Narkkis eli Pelinjohtaja on ollut jopa oikeuspsykiatrisella suljetulla. Minä vain tavallisella suljetulla magneettilepositeissä.
kerro ihmeessää miks mun pitäis mennä lataamoon?
Jaa en mä tiedä? Mä kuvittelin että sulla on joku pulma päällä…
on kyllä, mutta varmaan saa koht hyvät REM unet ja sit ei oo pulmia.
nyt vittu vastaat tähän gamemaster
Niin siis ei sun tartte mennä pöpilään, jos tykkäät harhoistasi. Mäkin tykkään harhoistani, enkä tykkää pöpilöistä yhtään, kun siellä olo tuppaa vähentämään niitä…
no mitä kannel arvelee täst raha puolesta?. kun silloin nuorempana olit aika kova juomaan ja rahaa on varmaan menny sullakin 6 numeroinen summa. niin vaivaaks se nyt raitistuttua?
Miksi ihmeessä vaivaisi? Mennyt on mennyttä ja nyt tehdään duunia massien eteen sekä eikä raha ole ollut minulle koskaan mikään pääprioriteetti. Sitäpaitsi voin nykysyin terveenä hankkia sitä ihan laillisesti monellakin eri jedikikalla :mrgreen: Yliopistoon (ja sitä kautta mielenkiintoiseen duuniin) nyt tässä ainakin ensin mennään kunhan saadaan asiat rullaan kunnolla ja ne hilut tulee sitten siinä sivussa joilla voi toteuttaa itseään haluamallaan tavalla.
Ei täältä kukaan lähtiessään mitään mukaansa saa eikä ne kaikki työnantajat edes tuo usemmitenkaan kukkia sinne haudalle. Ei sillä, että raha nyt sinällään olisi tarpeetonta (mahdollistaahan se paljon eikä sitä nyt totaalisesti väheksyä kannata) mutta itse en jaksa intentiotani siihen ihan valtavasti kohdentaa.
siis sanot täysin vakavissasi, et ne menetyt massit ei vaivaa yhtään? kun silloin aikoinaan, kun sun viinapirua telotettiin, niin mainitsit, et raha puolikin harmitti.
ja en sano tätä vittuilakseni, mut jos ne ei tosiaan harmita, niin sitten en vissiin vittuillekkaan
Tottakai se nyt traumamasentuneena harmitti mutta nyt terveenä ei varsinkin kun nyt apua on tarjolla enemmän kuin tarpeeksi. Katsos kun minusta tulee oikean lääkkeeni avulla tälläinen “lentäjä” enkä koskaan ole ollutkaan tavanomaisesta perspektiivistä katsottuna alkoholisti. Join sitä myrkkyä (alkoholistisesti ja olin kyllä pahassa koukussa) vain manifestoidakseni masennustani joka ei varmaan kuulosta kovin loogiselta. Viinapiru teloitettiin kyllä mutta se piru meni heräs henkiin ja sitten juoksi kiireen vilkkaa pakoon… Kumma juttu… :mrgreen:
no mitä kannel arvelee tämmösest, et jos sul olis nyt säästös 6-numeroinen summa rahaa ja ne vietäis pois? et ei harmittas yhtään?
ja en kaatele suolaa haavoihin ja oon itekkin ikäänkuin samas tilantees.
onhan siin toki se ero, et jos ne vaan vietäs, sut ois käännetty ja sit tää masennus/alkoholismi oli sairaus.
Tottakai harmittaisi, ketä nyt ei? En minä rahaan täysin välinpitämättömästi suhtaudu koska silläkin on tarkoituksensa.
“Sitäpaitsi voin nykysyin terveenä hankkia sitä ihan laillisesti monellakin eri jedikikalla,”
Kyllä. En olisi tuota väitettä uskonut mahdolliseksi useita vuosia sitten, mutta totta se on.
Korkoa korolle periaatteella raha alkaa tekemään rahaa itsestään asunnoilla noin 10 vuoden aikajänteellä 0% velkavivulla jos lähtee minimituloista ja nollaomaisuudesta - siis jotain 10.000 € - liikkeelle ja arvopapereissa noin 5 vuoden aikajänteellä. Noin 20.000 € vuodessa pystyy tekemään työelämän ulkopuolella lähes riskittä ilman erityisosaamista minimiansiotuloilla luokkaa 800 €/kk käteen kuussa, mutta se vaatii työtä joitakin viikkotunteja, On vaihtelevaa ja mielenkiintoista. Verot - rehellinen epämiljonääri maksaa pääomatuloista noin 15-20 % eikä 30% pl täysin passiiviset - eivät milloinkaan (eivätkä asiat muutenkaan) mene kuten oppikirjoissa. Yhdenkään ihmisen omaisuuden arvoja ei kukaan tässä maailmassa pysty arvioimaan tarkasti, koska se selviää vasta “teurastustaseessa”. Arvopaperien arvo muuttuu tänään robottikaupankäynnin aikana kaikissa suurissa yhtiöissä (kaupankäynnin volyymi Helsingissä päivässä on tänään suurempi kuin 1990-luvulla vuodessa) tuhansia kertoja sekunnissa ja salkun arvo kaikilla useaa arvopaperia omistavilla päivästä riippuen 0,5% - 5%. Kuukaudessa voi hävitä yli 10% vaikka hajauttamisen olisi tehnyt kunnolla, mutta pidemmällä aikajänteellä ei häviä jos hajauttaa kunnolla.
→ Ei se ole tuon kummempaa.