Seuraa?

Vastaanpa sullekin, kun tänään on sellainen fiilis.

Olet ehkä joskus kirjoittanutkin tästä, eikä tietenkään tarvitse kommentoida - asia on omasi, mutta miten olet päätynyt tällaiseen ajatukseen, että elämä ilman naisten vuorovaikutusta on järjetöntä?

Mä haluaisin joskus kokea miltä tuntuu olla yksinäinen. Miltä yksinäisyys tuntuu?

Mä oon ehkä pari kertaa elämässäni kokenut jotain karun oloista tunnetta siitä että “olen yksinäinen”. Mutta en koe että se on sama kuin “olla yksinäinen”.

Miltä yksinäisyys tuntuu?

Mä luulen että tykkäisin yksinäisyydestä ihan vitusti. Ootko sä alkoton koskaan ajatellut miten hienoa on ettei sulla ole häiriköitä elämässäsi, vaan saat olla RAUHASSA?

Eli miltä tuntuu olla yksinäinen?

Miltä se tuntuu?

Kerro. :slight_smile:

Kirjoita nyt jotain mä onnistuin hiljentämään pari foorumin pahinta vänkääjää. :sunglasses:

Ei jumalauta, nytkö mä oon joku vänkääjä sunkin mielestä.

Toi kuulostaa vaan alkoton tosi kummalta mun korviin, ettei ei oo mielekästä keksiä mitään tekemistä kun sitä pitää tehdä yksin. Olet siis tavallaan ilmeisesti tosi sosiaalinen tyyppi, hankala yhtälö tietysti kannaltasi.

Ajattelin itse aikanaan hyvin samalla lailla naisista ja omista mahdollisuuksistani heidän suhteensa, mutta ei musta kyllä koskaan ollut kurjaa tehdä jotain kivaa yksin. Jos sitten mikään tekeminen ei tunnu kivalta, niin se on mielestäni seuranpuutetta kertaluokkaa pahempi ongelma. Vaikea myöskään kuvitella, että asianlaita muuttuisi kuin taikaiskusta jos olisit parisuhteesa.

Toivon sulle kaikkea hyvää!

Mun mielestä sä oot vastaillut tänään oikein ystävällisesti ja ihan informatiivisesti. On vain hyvä, jos pystyy välillä olemaan kelailematta ikäviä juttuja. Öitä!

En voi mitään sille että tästäkin kirjoituksesta tulee mieleen tv- sarjasta Kolmas kivi auringosta Dick Solomon. :unamused:

Joo. :smiley:

Mutta oletko sä ihan varma että NAINEN on se mitä sä kaipaat?

Jos sä kaipaatkin jotain ihan muuta? Sä vaan luulet kaipaavas nimen omaan naista?

Mä olen aina ollut vähän hölmö joten älä viitsi käskeä minua olemaan olematta hölmö. En voi hölmöydelleni mitään.

Kuten sinäkään et voi uppiniskaisuudellesi ja vaikealle luonteellesi.

Adonai?

youtube.com/watch?v=kXQZBT3fzmE

Mitä tarkoitat?

Tarkoitatko että “Adonai” olisi jotenkin kytköksissä “I don’t know”- lauseeseen? :unamused:

muuta suureen kaupunkiin,treenaa itsesi kuntoon psyykkisesti ja fyysisesti,ala tehdä töitä asioitten eteen.
muuta sun asennetta.Lopeta koneen ääressä istuminen.

Jos ihmisen sielu on tyhjä mikään vastakkaisen sukupuolen edustaja, liha ja veri, ei tule sitä täyttämään.