Sinkut

Tänään vietetään Kiinassa ja sen lähimaissa Sinkkujen päivää, sillä yksin eläviä ja yksinäisiä on niin paljon, että hekin tarvitsevat jo oman nimikkopäivänsä! No, mikäs siinä. Minäkin olen yksinäinen sinkku ja usein ainoa ystäväni on Alkoholi, joka lohduttaa hetken, jonka kanssa on niin kiva suunnitella kaikkea mukavaa yksinäisyyden poistamiseen ja elintason kohentamiseen!
Ja se seuraava aamu onkin sitten kaikkea muuta, kuin elämäntapamuutosta ja yksinäisyyden katoamista! Olo on surkea, niin fyysisesti kuin psyykisestikin. Tämä on sitä sinkkuilun kierrettä. :frowning:
Mitenkähän tässä saisi itsensä ryhdistäytymään ja marssimaan ihmisten ilmoille, muutenkin kuin kapakan kautta?

Aloittamalla ja harjoittelemalla. Kun aikoinaan juovana aikanakin seuraa hain niin kyllä minä baareissakin olin selvänä ja autolla liikkeellä ja menestys oli paljon parempi kuin kännissä söheltäessä.

Löytyyhän seuraa muualtakin kuin kapakoista, on deitti-netit ym. Itse löysin ystävättäreni yhdistystoiminnan piiristä.

Pitää vaan toimia, eikä odottaa, että joku tulee kotiovelle kyselemään.

Onko tämä forumin juoppojen senssipalsta? :stuck_out_tongue:

Täältä löytyisi tällainen olosuhteisiin nähden hyvin säilötty kolmekymppinen juoponretku. Maha vähän kasvanut mutta naama vielä mahtuu aamuisin vessan peiliin ja viimeisen lääkärikontaktin mukaan ei edes näytä alkoholistilta.

T. Korkkis :sunglasses: