Aika hyvin päihdeongelmaisten kärjessä näköjään roikkuu vihreät.
Mulla oli vaikeuksia äänestää, koska auringonvalossa mun silmät on kirkkaanvihreät, mutta hämärässä ne on siniset. Ne on kai vihreät, joissa on sininen rengas ympärillä. Enimmäkseen vihreät, joten äänestin vihreää.
Eikö yhtään aitoa albiinoa löydy plinkistä. ( itse en tunne ketään albiinoa,mutta täällä netin mikä mikä landiassa ,niitä olettaisi löytyvän heti pari-kolme)
Silloin tällöin silmät punaisena seikkailijat-älkää vaivautuko
blue eyes - jäänsiniset. ja isi ja äiti kiharsi mun fledan jo -69, mutta se on paljonkin suoristunut elämän hiekkapuhaltimessa, mutta edelleen vaaleena clinttimallisena ja vahvana päässä, jonka sisäpuolella ajoittain pärisee. Råppa on Mickey Rourken ja sosiaalinen asenne, naama jonkun jamesbondin vai jamespotkukelkan ?? Alkuperäinen, vain yhteen arpeen käytettiin korjausta, ja henkisesti eniten itseni oon - mutta maailma ei syntynyt rokkaamaan.
ööö… vois kysyä myös kalsarien väriä tai millä on sisustettu koti, meleko merkityksettömiä asioita - mihinkään…
mitä luet - tai mitä katsot tai kuuntelet - ketä diggaat - ois parempi.
Neil Young - bassoradion lastenohjelma ja John Frusciante.
^ Ka niinpä tuo… tuos on biisi kohdentuneena jäänsinisiin lampuihin, joissa jo ikänäkö alkaa vaikuttamaan… youtu.be/L_hvPEoiKPQ the who - behind blue eyes, jonka limp pitzettikin coveroi, tämä alkuperäinen.
ja platoonin karhea romantisointi, kun kaksi äijää yrittää toisiaan nitistää… ohjaajana Oliver Stone - oikea veteraani, ja sodan vastustajaksi tunnustautunut viidakosta kotiuduttuaan.
Kauneinmpia “rakkauslauluja”… Mulla on itellä vaan jotai sinivihreetä sekasotkua. Mut on niitä paskempiakin silmiä. Sääliks käy jos heti silmistä näkyy et “urpo”…
^ Siinä tapuksessa tilanne on kriittinen, eikä hoitoa ole keksitty ja punasilmäisenä maailma on verta valuva paikka.
Jäänsinisillä näen ihmisten kylmyyden ja mummoni erivärisilmillään tsiikas sota-ajatkin sekavalla värisekoituksella.
Pamela on Tolaltaan samasta syystä ja kieroöögaset ovat nopeita reagoimaan liikenteessä,
samoin ne joilla lamput eri puolella päätä ja liki olevat silmäkkeet parantavat keskittymistä -
maailmani oli tylsää niin, sitä tylsyyttä katselin silmät kii, lamppuni avasin ja mailman näin,
maailmaani katselemaan jäin… eikä lopu polle henoiini täältä kukkaloistosta manchesterin…