[Poistettu - Päihdelinkin moderaattori]
“En ole vielä elämässäni jutellut kahden kesken 20-30 vuotiaan naisen kanssa kertaakaan yksityisesti kasvotusten.”
Minun analyyttis-loogiseen ajatteluni mukaan sinun erittain heikko otantasi, konkreettinen nayttosi, sosiaalispsykologisesti heikot kokemuksesi(tai niiden puute)ja sosiaalisen elamasi kokemusten rajaaminen sosiaaliseen mediaan ja sen tulkitseminen todelliseksi elamysmaailmaksi, eivat tyhjene johtopaatokseen, jossa: “naissukuisten kollektiivisen psyyke halveksii sosiaalisesti syrjaytynytta miesta”.
Illustrator, olen huomioinut myös tämän tekijän.
Mitä inttikaverille nykyään kuuluu?
En usko että olet inttikaverini, ja vaikka olisitkin niin ei vähempää voisi kiinnostaa. Mitä ilmiselvimmin et ainakaan ole kyselemässä kuulumisia, kun kuulumiset ovat hyvinkin luettavissa kirjoituksesta, näin ollen haluat lähinnä tuoda esille olevasi jonkun inttikaveri. Kaikki armeijan käyneet ovat jonkun inttikavereita.
Koska olet analyyttinen ja kirjoitustaitoinen, niin kerropa miksi tänne kirjoittelet, koska olet itsekin monesti todennut, että se ei tulosta tuota ?
Uskoakseni se ilahduttaisi monia.
Turhaa kai mun on kirjoittaa yhtään mihinkään. Mutta jos nyt lopettaisinkin kaiken etsiskelyn, niin silloin en ainakaan voisi koskaan löytää seuraa.
No kun se ei ainakaan tällä palstalla tunnu oikein tulosta tuottavan, niin oletko harkinnut live-toimintaa ?
Vai kirjoitteletko tänne vaan turhautumistasi purkaaksesi ?
Eipä se live-elämässäkään tulosta tuota yhtään sen enempää.
Mistähän se mahdollisesti johtuu ?
Banaali kysymys, osaatko esim tanssia ? Nykyisin taas erittäin kätevä tapa tutustua.
Muutenhan näyttää siltä, että sinun on vaan hyväksyttävä sinkkuutesi vai mitä vaihtoehtoja sinulla olisi ?
Naiset eivät halua seuraani joten turha se on miettiä mitään sellaisia asioita.
Silloin pakko palata vanhaan kysymykseni, miksi sitten kirjoittelet?
Koska se on naisten päätös olla haluamatta jutella kanssani, eikä minun päätökseni.
Kyllä sua kuitenkin meihin alkoholisteihin se yhdistää, että tupataan molemmat ihmisryhmät olemaan aika kovia syyttelemään muita ihmisiä.
En nyt oikein ymmärrä logiikkaasi. Yleensä jos jotain haluaa, käytetään keinoa, jonka oletetaan onnistuvan. Jos ko keino ei toimi niin sitten käytetään toista jne. Jos mikään ei onnistu niin haluamisesta on sitten luovuttava.
Olet itse todennut, että näin et saa vastauksia, joten kirjoittamiseesi lienee sitten muu syy ? Kuten jo aiemmin kirjoittelin ehkä vain protestoidaksesi tai tuodaksesi näkemyksesi esiin mutta onhan nekin jo selväksi tulleet.
Ei tassa mistaan logiikasta ole kyse, kaukana siita. Huomionhakuisuutta, otaksun.
Minusta alkoton86 kirjoittelee tänne ihan samasta syystä kuin kaikki muutkin. Saadakseen kontaktia toisiin ihmisiin, vaikka vain näin virtuaalisesti. Ehkä hän haluaisi keskustella omasta ongelmastaan samalla lailla kuin muut viinan juonnista ns. kaverien kesken. Ikzu kirjoitti viestissään, että hyvin hänet voi yhdistää alkoholisteihin toisten syyttelemisen takia, ja minusta myös sen jatkuvan, aina saman asian jankkaamisen takia…
Minä en tiedä sivujen käyttäjien ikähaarukkaa, mutta onko niin, ettei täällä enää oikein ymmäretäkään alle kolmikymppisten elämää.
[Poistettu - Päihdelinkin moderaattori]
Totta
A) En selvästikkään ymmärrä sinua johtuen kait ainakin kahdesta syystä.
Minula ei tuota ongelmaa ole, olen sosiaalinen, vaikka nuorena olinkin kamalan ujo mutta himot voitti ujouden.
Olen myös käytännöllinen ja joustava ja valmis muuttamaan katsantokantaani ja toimintaani jos siitä on hyötyä.
B) Tottakai yksinäiset saa ja pitää seuraa hakea, eihän tässä ole kun koitettu neuvoa miten sitä saisi ja samalla ihmetelty miksi jatkat samaa jankkausta vaikkei siitä mitään tule
Se onko tämä palsta paras mahdollinen paikka onkin stten ihan eri juttu. Mutta kuten ylläpitokin on todennut, että siitä vaan, niin mikäs siinä vaikka kuten tuolla aiemmin lainatuissa säännöissä todettiin niin tarkoitus on kyllä toinen. Ja voihan se jonkun alkoholismiin auttaa kun näitä sinun ketjujasi lukee.