^ Olikos se tää norflex juurikin, missä on myös parasetamoli lisänä kivunlievitykseen.?
En ihan varmaks muista, mut mulla itelläniki oli joskus kauan sit noita.
Ja saman vaikutuksen sillä saa ku sirkallakin, tosin jotku on sitä mieltä et se rentouttava vaikutus olis sirkoilla parempi.??
Tiedä hänestä ku on niin kauan aikaa, kun niitä norflexejä oli itellä respalla, niin ei muista enää et vois sanoa mitään varmaa…
^ Muistini mukaan Norflexilla, ja Sirdaludilla ei mitään ihan dramaattisia eroja ollut. Semmonen mutu-tuntuma jäänyt, että tuota Sirkkaa yleisemmin määräillään lihasjumeihin. Itsekkin tässä juuri aloittelin sirkka-kuurin. Kelailin tommosta 4x4x4=12mg siis vuorokaudessa. Joskos tuo senverran jeesis jumeihin, että voisi varovasti vähän jumppailla vähän perkeleen kipeää selkää. Valveunia en suinkaan sirkoilta sentään odota Jos nyt valveunia olisi nähtävä, niin saattasin maistella tietynmerkkisiä matkapahoinvointilääkkeitä, jotka pitäisi huuhdella alas taas tietyntyyppisellä yskänlääkkeellä, joiden valmistuksesta en mene takuuseen näitä päiviä. Joskus 80-90 luvulla tuli semmosta hassuttelua harrasteltua paljonkin. Ikävä kyllä kovinkin psykoottisin seurauksin
Norflexissä ei oo parasetamolia. Kauppanimellä Norgesic myydään sitä orfenadriini/parasetamoli yhdistelmävalmistetta. Sirdalud mulla ainakin auttaa hemmetin paljon paremmin jumeihin kuin tuo orfenadriini.
^ Niinpä oliki, muistin väärin noi nimet. Hyvä ku Nnaana korjasit.
Omakohtainen kokemukseni vain, mutta kyllä Sirdalud on paljon parempi relaksantti, kuin Norflex. Rentouttaa IMO paremmin, eikä Sirkoilla ole juuri muita ikäviä sivareita, kuin verenpaineen laskusta johtuva huimaus, mutta eipä tuokaan liikoja häiritse, kun otan yleensä siinä vaiheessa, kun olen muutenkin jo menossa maate. Norflexista tulee epämiellyttävällä tavalla pöhkö, hieman epätodellinen olo ja varmaan näkisin siitä niitä valveunia :mrgreen: , jos ylipäätään pystyisin yrittämäänkään nukahtamista siinä pönttöolossa . Voi olla, että Norflexin huonompi teho relaksanttina johtuu kohdallani ainakin osittain tuosta, kun eipä siinä liioin viitsi rentoutua, kun hermoilee tyhmää oloaan
.
^ Jos mä haluisin varmaa rentoutusta ja oloni pumpuliin, niin vetäisin taas pameja,
mutta nautin viimeiset 22.2. ja heitin apteekkiin satoja kipaleita, kun halusin lopettaa, lopullisesti.
Bentsohimo ei ole täysin kadonnut tai ehkei se koskaan täysin häivykään, mutta olisi
turhan työlästä niitä hankkia näin laiskan miehen, tosin tällä supliikilla se onnistuu.
Eipä toi kummonen relaksaaja ole toi neljä millinen sirdalud.
Ehkä pitempi kuuri ois parempi. Huvikseni en viitti mitään ottaa, enää.
Aika hyvin kuitenkin tää torso kaiken elämisen jälkeen mua tottelee ja
mulla on kasettilukko lapaluiden välissä, jonka eilen aamulla tunnisti
ensimmäisenä oikein mun koirankynnenleikkaamon luottotäti
se on varmaan niin, että vierivät karvakassit eivät tulehdu ja sammaloidu
^ No joo itsekkin söin benzoa 25vuotta, vähän kauemminkin, isoilla annoksilla, mutta en siitä enää jaksa enempiä kirjoitella. Reilu 2 vuotta sitten lopettelin benzot. Olin pitkän tovin täysin ilman benzoja. Nykysiltään enää käytän siten, että saan dokaamiseni lopetettua, sekä äärimmäisiin paniikkikohtauksiin maistan minimaalisen määrän benzoa, joskin nyt en ole edes niihin koviinkaan pannareihin ottanut benzoa. Täytyyhän nämä asiat saada ruotuun ilman sitä turruttavaa sumuverhoa silmien edessä Edelleen kuitenkin liputan benzojen hyödyllisyyttä oikein käytettynä, ja useille se toimii hengenpelastajana.
