Onko näistä mihinkään?
Joskus aikanaan tuli käytettyä panacodia jonkun verran alkoholin kanssa, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muuta.
no sirkoista tulee ihan kiva olo ko nokittaa niit muutaman… tai voit sä ne ränniinki heittää minun muistaakseni olen joskus noitaki testanut heittää hihaan… ja kyl tost norflexistäki pikkasen ainaki lihakset rentoutuu… ja panacodit on mun lemppareita
mut ne ei vaan itellä enää toimi
mut kyl ne taas joskus alkaa toimimaan…
Okei!
Onko kokemusta sirdaludista alkon kanssa? miten vaikuttaa?
tulee sirkoista vielläki rennompi olo kun juo, mut varo ettet tipaha!
Okei! Sopiiko siis ns. viihdekäyttöön?
Millaisilla annoksilla kannattaa aloittaa?
Aloittaahan ei kannata koskaan.
Joku pari sirdaa ja muutama panacod voisi olla aika osuva.
juu niin niistä pacodeista ja noist sirkoist on yllättävän helppo aloittaa douppi ura…
et kannattaa viel kuitenki kahteen kertaa miettiä alkaako viihteilemään lääkkeillä…
no mitä mä täs jeesustelen kun sä syöt ne kuitenki…
mut… no en sano mitään… mä aloitin päihde uran jos viinaa ei lasketa niin panacodeilla…
eipä noita kyllä alkoholin kansssa kandee pahemmin nappailla ainakaan pannareita ainakaan paljoo, puol listaa pannareita ja pari sirkkaa nii meikäl tulee ihan mukavan rento olo.
Joitain koodeja (muistaakseni 6) olin vetäny, valvonu aika pitkään ja juopotellu ja vetäny satunnaisia särkylääkkeitä helpottamaan poskiontelontulehdusta niin rännitin sellasen lasikapselin 2ml norflexia niin kyllä se autto nukkumaan ja oikeastan siitä olosta ois voinu ehkä nautiskellakki jos ei ois ollu niin väsyny ja sekasin ennestään. Vähän sirkkamainen mutta parempi olo. Pientä painon tunnetta rinnassa ja hengityksessä, muuten todella mukava.
Muuten en oo ikinä tuota lääkettä edes nähny, nyt sain tosiaan tollasessa rikottavassa lasiampullissa joka oli tarkotettu i.m tai iv käyttöön.
Panacod nyt nykyään ei sano kovin paljoa, helpottaa vähän oloa, mutta pitää muistaa, että parasetamoli on aikamoista myrkkyä maksalle - jos siis on maksa-arvoja koholla tms. niin vetää ennemmin jotain muuta opioidia jos on pakko saada.
JA sirdaludista en osaa sanoa oikein mitään… kyllä se rentouttaa (jopa tipauttaa) rännitettynä, mutta en antais kovin suurta viihdearvoa. Varsinkaan ku alkaa ajattelemaan sellasen napin rännityksen haittoja, niin ei mun mielestä juuri kannata.
Itse aikoinaan muutaman saunakaljan otin kun oli Sirdalud lääkitys päällä selkäkivun takia ja muisti meni ja oksetti paljon. Suosittelen jättämään alkoholin kokonaan pois kun käytät sirkkoja.
Sirkkoihin kasvaa kanssa toleranssi melkein samaa vauhtia kuin kodeiiniin, oman kokemuksen mukaan.
Et pieni tauko aina settien välissä tekee hyvää, ei tuhlaannu arvokkaat pillerit. Jos vaan malttaa.
Noi kaksi yhdessä vetää varsin raukeaksi ainakin itselläni jo pienillä (tavallisilla) annoksilla, että joku kuus Panacodia kuulostaa lähinnä tuhlaukselta…
Sirkkoi luultavasti on käytettävissä enemmän kuin Panacodeja, kun pakettikoko on huomattavasti isompi ja Panacodia ei lekurit ihan hirveän avokätisesti enää kirjottele [poistettu käytön suosittelua - Päihdelinkin moderaattori]
Norflexistä ei mitään käsitystä. Ja en varmaan laittais alkoa mukaan, kun muutenkin on tosiaan pienoinen vaara tipahtaa jos liikaa menee tai pohjalla on jotain muuta. Ja jos joku laattakin saattaa lentää, kuten mainittu (?)
