Sifrol?

Toki tiedän, että kyseessä Parkinson-lääke, ja unenaikaisten häiriöiden taltuttamiseen myös käytetään. Lääkäri määräsi tuotakin vaihtoehdoksi Tramalin yhteydessä yönaikaiseen säpsähtelyyn. TOTTAKAI päädyin silloin aikoinaan tramaliin ja sitä syöny nyt hyvän aikaa.
Mutta; onko kellään kokemusta Sifrolista noin viihdearvollisessa merkityksessä? On tuolla namukaapin pohjalla säästyneenä neitseellisenä.
Kolmio kuitenki näkyy kyljessä komeilevan joten viihdearvoa löytynee?

Punainen kolmio ei tarkoita, että lääke on huumaava. Sivistäkää itseänne. Huumaavissa lääkkeissä on kyllä aina punainen kolmio, mutta niin on monissa ei-huumaavissakin.

Tekö teitittelette minua Sir? :slight_smile:

Tulipa mieleen, että on olemassa jokin punaisen kolmion mystiikka. Liikaa tuijotetaan onko purkin kyljessä kolmio vai ei. Ihan kuin, jos sitä ei ole niin lääke ei voisi vaikuttaa esim. ajokykyyn. Sais loppua kaikkien noitten lääkkeiden mystifiointi. Jotain on pielessä kun on ihan ok juoda päänsä täyteen joka päivä mut kolmiolääke varsinkin pkv tai h…sese vasta paha juttu on. :open_mouth:

Kellään tätä tällä hetkel käytös haluis tietää kauan kestää ku pitäis alkaa jonkumoine
unettava vaikutus. Haluis tietää vähän millai se sit on vertaa vaik mirtatsaan. No, pääasiahan
on että ei ole RLS oireita, ja saa nukutuks.

(ilman et aamul on varpaat murtunu ku potkii seinää)

Myöhässä tulee mut itte syön sifrollia 0,18mg 2-3tuntia ennen ku olen menossa nukkumaan, mulle tuli vierotusoireina 225mg lopetus päivässä nolliin mukana levottom,at jalat syndrooma? noin viikon-2viikon jälkeen kun isoimmat viekkarit olivat häipyneet… Ei ainakaan henk koht uneta ollenkaan, mutta tietty auttaa uneen kun ei tarvi koko ajan potkia jalkoja :smiling_imp:

Mun kihlatulla on levottomat jalat syndrooma johon hän sai sifroleja. Auttoivat hieman, mutta hänen mukaansa niistä tuli “outo paska olo”, joten hän ei niitä paljoakaan popsinut. Paska olo tuskin on kovinkaan viihteellistä?

Hyvä lääke levottomiinjalkoihin tosiaan, mut ei toi väsytä yhtään vaikka pakkausselosteessa
niin väitetään. siis että se saattaa väsyttää. ihmiset on yksilöitä.

4x pienin tablettikoko sifrolia tekee tosiaan jokseekin oudon olotilan. täysin selväänpäähän.
siis viihteestä kaukana ja lääkinnällisiin tarkotuksiin oon ton setin joskus ottanu, en ota toista
kertaa.!