Itselläni on nyt 600mg Lyricaa, 130mg metadonia ja 60mg diapamia. Ja nyt vasta tuntuu “normaalilta”. Vähän tuntuu hullulta.
Miten te pysytte kuosissa, toimintakykyisenä? Kertokaa!
Itselläni on nyt 600mg Lyricaa, 130mg metadonia ja 60mg diapamia. Ja nyt vasta tuntuu “normaalilta”. Vähän tuntuu hullulta.
Miten te pysytte kuosissa, toimintakykyisenä? Kertokaa!
Yleisesti ottaen tarvitsen vähintään 4 mg klonatsepaamia päivässä, että toimintakyky säilyy edes jotenkin. Riippuu päivästä ja riippuu siitä, kuinka paljon mitäkin on alla. Muutkin benzot kyllä kelpaavat, tuo klonatsepaami nyt vain on se mun lemppari. Mitä enemmän benzoja, sen parempi toiminta- ja keskittymiskyky. Jos olen oikein paljon ottanut, niin aika sähläämiseksi saattaa mennä asiat, ainakin muiden silmissä, mutta mun olo on “normaali”. Oppareiden kanssa tarvitsen vähemmän benzoja, mutta yritän pysyä irti oppareista parhaani mukaan, välillä lipsuu. Miedot opparit(buprenorfiini ja siitä miedommat) pitävät mut hyvin toimintakykyisenä. Ei tule mitään pahempia nuokkumisia, ainoastaan “normaali” ja kevyesti euforinen olo.
Toivottavasti tämä nyt oli sellainen asiallinen vastaus, enkä taas loukannut herraa niin maan perkeleesti.
0,5 g kukkaa varmaan riittää pitämään mut tyytyväisenä ja ilmankin sitä saatan pärjätä. Ja kolme kuppia kahvia ja 5-10 sätkää on ehkä tärkeemmät.
Riippuu päivästä ja siitä, missä tilantees olen. Joskus jopa 6o mg oksatsepaamia, mut sillon on paljon ahdistusta siedettävänä. Lisäksi hermot kireällä, levottomuus, pakkopuhuminen, pelot, kaikkee ällöö… 90-120mg nykyisin tekee suht normaalin olon, ei turhat neuroosit sun muut häröilyt häiritse toimintaa… (ressulla 45mg/20 d; 60mg /10d…tohon kun pääsis pidemmäksi aikaa…). Pahimmat bentsosekoilut enimmäkseen ohi, mut repsahduksia tulee. Eikä net edes tunnu hyvältä, kun lääke ei varsinaisesti ole bentsojen “eliittiä”… .
Ne tupakat ja kahvit tuosta tosiaan unohtuivatkin . Mitähän mä taas hourin? Ilman niitä ei kyllä pärjää päivääkään. Toisaalta niitä pitäisi vähentää radikaalisti(kokonaan tuskin pystyn lopettamaan), koska silloin saattaisivat nuo benzot toimia paremmin.
Pölönen, mä olen käsittänyt, että sulla on erittäin paha benzoriippuvuus. Eikö sulle todellakaan määrätä mitään vahvempaa ja pitkävaikutteisempaa benzoa kuin tuo oksatsepaami? Hyvä tietysti, jos sillä tulet toimeen, mutta mulla ainakin se tuottaa ongelmia sen sahaavan vaikutuksensa takia ja annokset karkaavat käsistä heti kättelyssä. Siksi lääkäri ihan suosiollisesti kirjoittaakin mulle noita pitkävaikutteisempia.
Lyricaa päivittäin 150-300mg ja benzoja tarvittaessa eli muutamana päivänä viikossa ja tietty sumppia ja röökiä menee aika paljon.
Ja joskus pitää ottaa vähän hapantakin .
Joo, mä olen helvetin tyytyväinen kun olen saanut jätettyä alkon, pirin, savun ym. lähes kokonaan pois. välilä kyllä n. kerran kuussa olen yhdet pirivedot vetäny. Alkoholi etoo mua, en pysty edes katsomaan kun joku vetää jotain doris pulloa. Enää on noi bentsot ja lyrica ongelmana. Ne kun saisi jätettyä niin asiat olisivat aika hyvin. En vaan millään pysty olemaan ilman xanoreita, pameja ja rivatrileja. Muut bentsot ovat sitten asia erikseen. Esimerkiksi Opamox on mun mielestä aika turha bentso. Jos ilmaiseksi saan niin kyllä sitten kelpaa. Ja Dormicumeista en suostu maksamaan sitä hintaa mitä täällä pyydetään. Ei ne ole sen arvoisia. En halua kuitenkaan niitä rännittää.
