä oireita lopulta niin että niitä ei enää ollut laisinkaan.
kokemukset mitkä perustuu lääkinnällisiin vaikutuksiin, ja että silloin kun käytin näitä ‘oikein’, ovat varsin hyviä.
kyllä näillä nukahtaa kun pistää tv:n kiinni, valot pois ja pää tyynyyn mutta jos on joistain muista aineista voimak-
kaita viekkareita niin helposti herää siinä parin tunnin päästä kun vaikutus alkaa hiipumaan.
Joo,tolet on.Toimii ainakin mulla nukahtamiseen,mut viime aikoina kun olen nukahtanut muutenkin on tullut käytettyä viihdytykseen,not so nice.Ja kyllä,saan ihan lekurista noi.