Kova juttu siulla tuo benzon lopettaminen, joskaan en tiedä entisyydestäsi kovin paljon, mutta joo kotsan noston arvoinen asia kuitenkin Muutes, itsellään se benzonhimo on kadonnut, josko himoa niin olikaan. Melkeinhän niitä joutui viimeisinä vuosina syömään tippa linssissä, kun nyt kuitenkin tiesi miten rajussa nalkissa niihin olikaan.
Edelleen mie jatkelen kuuriluontoisesti Sirdaludin popsintaa, mutta tuskimpa tätäkään jaksaa pitkiä aikoja alkaa napsimaan, kaipa nuo lukot, ja jumit olisi hyvä selvitellä fysioterpalla. Tietenkään nuo sirkat ei vähääkään auta kipuun, joka on se pääasiallinen ongelma, muiden ongelmien joukossa
^Kyllä mä pidän kaikkia bentsoja onnellisuuspillerinä, josta pamina kokemusta vain 1995 - 2017 ja 2 ½ v olin ilman.
Onnellisuus vaan muuntuu lääketieteen kovimmaksi riippuvuudeksi ja ahdistus pahenee, joten eipä innosta, enää.
Ja draamanhallinnassa ja esim. äkillisen tragedian hoidossa ovat erittäin tehokkaita tilapäislääkkeitä ja lääkkeitä ne ovatkin. Vähän tylsä aihe ja taaksejäänyttä eloa, mutta kelle vaan voi käydä miten vaan-teoriaan käytännössä uskon.
^ Todellakin totta. Tylsä, ja loppuun kaluttu aihe, vaan saahan sitäkin joskus ottaa esille, jos vaikka joku lukasisi kirjoituksia, ja sillä tavoin välttyisi pitkäaikaiselta benzon käytöltä. Tietenkin nuo asiat tiedettynä ja omakohtaisesti koettuna on vähän hankala sitä helvettiä sanoin kirjoitella näytölle. Kyllähän sen huomaa, kun benzot salakavalasti kääntyykin täysin itseään vastaan, mutta tosiaankin hyvä lääke akuutteihin dramaattisiin elämänvaiheisiin yms.
Jotenkin tuosta Sirkastakin tuleekin semmonen pöllö olo, tai huomaa kyllä jonkin vaikutuksen, mutta kyllä se pahinta lihasjumia kuitenkin poistaa ainankin aavistuksen verran, mihin tarkoitukseen sitä syönkin, enkä suinkaan tavoittele jotakin pöllömäistä oloa
Vaan joo kova temppu siulta tuo benzon lopetus, en monia ihmisiä tiedä, ketkä ovat lopettaneet benzon yli 20v käytön jälkeen, että vähän sitä vielä tässä pitää hehkuttaa
^ Joo kiitos ! Mä en muutoin usko, että mun sanomisilla ja kirjoituksilla on mitään merkitystä kellekään asian suhteen, enkä enää elättele sellaista täysin perätöntä luuloa, joka vertautuu maagiseen ajatteluun… en ole tän seitsemän (7) vuoden aikana auttanut ketään, sillä mä varmasti jo tietäisin, jos niin ois ollut. Kas kun ei se oo mun elämäntarkoitus tai tavoite, sillä se on helvetin raskasta ja duunina täyspaska homma ! Vuosien aikana olen korkeapainekirjoittamisella saanut noita juttuja itsestäni pois, toivottavasti… tehnyt sitä esinnäkin täysin itsekkäistä lähtökohdista ja etten ole koko aikaa mummoi turvakengillä monottamas… se on kans hieman rasittavaa, sillä osa vanhuksista on tosiväkivaltaisia, eikä oo häpeä ottaa sodankäyneeltä lyyliltä ja veeralta ja kalervolta pataan keskellä katua…
^ Aivan. En miekään elättele semmoisia ajatuksia paljoltikaan, että näillä kirjoituksilla suoranaiseti ketään auttaa. Itselleen terapeuttisista syistä miekin tänne kirjoittelen, toki semmoin vähän ajattelen, että saattaahan tässä pienesti joku hyötyä Kuitenkin hyvä varmaan tuoda eri näkökantoja esille. Kernaasti kyllä tuon esiin näkökantoja, kuinka vaikka olisi mielestäni järkevää ajella benzoja pois.
