Stella 10mg +alko?

Eli simppelisti = mites Stella suhtautuu alkoon? Ja siis nyt tarkoitan paria kaljaa (1-4) Kiitos! :smiley:

^ Voipi hyvinkin suhtautua niin, että muisti lähtee tyystin ja tulee sekoiltua kaikkea aivan typerää ja turhaa ja mahdollisesti vaarallistakin. Toki tuo on monenkin mielestä mitä parhainta hupia :unamused: ja mikäs minä siihen mitään olen sanomaan niin pitkään, kun ei viattomille sivullisille aiheudu haittaa.

Jos alkoholimäärä nyt ihan oikeasti pysyy vain yhdessä tai kahdessa kaljassa, niin eipä tuo välttämättä pahemmin päätä sekoita(Olletikin, ettei kyse nyt ihan pikkulapsesta ole ja alkoholiin on edes jonkinlainen toleranssi), mutta A) Stella helposti buustaa alkoholin vaikutusta niin, että pienemmätkin määrät kolisevat kovemmin ja B) zolpideemipäissään saattaa hujahtaakin alas useampikin annos alkoa ihan huomaamatta ja seuraukset huomaa sitten vasta seuraavana päivänä :wink: . Toisekseen, jos zolpideemista saa oloja, niin alkoholin vaikutus kyllä herkästi peittää alleen ne parhaimmat visuaalit sun muut, mitä tuolta roippeelta kait yleensä haetaan ja vaikutus on lähinnä tuo sekavuus. Niinhän se alkoholi tuppaa vaikuttamaan yhden sun toisenkin aineen kanssa, että turruttaa niitä varsinaisia oloja, mutta pään saa kyllä sen avustuksella tuplasti sekaisin. Tietty, jos äärimmäinen sekavuus, sekoilu ja muistinmenetys on se tavoitetila, niin silloin voin lämpimästi suositella ryynikännejä vähän reippaammallakin kädellä :smiling_imp: . Seurauksista en ota mitään vastuuta :mrgreen: .

Olen kaatunut ikkunan läpi nautittuani näitä Stilkkareita ja kaljaa. Toisella kerralla olin ajanut autolla ja unohdellut tavaroita pitkin kaupunkia. Ei millään tavalla hauska kombo ja voi olla hyvin vaarallinen.

Itse varon yhdistemiä Zolpidem tai Midazoalm yhdistettynä etanoliin.Voi olla että teet jotain älytöntä mitä et muista aamulla.Jos otan zolpidem tai midazolam niin max 2 olutta ja päätyynyyn.

pysyy vaa siin yhes stellassa nii kylsitä holii uskaltaa muutaman ottaa.