No kyllähän se on totuus että lyrigaa 300mg ennen kun on toimintakykyinen,olen syöny ja useamman vuoden ja aina toimii yhtä hyvin.
Taitaa olla riipuvuus,haittaakse…
Huolestuttaa tää hermomyrkky mistä ei pääse eroon että toimiikohan tää aina ja aina ja aina…
Terkkarin lääkäri laitto semmosen sähkö resetin kuus lootaa 300mg,ja oli entisessä paperiversiossa vielä viis lootaa jäljellä.paperi respalla toisesta apteekista ja toisesta sillä sähkösellä ja kun katto on täynnä niin ei käyny lompakon päälle.
Välittääköhän kela kun kauhoo kahella respalla,ei apteekki ainakaan välitäny? haittaakse??.
Kyllä se kelaa kiinostaa, ellet ole ostanut niitä ilman kelakorttia. Tuli mullekkin jostain 100kpl xanor 0.5mg että kuulemma mennyt liikaa niitä no tästä jo pari kk saa nähdä mitä sieltä tulee vastaukseksi.
16milliä xonee (sl) tuntuis olevan sopiva. Plus cymbalta 30mg.
Pikku-opamoxeja napsin silloin tällöin, yleensä ne unohtuu. Auttaa ne nukahtaa jos muuten vaan pyörii ja hyörii. Ei ole aikasemmin ollut ongelmana moinen, mut alkanut nyt kun alko vähentyi ja loppui jopa kokonaan.
Koktaili jolla pysyn hyvässä kunnossa? Alla oleva on sellainen satsi, jota haluaisin käyttää jatkuvasti ja jolla pysyn erittäin hyvässä kunnossa ja työkykyisenä. Harmi vaan, että mulla on joku pakkomielle vähennellä noita… aika paljo siihen kyllä vaikuttaa tiettyjen lähiomaisten vittumainen painostaminen!
Phenibut 5-10g
Lyrica 600mg
Rivatril 2mg
Tramal 300mg
Tenox 20-40mg
Mulla on ihan samoja kokemuksia ollu. Tietysti jossain se raja tulee… mutta siis yleisesti ottaen bentsot vaan parantaa mulla toimintakykyä. Siinä missä normaalit jampat sammuu, ni mä oon normaali. Me varmaan kuulutaan niihin ihmisii, joilla toi gaba-järjestelmä on häiriintyny jotenkin niin, että jatkuva bentsolääkitys on ihan aiheellista.
Itse ymmärrän “toimintakykyisenä” olemisen silleen, että se on se mahdollisimman pieni määrä ettei ole enää kipeenä ja pystyy hoitaa asioita. Kun sit jos alkaa menee hyvän olon puolelle ni sillon on vaarana (ja suurena todennäköisyytenä) et jää vaan jumittaa ja fiilistelee, eikä silloin enää olekaan “toimintakykyinen”.
Esim. Winston, jos sä vaan sähläät benepäissäs, niin ethän sä ole toimintakykyinen jos et saa mitään aikaiseksi. Vai? Näin mä ainakin asiaa ajattelisin. Eikö hyvän toiminta- ja keskittymiskyvyn pitäisi johtaa siihen että asiat tulee hoidettua mahdollisimman sutjakkaasti?
Muuten sun ois varmaan ihan hyvä varmaan selvittää itselles että kenen takia niitä lääkkeitä vähennät? Jos teet sen muiden painostuksesta, niin on aika suuri todennäköisyys että tulet taas nostaa niitä jossain vaiheessa. Etenkin jos esim. sulle tulee olo, että ne ei arvosta tarpeeksi sitä mitä niiden takia teet, niin miksi silloin tehdä?? Ja siinähän on taas hyvä syy jatkaa niiden käyttöä, “kun eihän ne välitä”. Mutta jos hiffaat että sehän onkin sulle hyvä asia se vähentäminen, ja alat ihan ihan itsekin haluu sitä, niin sit alkaa olee toivoa.