Todellakin on ihan saatanan raskasta jelppiä ihmisiä kuilun partaalla. Onhan tässä itsekkin toipuva narkomaani, tuurijuoppo, ja ties mitä Toisaalta olen siitä asiasta aivan varma, ettei lääkäreiltä samaa tietotaitoa löydy. Tietenkin on lekuja, joilla itselläänkin on ties mitä ongelmia, ja sen pohjilta saattavat hyvinkin asioista ymmärtää. No okei muutaman fiksun päihdepuolen lekun olen kyllä tavannut. Ikävä kyllä rivilääkäreiden kanssa on vähän edes turha keskustella
Mutta jos vähän edes pysyisi otsakkeen takana, niin lie aika ottaa päivä-sirdalud. Viikon loppupuolella aie lopettaa tuo Sirdaludin hotkiminen. Sehän on vaan laastaria itse vaivaan, vaikkakin vähän kyllä laukaisee lihasjumia, vai liekö auttaa piikkimatto, ja semmoinen selänlämmitin, ehkä kaikki yhdessä
^ Piikkimatto - tuo vieläkin länsimaissa mystistä käsitettä kantava itäisen maailmankolkan ihmisenkorjausväline…
Vaan multapa onkin omalääkäri suoraan kysynyt, että mitä pitäisi juovalle alkoholistille sanoa…
oli sen verran ei-ylpeä, nuori mieslekuri yksityiseltä lääkäriasemalta tai sen firman julkiselta puolelta,
että näin teki ja annoin hälle heti tuhat pistettä. Ehkä mun senkertainen käyntikertani oli niin
paasaava, kun kävin muistaakseni neuvottelemassa myös pampulan pudotusohjelmaa, jonka olin
tietenkin itse laatinut tuolloin vuodenvaihteessa 2013/2014… ja se myös toteutui aika hyvin tulevina kuukausina.
Hain vaan ikäänkuin virallisen vahvistuksen asialle, enkä mä siihen mitään seurantaa tarvinnut, mut ehkä hoitsu ois ollut bonaria.
Viunan jäädessä loppui sen aiheuttamien kroonisten onnettomuuksien vuoksi telomiset,
joten loppui kaikki lääkärikäynnit.
Joka ammattikunnassa on dorkia ja hyviä tyyppejä, niin poliisissa, kuin rosvoissa pari perusalaa mainitakseni.
Ammattirikolliselta mä edellytän myös ns. vanhan liiton käyttäytymistä, ettei viattomia sivullisia kovin montaa ammuta esim. rahankuljetusautoryöstöissä, joita ei toki saa lain mukaan edes tehdä, eikä suunnitella.
ja ei juovuksissa duuniin tai muissa vaikutteissa, kuin korkeintaan vähän valvottuneena oikein tosihyvän syyn takia.
