JER 23:14 Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra
23:21 "Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat.
23:22 Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
Sivu 234 väittää, että kaikki mitä tapahtuu, on JUmalan masinoimaa - AA liike vahvistaa pahantekijäin käsiä sanoen “TÄÄLLÄ ON SE TOTUUS”…kaikki mitä tapahtuu ei ole hyväksyttävää…
Roomalaiskirje:
1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.
alatko mun exäx ex alkoholisti?
voisin minäki aina sopivissa väleissä sannoo, että se mun exä sitä ja se exä tätä…
ei minua haittaa vaikka oisit mieskin, vois meillä ollu olla villissä nuoruudessa tuommonenkin
syntiin hairahtuminen.
tietysti parempi jos oisit nainen niin saattais olla kuitenkin vielä saumaa paremmin ehkö jopa
tulevaisuudessa…tai no…haaveilua=haavilla pyydystämistä ja haavissa on reikiä ja liian isot silmät.
sillon ne pujahtaa karkuun ketä pyy(dys)tää…ääääää…
liityin muuten kirkkoon takaisin joku aika sitten, en ihan tarkkaan tiiä miksi, vaan nyt sitten
kysyn, että kuulutko sinä ex aalkoholisti mihin uskonnontunnustaja porukkaan?
voisko sieltä löytyä joku kiva lyyli?
tai siis varmaan vois…kai se vois mistä tahansa? on kai vaan yritettävä hiukka tiiviimmin
etsimistä, kun kuitenkin oon kaksi kertaa viiden vuoden sisällä jotain aloitteellisuutta
yrittäny harrastaa…
no kumpikin vastas kieltävästi jo kättelyssä—tai ei nyt käteltykkää …äh…
vaikea asia…
taian rukkoilla josko j. auttasi???
hyvä allah, jumala,vishnu,manitou,ukko ja akka,henki,kaikkeus,koovee, ym,ym…
anna mulle hyvä, kiva mukava ja sopiva akka,
laitan kaikki jumalat ja voimat, kun minusta ne on ihan yks ja sama.
profeetat voi olla vääriä vaan ninhän se tuppaa ihmisen jutuissa käyä, kaikkien,
että aletaan saarnaamaan totuuksia millon milläkin perusteilla.
ja kun ehdottomaksi alkaa, niin jää useinkin kokonaiskuva vajaaksi. suvaitsevaisuus
puuttuu ja se on siinä mielessä tårkeää, että muuten on itse jumala kun tietää
paremmin.
perskele…ei tästä taia tulla tolkullista kirjotusta vaan laitan kuitenkii vaikka tolkuttoman…
moe
koe
ite
oma
juttus
vuan
elä
tyrkytä
ku
saarnat
ei
kaeketi