Sifrol- lääkitys vie tuhoon

Hei
Aurinkoinen päivä mutta mieli on mustaakin mustempi. Sairastan Meni’erin tautia ja kärsin erittäin pahoista levottomista jaloista, oireet ovat siirtyneet myös käsivarsiin. Ilman Sifrol-lääkitystä tuntuu kuin joku vetäisi raajoja irti.
Öisin en saa nukuttua koska oireet ovat niin pahat. Aikoinaan neurologi antoi Restless legs- diagnoosin. Sifrolin annostusta on jouduttu kokoajan nostamaan, koska elimistö tottuu siihen. Nyt menossa 0,52mg iltaisin ja välillä tuntuu ettei sekään auta.
Iltaisin, kaksi tuntia lääkkeen ottamisen jälkeen iskee hillitön, pakonomainen tarve pelata netin rahapelejä sekä syödä.
Unensaanti on toivotonta.
Jäin äkillisesti leskeksi 2v.sitten ja tuohon aikaan sain myös haudata neljä lähiomaistani.

Lasten kanssa emme ole pystyneet käsittelemään asiaa vieläkään. Ystävät kaikkosivat kun eivät tiedä miten suhtautua.
Miehen kuoleman jälkeen työnantajani ehdotti että lopettaisin sovinnolla työsuhteeni, he maksaisivat kotiin kolmen kuukauden palkan. Silloin en jaksanut taistella oikeuksistani vaan kirjoitin nimeni.

Seurasi kuuden kuukauden karenssi. En luovuttanut, vaan etsin vaihtoehtoja toimeentulooni. Opiskelin sairaanhoitoa mutta se oli pakko lopettaa taloudellisen ja henkisen jaksamiseni vuoksi.

Jouduin myymään kotimme tappiolla ja silti jäi velkaa. Verottaja lähetteli 5000€ 2000€ sekä pienempiä jälkiveroja maksettavaksi.
Pääsin taas töihin mutta ehdin olla vain kolme viikkoa palvelupäällikkönä kun työnantaja ilmoitti ettei ole varaa maksaa marraskuun 2017 palkkoja. Sanoin itseni irti ja ilmoitin TE- keskukseen miten kävi. Tulos 3 kk karenssi.
Valitin asiasta eteenpäin. Päätös- Valitus hylätty perusteettomana. Taas tuli 3 kk karenssi. Hain toimeentulotukea. Hylätty päätös, joku tosite. Siinä vaiheessa olin jo niin loppu etten välittänyt enää mistään. Jostain kuitenkin sain voimia ja ajattelin ryhtyä yrittäjäksi laskutuspalvelun kautta. Aktiivimallin mukaisesti olin innokas kun voin 4 kuukautta yrittää menettämättä päivärahaoikeuttani. Sain 3 loistavaa toimeksiantajaa , koulutus ja tietoturva-alat. Kuinkas kävikään. TE-keskus laittoi taas 3 kk karenssille. Lausunto- Ei päivärahaoikeutta yritystoiminnan vuoksi.

Yritystoiminta, joka on nimenomaan aktiivimallin mukainen, en käsitä. Lopetin toimeksiantosopimukset koska rahaa ei tullut mistään. Olisi vaatinut n. 4kk että olisin saanut laskutettavaa tuloa toiminnastani. Yritysten, etenkin isojen ostoprosessit ovat niin pitkäjänteisiä ettei euroja tule nopealla juoksulla.

Tuosta kaikesta alkoi kujanjuoksuni. Pikavippejä toinen toisensa perään että sain kuitattua jonkun sähkölaskun, puhelinlaskun , asumismenotjne. Unettomuuden takia valvoin kaiket yöt ja pelasin välillä pienillä summilla, välillä isommilla. Ahdistus vain lisääntyi. Välillä olin ilman Sifrolia kokonaan. Kaikki riippuvuudet katosivat mutta järkyttävät särkyoireet palasivat kolminkertaisina. Lääkärit eivät ota kuuleviin korviinsa kun kerron sivuoireista vaikka ko. oireet ilmoitetaan ko. lääkkeen tuoteselosteessa.

Haluaisin kommentteja onko kenelläkään muulla joka Sifrolia käyttää kuvatunlaisia sivuoireita?
Luottotiedot menevät ja ulosotto odottaa. Velkojiini olen ollut yhteydessä, tuloksetta. Olen yrittänyt saada lainaa jolla maksaisin velkani, tuloksetta. Velkaneuvontaan ja ulosottoviranomaisiin olen ollut yhteydessä, ehkä tulen kuulluksi ehkä en. Ei nykyään saa apua vaikka tarvitsisi. Minä olen hyvin koulutettu, Aina ollut työllistetty. Olen auttanut yhteiskuntaa olemalla edesmenneen anoppini omaishoitaja oman työni ohella saamatta latin latia korvauksena.

Miehen kuoleman jälkeen saatoin loppuun myös hänen ja työnantajansa oikeudenkäynnin työtuomioistuimessa- laiton irtisanominen. Lakimies halusi asian käräjille koska irtisanominen oli laiton. Yrittäjä nyt sattui inhoamaan miestäni koska miehenipuolusti omia alaisiaan ja laitosta josta hän vastasi.

No, ei mennyt kauaa kun ohikulkija löysi 56v mieheni ojanpelkalta sydänkohtauksen saaneena.

Aurinko paistaa, mutta ei minulle. Kiitos jos jaksoit lukea tämän.

-A

En osaa muuta sanoa tähän kun että voimia sinne. Ihan tuli surullinen fiilis lukiessa, ei millään pahalla. Toivon kovasti että sulla asiat vielä kääntyy parhain päin!