Tartten vähintään joka toinen päivä lekurin määräämän bentsosatsin. Täl hetkellä koen vaan että toi Opamox ei RIITÄ. Rivoista vaihto ei käynytkään ihan ongelmitta - täh? Liittynee asetelmaan pitkä/lyhytkestoisuus. Riva pitkä, moxit lyhyt.
Eilen tein pelivedon. Vetelin 135mg moxeja, purkki tyhjäksi: nyt sitten ollaan viikko ilman, haha. Terkuin lievän tason masokisti. Ei kaduta. Huomenna ja ylihuomenna varmasti mietityttää, vaan ei kaduta: päätös kun tehdään se tehdään. Koetin lekurille kertoa tosta, että lyhytkestosuuden takia annokset repsahtelee tuon tuosta. Ei lähtenyt vaihtaa ees keskipitkäkestosiin pameihin, hmm.
Pilveä en edes laske. Sitä menee epätasaisen tasaisesti, joskus kun ei bentsoja, niin ylärajaa ei ole.
Mutta juu, ilman bentsoja en kykene toimimaan täysipainoisesti, vaan kitkutellen, kiukutellen, ihmisiä peläten.
Ja onnellinen tilanteesta! Joskus oli tilanne täysin toinen.
Niin, liika on toki liikaa benzoissakin, vaikka toleranssi olisikin korkea, mutta… Miten tämän nyt selittäisi? Mä olen siis täysin krooninen sählääjä, eli sählään enemmän tai vähemmän joka tapauksessa, mutta jos en ole ottanut benzoja, niin en pysty tekemään MITÄÄN. Silloin toiminta- ja keskittymiskyky on täysin nolla. Benepäissäni saan asioita aikaan, vaikka välillä unohdankin, mitä olin juuri tekemässä ja aloittelen monta juttua päällekäin ja yritän sitten saada sen kaaoksen hallittua. Tietysti parempi, jos onnistuisi aina pysymään siinä optimaalisessa annostuksessa, jolloin sähläämisen määrä olisi minimi ja keskittymiskyky taas huipussaan, mutta kun lipsuu niin lipsuu. Kaiken kaikkiaan kuitenkin, asiat etenevät enemmän, vaikka olisin yliannostellut benzoja verrattuna siihen, ettei niitä olisi läheskään tarpeeksi vaikuttamassa.
Siis oot kyllä oikeassa tuossa, että jos tulee liian hyvä olo, niin silloin voi jäädä vaan paikoilleen. Kyllähän ne tietyt doupit vähän passivoivat. Vaikka vähentäminen on lähtenyt käyntiin muiden painostuksesta, oon kyllä tätä vähentelyä itelleni perustellu ja mulla on tämä viimekertainen vähennysprosessi edenny aika hyvin. Ehkä tosiaan noita annoksia noisa em. määristä vois kyllä laskea, jos ajatellaan sitä minimaalista määrää, jolla toimintakyky pysyy vielä yllä.
Sanoin nuo määrät lähinnä siksi, että noita määriä käyttäessäni viime aikoina (ennen vähennystä) olen pärjännyt elämässä suoraan sanottuna loistavasti vrt. siihen aikaan, kun yritin kitkutella ilman rauhoittavia pitkänkin aikaa ja olin vain työkyvytön ja jumitin himassa pakoillen ihmisiä.
Viime aikoina koen kuitenkin kasvaneeni hieman henkisesti ja on tiettyjä muutoksia tullut elämään, jotka voivat tällä kerralla johtaa parempaan lopputulokseen rauhoittavien määrää vähennettäessä. Nyt olen kuitenkin jo saavuttanut melko alhaisen tason rauhoittavien suhteen ja itseasiassa olen ollut toimintakykyinen! Aika näyttää.
Tarvittaessa 50-100mg oksatsepaamia, 60-80mg tematsepaamia ja kipuihin 1-6 panacodia tai 100-300mg tramadolia. Riippuen ihan päivästä mikä on fiilis.
Subua vähintään se pari milliä päivä että pääsee sängystä ylös ja liikkelle.Päivästä ja/tai tilanteesta riippuen se 2-4 milliä.Silloin tällöin tulee siinä ohessa käytettyä vähän muutakin,mutta noilla nytten alkuun pääsee.
Kyl se mul on ny 100-150mg oksatsepaamia /d. Haluan päästä vain lekurin määräämiin… Mikä estää…
.