Stella

Kokemuksia? Millainen lääke tuo? Haittoja?

On se ihan hyvä lääke. Riippuu siitä, mitä lääkkeeltä haluaa.

Toimii hyvin nukahtamisvaikeuksiin niillä, joilla toimii. Itselläni toimi, kunnes menetti tehonsa tyystin, eikä se teho enää palannut pitkän tauonkaan jälkeen. Käytin varmaankin liian usein. Jos univaikeudet ovat muunlaisia, kuin pelkästään nukahtamiseen liittyviä, niin silloin ei ole paras mahdollinen lääke.

Moni tykkää Stellasta viihdekäytössä(Itse en siinä koskaan mitään kovin viihteellistä huomannut. En tosin tarkoituksella käyttänytkään väärin), mutta siinä on aika pirun isona riskinä sekava sekoilu totaalisen muistinmenetyksen kera. Ei siinä mitään, jos sellaisesta tykkää, kunhan ei sekoilessaan aiheuta muille harmia. Alkoholin kanssa tuotaKAAN ei luonnollisesti kannata ottaa.

Sekavuus ja esim. unissakävely voi olla haittavaikutuksena ihan lääkärin määräämillä annoksilla ja käyttöaiheen mukaisessa käytössäkin. Tästä varoittaa pakkausselostekin. Varovaisuutta kannattaa siis noudattaa, jos on itselle uusi troppi. Pää tyynyyn heti, kun ottanut lääkkeen. Mulle ei koskaan tullut mitään haittavaikutuksia, mutta kuten sanoin, en yrittänykään hölmöillä Stellan kanssa.

Tpi, oletko muuten foottis? Jos olet, niin moi :slight_smile: . Ikävää jos sulla menee huonosti(Enhän mä tiedä meneekö, mutta vähän sellaista tulkitsin taannoisista kirjoituksistasi). Toivon sulle parempia aikoja ja oloja, vaikkei se mun toivomisistani taida olla kiinni…

juu
kiitos winstoni
noin pähkäilin itsekkin ja kun ei nukahtaminen ongelma vaan pätkäunet.
uni toiminut paremmin, joten jätän vielä ottamatta.
ff juu se täällä taas sekoilee, mutta ei koko ajan huonosti mene.
elo on mitä on ja kehitystä(hidasta) tapahtuu.
arvostan aktiivisuutasi tukiessasi toisia kirjoittajia täällä.
-peace&love