Silmienne väri?

Silmienne väri?

• Siniset
  • Ruskeat
  • Vihreät
  • Harmaat
  • Sekaväriset
  • Jokin muu

0 voters

Koska minulla oli aivan helvetin tylsää, pistin pystyyn tällaisen aivan turhan ketjun :unamused: :unamused: :laughing: .

Itselläni on sinivihreät silmät.

Onko kenelläkään sellaisia silmiä, että toinen on erivärinen kuin toinen, siis ihan luonnostaan? Musta sellaiset ovat aika jännät, siis ihan positiivisella tavalla. Mietin, että olisi hauskaa, jos mulla olisi sellaiset, mutta en mä sen vuoksi piilareita aio hankkia :smiley: .

Edit: Lisäsin tuohon tuon äänestyksen, jos sillä saisi hieman osviittaa siitä, ovatko päihdeongelmaiset useimmin esim. vihreäsilmäisiä :smiley: . Pieni Plinkki-otanta siis vain. Suurimmalla osalla väri kyllä taitaa olla jotakin sekaväriä ja onhan esim. sinisistä silmistäkin eri variaatioita; hailakan harmaansinisistä kirkkaan lemmikin sinisiin. Tuo Jokin muu tarkoittaa sitten joitakin todella erikoisen värisiä silmiä(ilman piilareita) tai esim. sitä, jos silmät sattuvat olemaan keskenään eriväriä.

On kyllä tooosi turha ketju! :laughing: Mutta saavutus sekin!

Minun silmieni väri on jotain sinivihreää kanssa, kai. Jotain sellaista sekaväriä, joka ei kiinnitä erityisemmin huomiota, kai. Ripset mulla on käsittääkseni vähän tavallista miestä pidemmät, että kai mulla ihan kivat silmät on, kai.

Minulla on toisessa silmässä pigmenttihäiriö, joka näyttää sopivassa valossa hehkuvan eri värisenä kuin toinen. Kuulemma sellainen piirre, johon on helppo rakastua :smiley:

~Hampun vihreet, sinisellä pohjakaijulla~

taivaan siniset :smiley:

Vihreät virallisesti… Useamman kerran kuullut ruskeiksi sanottavan; meikillä saa muutettua melko helposti suuntaan tai toiseen… Vanhemmilla on siniset silmät ja vain yhdellä isovanhemmalla oli vihreät silmät.

Hiukan offia heti, kun :bulb: ruskea dominoi, tämän jälkeen sininen ja vasta sen jälkeen vihreä… Täällä on niin monella (nyt vastanneella) vihreät silmät; löytyykö silmienväristä riskiä jäädä aineisiin koukkuun?!? :astonished: :laughing: Tähän voisi Winston lisätä äänestyksen… :slight_smile: Kolme pääväriä, mutta wikissä oli enkuksi ainakin paljon tietoa… :slight_smile: Aikoinaan kysely “oletko ollu koulukiusattu?” antoi yllättävän tuloksen melko suurella (+60) vastaajamäärällä… Tähän aiheeseen tosin tullee kyllä tod näk melko yleinen “suomalaisten silmienvärien” otanta… Oma kokemus ei katso silmien väriä… :wink: :laughing:

Tässä on tällainen hassu amerikkalainen tutkimus, jossa on testattu alkoholin käyttötapojen yhteyttä silmien väriin:

unt.edu/rss/class/mike/5700/ … lcohol.pdf

Eli siis tutkimusaineistona on ollut yli 10000 vankilassa olevaa valkoihoista miestä, ja tutkimuksessa havaittiin alkoholin ongelmakäytön olevan tilastollisesti merkitsevästi yleisempää vaaleasilmäisillä kuin ruskeasilmäisillä… Tämä siis koskee nimenomaan valkoihoista väestöä, esim. Amerikan ja Australian alkuperäisasukkaat ovat melkein kaikki ruskeasilmäisiä mutta silti alkoholisoituvat valtaväestöä helpommin. En tiedä päteekö tuo sama muihinkin päihteisiin kuin alkoholiin…

Itselläni on vihreät silmät, ja olen aika hirmuinen juoppo (ja on niitä laittomiakin päihteitä tullut joskus kokeiltua).