Edit: Paskalla tsägällä vielä tukehdut siihen oksennukseen jos oot kujalla övereistä. Noi on kuitenkin nimenomaan relaksantteja. Että en tosiaan kannata yhtään sitä alkoholia tohon yhdistelmään.
Harvalla tolettomallakaan kaksi tai varsinkaan yksi Panacod sanoo paljoakaan. [poistettu käytön suosittelua -Päihdelinkin moderaattori]
ilman toleja 3 on hyvä aloitus, itellä toimii 4 ihan mainiosti 6 toimii jo helvetin hyvin
Jos olisin ketjun aloittaja, ottaisin Panacodeja kahvin kanssa. Itsellä toimi aina tosi hyvin, eikä oo samanlaista riskiä kuin alkoholin kanssa. Tosin mulla toimi Panacodit pelkälläänkin hyvin, mut kahvi buustasi paljon enemmän kuin vaikka alkoholi…
Sirdalud ja Norflex ei oo itselle sanoneet koskaan mitään.
ite oon huomannu et alko ei buustaa kodee jos sen ottaa alle päin vastoin mut sit buustaa ku ottaa kodee alle ja sit vast alko. ^^ja omia tekstejäni korjaten et joillainhan kode toimii paremmin ja joillain huonommin riippuu maksan kunnosta ja aineenvaihdunnasta.
Norflex on ihan turha, myös lääkkeenä.
Sirdalud hihatettuna aiheuttaa nopean nukahtamisen pariksi kolmea tuntiin, mitään hyvää fiilistä sillä ei saa. Lääkkeenä toimiva. Rentouttaa lihaksia, niin ku sen kuuluukin.
Panacodit on noista ainoita, joista voisi olla “viihteeseen”. Mutta: Panacodeissahan on kodeiinia, joka on mieto opiaatti. Tuosta miedosta opiaatista kehkeytyy helposti aika iso ongelma, koska siinä tuppaa käymään niin, että annokset nousee ja opiaatit vaan voimistuu. Sitten joskus ollaan pisteessä, jossa ei ole kiva olla. Eli ne pitää lopettaa tai ne lopettaa sut. Tavalla tai toisella. Sinne korvaushoitoonkaan ei aina ihan äkkiä pääse.
Mä tappelin sitä kauan ja vasta kun alkoin avoimesti puhua itteni tappamisesta, niin alkoi tapahtua. Olin tuon asian kanssa ihan 100% tosissani siitä.
Mä en ehkä oikein tajua useimpien täällä käyttämää määritelmää viihteestä. Mulle ainakin se kunnon rentous ja euforia on jo se viihde. Sitähän nyt esim. kannabiksestakin haetaan, viihdemielessä. Et sikäli Sirdaludit on oikeinkin viihteellisiä. Ja kun ei vedä liikaa eikä hihaan niin ei nukahda myöskään. Muutenkin turhaa terveydellä leikkimistä toi hihaan vetely jos multa kysytään.
Ja vähintään se päivä tai kaks settien välissä selvänä ettei ne opiaatti-tolet nouse, siihen ei kannata lähtee, vähintäänkin menee pillerit hukkaan ja pahimmillaan joutuu lopulta sit sinne vieroitushelvettiin.
Mutta tosiaan ei oikeesti sitä alkoholia Sirdaludien kanssa. Ei kertkaikkiaan ole hyvä idea. Panacodeja yksinään se boostaa joo, mutta kannattaa sitäkin ehkä miettiä kahdesti, alkon sotkeminen lääkkeisiin on aina riski.
Onko näistä mihinkään?
Joskus aikanaan tuli käytettyä panacodia jonkun verran alkoholin kanssa, mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotakin muuta.
Jos itse olisi tällä hetkellä pakko päihdyttää itseni joillakin noista+alkolla. Niin heittäisin viinat viemäriin, Norflexit roskiin, Sirdaludit jättäisin mahdollisiin tuleviin niskasärkyihin ja kylmävesierottelisin 10-13kpl panacodeja. Vaikka opiaatti toleni ovatkin nollat…
Mitään en tietysti suosittele.