Joo nyt varmaa olis hyvät kelit mennä ettii semei.
Menin kavereiden kaa ettii semei vajaa kuukaus sit kun oli suht lämmintäki. Vajaa 30 oikeeta löyty ja vitusti väärii jotka menin vetää (olin tosin pajaa vetäny sillo).
Huomiseks olis tavotteena saada jostai shroomei.
Hevostallit on oikea mesta trippihakuisille !
Yks tonni tosta taas tuli haettua Lisäreissu suunnitelmissa, mut ei mun mielestä enää mitään järkeä tossa touhussa.
Hyvin toimii pienimmistä lähtien (ainakin täällä päässä).
Siis kasvamiseen vai siihen että miten paljon sisältävät psilosybiiniä?
vittu en tajuu en löydä muuta ku jotain paskasienii vaik olen hevostalleil ja golf kentil käyny ni mitään ei löydy ainakaan turun suunnalta. Entä mites teillä täällä päin onko löytyny?
ja voisko muutenki ny joku valaista et onko silokki suippumadonlakki vai joku ihan oma sieni laji? valaiskaa mua
Hei, sä oot syöny liikaa sieniä ihan selvästi? Take it easy.
joo ehkä olis parempi
Sama asia
Tänään oli hauska dexmeissä etsiä sieniä, oli aika sekavaa, voisin laittaa kuvia löydöistö tässäjopku päivä
Nyt on parisataa kuivattuna, mut en oo ite viel testannu… En tiiä mitä niille tekis vai antaako vaan olla. Ei oo oikeeta hetkee trippailla…
Mä voin tulla lunastaa sulta pois käypään hintaan.
mun takapihalla saattaa kasvaa silokkeja… mul on kuvia koneella mut miten saan ne laitettua tänne ?[/img]
Millä vehkeellä olet kuvannut? Luultavasti ne on liian isoja, eli ne pitäisi pienentää. Siihen tarvitaan jotain kuvankäsittely-ohjelmaa…
Kuvat saa esille kun qooqletat: Free Image Host, vaikka tää:
allyoucanupload.webshots.com/
Sitten vain linkki esille. Linkki löytyy kun olet uploadannu ne kuvas niin siltä samaltya sivulta, kopsaat sen ja täräytät tänne.
Auttoiko?
Vois olla lantamadonlakkeja. Ne kasvaa lannasa, toisin kuin esim. suippomadonlakit(kasvaa kylläkin lannoitetuilla pelloilla yms. muttei suoraan paskassa…) Kannattaa silti tarkistaa kunnolla ennen kuin menet popsimaan. (googlen sivulta kuvia)
images.google.com/images?q=P.%20 … .microsoft:
Veikkaisin että harmaakirjohelttoja. Mielestäni epäselvyyttää ei pitäs olla ku kattoo taikasieniforumin suippumadonlakki-infon. Meinaa sekottaa siloja muihin sieniin. Jos epäilet, älä syö, jos olet varma, niin syö pois. Tietenki edellyttäen että tuntomerkit on opeteltu selkäytimeen. Lakin tahmeus kosteena myös huvä tuntomerkki. Jää kummasti pussinpohjaan lakit kiinni.