Sinivihreät.Vähän enemmän vihreempää kuin sinistä. :smiley:

Ruskeanvihreät. Oikeesti ne on mielestäni ihan ruskeat jos ei töllää oikeen kunnolla :slight_smile:

kysyin äsken kahelt frendilt ketä on täs mun luo viettämäs iltaa ni ne sanos että ruskeenvihreet :smiley:

suomalaiset on enemmistö varsinkin sinisissä silmissä maailmalla niinkuin muutkin pohjoismaat.

Mä tykkään itse eniten ihan vihreistä silmistä niinkuin edellisellä tytttöystävällä oli. noni nyt avaudun näkisitte mut livenä hehehe

Hävettää - mä en ees muista, minkä väriset silmät iinalla on!

No mun favorite silmien väri on ehkä ruskea. Ruskeat silmät on semmoset nappisilmät. Mut pikkujuttuhan se on - kyllä mulle käy mikä tahansa väri. Tärkeempää on silmien muoto, ripset, jne.

:cry:

No ei kai sit mikään ihme kun et muista, ku ei mulla ookaan mitään ruskeita nappisilmiä… :frowning: Ei oo kauniita vinoja kissansilmiä, eikä suuria, mantelinmuotoisia kauriinsilmiä. Eikä ees tummia, pitkiä, kauniisti kaartuvia ripsiä. Ja kun et ees haluu et meikkaan niitä (kun pitäis vaan boheemisti heittää takki päälle ja olla valmis lähtee ulos niinku äijät), ni ihan rumat ja huomaamattomat ripset ja mitään sanomattoman väristen pikkutihrusilmät.

:cry:

^Ei miehet muista tuollaisia… :frowning: Eikö ole kuitenkin parempi että Faksi on sun kanssa ITSESI tähden? Olisi kamalaa jos muut olisivat seurassa vain ulkonäön tähden… Jos päässä kolisee tyhjää mutta ruskeat nappisilmät riittävät täyttämään sen aukon, on melko heikko pohja suhteelle… :confused: Muutaman miehen tunnen, ketkä todella kiinnittävät tällaisiin asioihin huomiota; vain ja ainoastaan koska naiset ovat “keräilytuotteita”… Eräskin kysyi itseltäni että “olet aivan varmasti käyttänyt pidentävää ripsiväriä?”… Miten miehet tuollaisista tietävät… Eivät tiedäkään, mutta kyllä on pakko yrittää saada kokoelma mahd. täyteen…

Seuraavaksi kun näette, niin laita sellainen silmämeikki että varmasti muistaa… :wink: Faksi varmasti muistaa sun silmät, mutta ei väriä… Ainakin oma mies on juuri tällaista tyyppiä ja moni muu myös arvannut värin… :open_mouth: :astonished: :laughing: :laughing: :laughing: Miehet… :unamused: :laughing: Usein tuntuu että naiset pynttäävät toisiaan varten… :unamused: :wink:

Sori offista… :astonished: :sunglasses: :laughing:

Joo, miehet :unamused: . Mut siniset on mulla. Tykkään itse. Miten mä en tunne/ oo huomannu tuntevani noin paljoo vihreesilmäsiä…? Onks ne sit niin yleisiä?

No mä en kyllä muista oikeen ees omien silmieni väriä. Saati jonkun toisen. Yritin äskön vessassa tiirata, mutta emmä tiä. Oisko nää harmaat tai vihertävät tai sinertävät?

Piti käydä peilistä katsomassa ja sinisethän ne on, luulen vaimollani olevan sinisenharmaat.

tärkeitä juttuja :slight_smile: vihreät/ruskeat (taas skitsottaa tunnistaminen)

Vaimo tuli justiin ja perskules olin oikeassa, tuli apteekin kautta 5 pakettia teemuja ja 6 pakettia pameja. Kassi täynnä muitakin myrkkyjä ja yli neljäsataa meni ttä jussin jälkeen on ilmaiset tropit. Missäs laulussa laulettiin siniset on silmät…

Vihreät mutta niissä on pikkasen sinistä seassa.

Mun mielestä naiset näyttää paremmilta ilman meikkiä. Tai sit semmosen huomaamattoman meikin kaa.

Nyt faksi komppaan sua, nainen on komee saunan jälkeen. Josei olet olet rakastunut pakkeliin, kesällä saaressa oikeassa puusaunassa pesty vaimo on kainalossa niin komee. Josei olis hyttysiä niin istuttaisiin ainakin tunti, koirokin tulee saunaan ku ei yksin oikein viihdy.