^ Kyllä. Piikkimatto jälleen päivittäiskäytössä. Olikin pitkät ajat vaan pölyä haalimassa nurkissa, ja vuoroin selänlämmitin vekotin päällä Joo kyllä kaikissa ammattikunnissa on dorkat, ja ei dorkat edustettuina. Itse ehkä vähän liikaa ainankin aikanaan sortunut semmoiseen lääkärin arvosteluun, että jos se leku ei kirjoittanut haluamaansa lääkestä, niin sehän oli sitten epäpätevä, ja vähintäänkin mulkku, kun taas kynä savusi haluamallaan tavalla, niin lekuhan oli jo melkein ystävä
Vaan nykylinjaushan on aivan saatanasta. Miunkin pitäs tähän saatanan kovaan kipuun kuulemma popsia mielipidelääkettä, mut jokin häpy kuitenkin, enkä edes ymmärrä mihin tuommoiset hullut lääkeehdotukset perustuu, noh ilmeisesti bonuksiin se perustuu, mitä varmaankin lekut saa, kun kirjoittaa kallista jotakin uutta mielipahalääkettä. Onneksi miun yksityinen leku kuitenkin kirjoitti Tramalit, kun katseli röntgen yms kuvia, ja oikeastaan kummasteli kovaan ääneen, miten kummassa kipua ei edes haluta hoitaa, tietenkin semmoin solidaarisesti, ettei ihan kollegoitaan lytännyt. Tuota Tramalia ei ole aikomus pitkään nautiskella, tosin eipä se meikän ruho enää koskaan paranekkaan, että pitää vaan kestää kipua. Ja se onkin melko tuttua
Vaan näinhän se on ilman viunaa tuskin niin olisikaan lekuun asiaa niin usein, kun onhan nyt jurrissa sattunut ties mitä ilkeitä asioita, jäisi pois kaikki darra benzotankkauksetkin, eli käytänössä kaikki benzot varmaan jäisi lopullisesti pois, kun nyt oon sen linjan vetänyt, että tulkoon mikä tahansa paniikkikohtaus, niin ilman benzoa sen käsittelen. Ainankin hyvin se nyt on pitänyt muistaakseni muutaman viikon. Mietoja kipari lääkkeitä en oikeen pidä minään verrattuna benzoihin, tokihan nyt kaikilla lääkkeillä on ne mitalin kääntöpuolensa, mut jotenkin tätä aika puuduttavaa arkea haluaa joskus vähän pakoilla alkolla, joka nyt ei tietenkään ole ylpeilyn aihe.
Piikkimattoa, selänlämmitintä, ja toistaiseksi vielä 1kpl 4mg Sirdalud, ja Tramalia veteen liukenemaan, vituttaahan niitäkin kurmia kurkusta alas, mutta tämän hetkisessä kivussa semmosen pikku lievityksen itselleen sallin
Ps : Kiva kun joskus taannoin jossakin ketjussa otit sen piikkimaton tapetille !!!
^ Ikävää tuo kipupotilaana olo - mulla oli solisluu hajalla ja pari muuta murtumaa eri aikaan
ja pysyvänä tilana se varmasti muuttaisi paljon omaa käytöstä, kun muistaisi tuon ajan ja
olla kiitollinen normiolosta, mutta ihmisperimällä minäkin sorrun turhaan valittamiseen…
koitetaan jaksaa ja löytää merkityksiä ja motivaatiota uuteen nousuun ilman liikoja medikaaleja ja ehkä jopa ilman
Onko maailmassa vain kahden sorttisia ihmisiä… toiset jakaa ihmiset
kahteen sorttiin ja toiset on ääliötä/neroja. Coenin leffojen maailmasta.
Elämä ei ole kuin n. 70 % nauramista ja mulla se on pakonomaista hjyymörin puuduttavaa työstämistä
ja saan muuten aina noista myydyistä naulatyynyistä ja piikkimatoista n. 7,0 % suoraan omaankassaan,
joten vouhotan puhtaasti rahan takia, mutta muuten suuret summat suorastaan rynnistelevät ohitseni
^ Kyllä se tietenkin on ilkeää olla kipupotilaana, mutta tänään olo on jo vähän siedettävämpi, joten ainankin tuon Sirdaludin skippaan pois, ehkäpä Tramalinkin. Joo on tämä ihmisluonne juurikin semmoinen, että vähän pitää aina valitaa Itsellään valittaminen mennyt jo siihen pisteeseen, että yllättää itsensä valittamasta jopa yleisöosastoille, milloin mistäkin asiasta. Liekö lähinnä tekemisen puutetta. En ainankaan pidä itseäni jotenkin kuivakkana pappana
No helvettiläinen. Pitää ostaa piikkimatto ikäänkuin vaikka varoille, niin siellä suunnassa kilajaa kassakone Ja kyllä tuolla piikkimatolla lie on positiivisiakin vaikutuksia, ja ompahan taas jokin aktiviteetti, kun aika jumetustahan elo tuppaa olemaan. Sanalla sanoen aika tylsää, mutta tylsä on myöskin turvallista
Joo, ja ihan hyvin tässä jaksellaan, ja ilmeisesti sielläkin suunnilla Kuitenkin prosentuaalisesti tulee oltua kovinkin selvinpäin, mitä nyt joskus vähän ryyppy heittelee jumiin. Täytyy alkaa keksimään harrasteita siinä määrin, miten niitä on mahdollisuus toteuttaa.
