SSRI lääkkeet + huumeet??

Jooh eli eiks noiden SSRIden kanssa pitäny olla vähän varovaisempi ettei tuu serotoniinioireyhtymää?? Mitähän noiden lääkkeiden kans piti varoo… essoja? mites sit muut piri bupre bentsot jne onks mitään yhteisvaikutuksia…??

Joo essoja ei saa ottaa. Mulla on SSRI-lääkitys kans, bupren kans en oo huomannu mitään yhteisvaikutuksia. Enkä pirinkään, vaikka mäkin mietin ja pelkäsin et miten ne mahtaa keskenään vaikuttaa… Mulle ei ainakaan käyny mitenkään,mut ei kai se suositeltavaa oo. Mitä lääkettä syöt?

deelit ja madame on nou-nou.
tramaleitakaan ei kannata syödä niiden kanssa, mikäli lääkärin kanssa ei ole niin sovittu.

bupresta j tramalista ei oo mulle ainakaan mitään oireita tullu.
piri ei sovi,mania saattaa pukata päälle.
viina,ei helevetissä.

Deelejä voi syödä jos kuuppa ei ole pahasti jumissa. Jos vainoilee pilvestä ni kantsii jättää deelitkin välistä.
SNRI ja Mao-estäjät on SSRI:n kanssa vaarallisia. Ayahuoscka yleisistä deeleistä muistaakseni ainoa jota ei saa SSRI:n kanssa sotkea juuri tuon MAO:n takia.
Essojen kanssa pitää olla varovainen. (saattaa sisältää joskus mitä vaan)
Viina ei haittaa jos et sit kohella jotain.
Opparit toimii. (Tramalia varovasti koska se on SNRI)
Dmx:ää ei kantsi.
Yleisesti SSRI:tä SNRI:tä ja MAO-estäjiä ei saa sotkea. (serotoniinisyndrooman mahdollisuus helposti jo kun sotkee noista kahta)
Pirillä tuhoat aivojasi niin että SSRI lääkityksen määrä kasvaa.
Bentsoista ei haittaa ennen koukkua.
Tutkimuskemikaaleista pitää tietää mitä sisältää.

Nou-nou. SSRI:n kanssa deelit ovat ok ayahuascaa (ja muita MAO-inhibiittoreita) lukuunottamatta eikä madame aiheuta muita ongelmia kuin että se toimii puoliteholla.

Muutama tarkennus yrtin tekstiin:

Ayahuasca (nus nus :wink: ) on tosiaan yleisistä deeleistä ainoa vaarallinen, koska sen sisältämä MAO-inhibiittori voi olla tappava kombo SSRI:n kanssa.

Puhdas madame sinällään ei ole tavallista vaarallisempaa, SSRI vain vähentää sen tehoa huomattavasti, suunnilleen puoleen. Eri asia on sitten kaikki muut kemikaalit, joita essoihin lisätään.

Piri vaikuttaa normaalisti SSRI-kuurin aikana, ja jos sitä kohtuudella käyttää (mikä nyt kenellekin kohtuus on) ei se aivoja tuhoa sen enempää kuin muutenkaan.

Juup, niiden vaikutuksista kuuppaan tiedetään ylipäätään ihan liian vähän.

Mulla on siis nyt alotettu citalopram, täs kuumottelen et mitä sitä uskaltais vetää. Mämmiin ja deeleihin en koske, mut melkeen mitä vaan muuta pitäis uskaltaa vetää?

Tota miettisin ku tramalia ei saa syödä, mut ei vissiin johu siitä et on opiaatti vaan jostai muusta?

^ Ei johdu Tramalin opioidivaikutuksesta, vaan Tramalin SNRI-vaikutuksesta. Pahimmassa tapauksessa noiden kombosta saattaa olla seurauksena serotoniinisyndrooma, mutta niinkin voi käydä, että Tramalin vaikutus vain blokkaantuu SSRI:n vuoksi. Oppareiden ja SSRI-lääkkeiden yhteiskäytössä ei muuten pitäisi mitään ongelmia olla, mutta kodeiinia voi olla turha vetää SSRI:n kera. Ei se vaarallista ole, mutta SSRI:t vain tuppaavat blokkaamaan kodeiinin vaikutuksen monilla ihmisillä. Itselläni kodeiini auttoi kyllä kipuun ihan hyvin, vaikka SSRI- tai SNRI-lääkettä olisin syönytkin, mutta se ei tuntunut menevän päähän lainkaan.

dxm on kans vaarallista, mdma, tatit ja kode ei vaan toimi ssri lääkityksen kanssa, kai tost mämmist voi jotain huonookin seurata jos vaan kiskoo nousujen toivos mut normi annoksista ei tullu itelle muuta ku vitutus ku rahat meni…

Mulla oli aiemmin paroksetiini käytössä ja se tuli selväksi, että Panacod ei toimi sen kanssa. Nyt on venlafaksiini ja eräs tuttu farmaseutti sanoi, että Panacodin pitäisi toimia venlafaksiinin kanssa…mitenhän on oikeesti? Onko kellään kokemusta? Venlafaksiini ja Tramal ei kuulemma sovi yhteen sen serotoniinisyndrooma-riskin takia…

epäilen että ei toimi.