Siirretty viesti

Moikka!
Mun ongelmani elämässäni on opiaatit,
jotka ajaa mut tosi alas ja olen alkanut tekemään rikoksiakin nykyään,
et saan opiaatteja…

Mun korvaushoito loppus tosa joku 4-6kk sitten ja sillonkun olin korvaushoidossa,
niin mun ongelma oli se,
et en saanut mitään Bentsodiatsepiinejä
ja omatahtosesti viimeisen korvaushoitovuoden kävin siellä joka ikinen päivä,
siks ku en ees antanu seuloja vuoteen,
ku sanoin vaan aina et " mitä v*ttuu mä niitä annan, kun siellä näkyy aina ne bentsodiatsepiinit…"

Tää lääkäri joka tääl mun paikkakunnassa on,
kieltää kaikilta korvaushoitopotilailta rauhoittavat.
Hän perustelee asian näin “Bentsodiatsepiinit eivät ole hoitavia lääkkeitä,
et niitä hoitavia lääkkeitä me täällä annetaan kyllä”
Eli se meinas just kaikkii Zyprexaa,Citalopramii,Venlaflaxii,Voxraa,Stratteraa… Eli mielialalääkkeitä.
Satun olemaan ihminen,
joka oikeesti tarvii rauhoittavan lääkkeen joka ikinen päivä,
tai en pääse ovesta ulos,
makaan vaan sängyssä ja olen aina yksin.

Mä en koskaan suostunut noita hullunlääkkeitä syömään,
koska mulla on pahoja muistoja niistä,
ihmisistä läheisistä jotka niitä on syönyt.

Nyt kun en ole enää korvaushoidossa,
niin saan mielinmäärin bentsoja ja muita lääkkeitä,
mut opiaatteja joudun joka päivä jollakin tapaa hommaamaan kadulta ja mä en jaksa tätä enää.
Mulla on voimat loppu ihan kokonaan,
joudun mun xanoreita ja diapameja vaihtamaan opiaatteihin ja tekemään rikoksia,
mitä en ole tehnyt moneen moneen vuoteen ( jos näpistelyy kaupoista ei lasketa )

Olen nyt menossa Turkuun vähäheikkilän katkoon joka kestää vaan 2 viikkoa.
Olen kotona koittanut lopettaa opiaatit.
Olin 2 viikkoa ilman ja tuntu,
et menee siitäkin olot viel pahemmaks.

Kysymys: Onko olemassa paikkoja missä lasketaan opiaatit hienovaraisesti alas,
ettei joutuis kitumaan niitä helvetillisii refloi?
Ku mä en oikeesti kestä niitä.
Se sattuu aivan liikaa,
ja kun mun psyykekin alkaa pikkuhiljaa sanomaan “mojensta vaan…”

Olen puhunut tästä asiasta A-Klinikan lääkärille ja se ehdottaa mulle metadonihoitoo?? :blush:

Mun pitäs vaan muutamat seulat antaa ja sit jotain keskustelui,
ni pääsisin korvaushoitoon takasin.

Mut sit tulee se,
et se lääkäri ei hyväksy mun rauhoittavii,
et ne ajattais taas alas ja mä en pärjää ilman niitä.
Se ottais mun Lyricatkin pois.

Se mistä noita Lyricoita saan,
ni se lääkäri sano toisella kerralla,
ku menin sen vastaanotolle et " vaikutat paljon reippaammalta ja pirteemmältä " ja kysy,
et" haluutko,
et jatketaan tuota Lyrica lääkitystä kun se on näköjään lääke,
mikä sulle sopii"

Olin vaan,
et tottakai haluun,
koska mä alleviivaan tuon mitä sanot jne jne…

Toi nyt oli pähkinänkuoressa ja sanat ei ihan noin menny,
mut olen sen verran kiihtyneessä Stimuloivien aineiden vaikutuksen alaisena,
et en osaa oikeen selittää,
kun ajatuksii juoksee liikaa päässä.

Haluan itelleni: opiaatit pois kokonaan,
4mg Rivatril / pvä
54mg Concerta + 36mg Concerta / pvä
2 x 150mg Lyrica
TÖITÄ!!

Olen yhdeltä ihmiseltä noita Medicin lääkkeitä saanut ja musta tulee ihan eri ihminen,
siis ihan täysin eri ihminen.

Auttakaa joku,
jos joku vaivautuu vastaileen.
Oon tosi epätoivoisessa tilassa…

Ei mulla muuta, kuin että mäkin tarviin opioideja joka päivä, kotateen muodossa. Synteettisiin en suostuis vaihtamaan. Välillä kaipaan lisäksi voimakkaasti narkoottisia koisokasveja.

^^ Jos itse olisin ketjun aloittajan housuissa, niin pyrkisin pääsemään tosiaan johonkin pidempi aikaisempaan laitos/yhteisöhoitoon ja ajamaan opparit alas (kaksi viikkoa ei riitä yhtään mihinkään). Mutta taas sitten sinun päihdehistoriallasi on kohtuullisen hankalaa saada stimuja lääkkeeksi julkiselta puolelta.

Joten olisiko mahdollista tosiaan ajaa opparit alas ja sitten yksityiseltä bentsot, lyrtsit ja stimut? Vai onko nuo stimut liian vaikeita hankkia yksityiseltä jos ei ole jotakin diagnosoitua sairautta johon niitä määrättäisiin? Jos se sellaisen vaatii, niin sitten vaan yksityiselle isolla rahalla testeihin jos oletat jotakin sellaista sairastavasi…

Hieman vaan tossa arveluttaa se, että määräisikö sama lääkäri stimuja ja rauhottavia? Koska jos ne stimut olis oikeaan tarpeeseen, niin niiden pitäisi nimenomaan rauhottaa sun menoa.
Että todennäköisesti suhteellisen hintavaksi tulisi, jos joutuis monella lääkärillä juosta ja noi adhd-testit ei ole halpoja.

Taitaa olla vähän niin nyt, että kaikkea ei vaan voi saada. Jostain täytyy todennäköisesti tinkiä.

Mulla on kaveri, jolle on määrätty sekä stimut, että rauhoittavat saman ja vieläpä julkisen puolen lekurin toimesta ja ihan tunnetusti päihdetaustainen henkilö on kyseessä(siis tämä kaverini on päihdetaustainen, lääkäristä en tiedä :stuck_out_tongue: ). Ihan tarpeeseen menevät hänellä molemmat lääkkeet. Ne stimut rauhoittavat toki sitä ADHD-päätä, mutta ADHD-ihmiselläkin voi olla ihan ADHD:sta riippumaton paniikkihäiriö tmv., johon tarvitsee benzoja. Tosin moni ADHD yrittää hoitaa sitä keskittymisongelmaansa benzoilla, kun ei ole oikeaa tietoa vaivasta tai vaikka olisikin, niin lääkitystä ei saada, syystä tai toisesta, kohdilleen, ja sillä tavoin mennään kyllä ojasta allikkoon :unamused: .