^ Hyvä että on paremmin
Kolme sanaa, kaksi merkitystä ja yksi tarkoitus: Koira ja siinä on harrastetta tarpeeksi ja sitoutumista.
Mulla on yleisönosastonkirjoittelu-ura onneksi jo takanapäin ja vieroituin kaikesta sellasesta lähes täysin.
En omista naamakirjaprofiilia tai tarvitse sitä mihinkään. Suomalaisessa somessa trolleja ja nolojen viestien liukuhihtatahtijulkaisua ei kuitenkaan hidasta edes omalla nimellä esiintyminen. Suomi - ehkä pidättynein kansa ?
Viihdekirjoittamisen ideana on, että ei liikaa painotuta asiasisältöihin, sillä ne puuduttavat faktat saa
selville muutenkin. Tän lyhyen elämän aikana on tarkoitus viihtyä, eikä päntätä tietoa, tietääkseni.
Esimerkkinä koululaitoksemme laskentaoppi. Emmä tarvii tuhansittain monimutkaisia matematiikan kaavoja,
vaan riittää kun osaan ynnätä, jakaa ja kertoa… ei ees vähentää välttämättä tarvii osata ja ne on vain lukuja ja
rahoissani on niin pienet luvut, ettei ketään kiinnosta tai niiden hukkaaminen ei tunne ees mulla missssään…
noniin - palautan tän sirdalud-ketjun oikeaan käyttötarkoitukseensa.
^ Joo toivottavasti itselläänkin alkaisi olla ura takanapäin, jokseenkin kuluttavaa kirjoitella milloin mistäkin epäkohdasta yleisöosastoille Niinpä semmonen turha tiedon tankkaus on kovinkin turhanpäiväistä. Ainoa josta pänttäämisestä olen hyötynyt on vieraiden kielien kielioppi. Osuutta asiaan silläkin, kun on tullut asuttua muuallakin, kun täällä Suomessa. Pitääkin muutes alkaa preppaamaan vieraita kieliä, joskin näillä gaboilla se saattaa olla vähän turhauttavaa
Suomi todella pidättäytynyt kansa, ikävä kyllä
Koirahan olisi hyväkin idea. Täytyy tosin olla varma, että pystyy tässä huolehtimaan itsestään, sitä ennen en edes akvaariokalaa voi hommia. Eli se ikivanha klishee. Ensin huolenpito itsestään, sitten muista ihmisistä, tahi eläimistä
No juu lie aika palauttaa ketju oikeille uomilleen, kun ehkäpä tosiaankin ihmiset tämän kautta haluavat Sirdaludista turista Vaan kyllä se Sirdalud auttoi lihasjumeihin, sen huomaa, kun nyt on ilman Sirdaludia
Itselle tuli viimeksi jo 6mg nokittamalla selko ja valve unia. Ja vähän hallusinoi hereillä tota isompien määrien kanssa ja kävelee jalat raskaina ja humaltuneesti.
Hallut vaan yllätti kun ekaa kertaa koitaessa tai aikeisemmin ei ole tullut muuta kuin väsy/uni ja raskas tunne kehossa/humaltuneen kävely. Nyt oon saanut vähän alle 2-3 4mg napin nautittuani muutakin harhoja. Vaikuttaisko sit alkoholi tai mielialalääkkeet