seuloista

kävin huumeseulassa (virtsa) lääkitykseni vuoksi ja lääkäri halusikin uudet “tarkemmat” seulat. olin ottanut aamulla bentsoja muutaman ja mietin nyt näkyykö niiden pitoisuus elimistössä tässä “tarkemmassa” virtsatestissä vai mitäköhän tuo tarkoittaa?

Ottivatko uudet seulat vai tehtiinkö laajempi seula jo annetusta näytteestä?

Ja kysymykseen vastaus: hyvin todennäköisesti näkyy, jos bentsojen syöntisi on tapahtunut vain vähän ennen seuloja.

uudet seulat ottivat. aamulla olin ottanut bentsoja ja puolilta päivin menin antamaan seulan. pitää sitten keksiä lääkärille hyvä selitys. vaikka etten aamuyölläkään vielä saanut unta ja siksi otin bentsot. voi rähmä!

benzot näkyy pitkään ja herkästi(en mee vannoo mutta mielistäni herkimmin näkyy seulas) itellä ei oli parikin viikon jälkeen positiiviset vaikka annokset oli vain jotain 10-20mg/vkr tenoxia tai 5-10mg pamia, en ottanut päivittäin mutta käytin vuosia.

Onko sulla johonkin bentsoon respa?
Vai seuloiko ne nimenomaan bentsoista, että mitä bentsoja näkyi.

Heipsankeikkaa missä yhteydes sulta otettiin seulat?? Tai siis miksi?? Mä käyn korvaushoitoklinikalla ja kun sieltä lähetetään pilkontaan/tarkistukseen niin tulee takas negatiivisena tai positiivisena mut pitoisuuksia ei näy. Tiedä sitten et johtuuko se lähinnä siitä et tulee niin kalliiksi yhteiskunnalle jotain pitoisuuksia sieltä tutkia…mutta eipä niitä klinikalla kiinnosta et paljon on vetäny vaan ylipäänsä se jos jotain on vetäny, hittoako ne sillä tiedolla tekee :smiley:d

Ja eikö virtsasta pystytä erittelemään benzoista vaan Opamox? Muissa ne aineenvaihduntatuotteet on samaa…

^ Mikäli lähetetään Yhtyneiden labrojen tarkkoihin seuloihin, tulee erilliset bentsot pitoisuuksineen… Sieltä tarvittaessa kyselevät jopa, voiko esim kk aiemmin otettu 10mg:n pami näkyä edelleen positiivisena. Seulat ovat niin tarkat, että jopa yhden panacodin pv-annoksella näkyy myös metabolisoitunut morfiini positiivisena… Nuo testit maksavat, paljon! Virtsasta otetaan… Verestä pitoisuudet näkyvät vähemmän aikaa, koska vasta-aineita testataan ja usea aine poistuu virtsan mukana…

[Poistettu ohjeita seulojen huijaamiseen - Päihdelinkin moderaattori] Joo haistaakaa modet vittu. Ohjeita seulojen huijaamiseen. Jos mulla näyttää testi että olen manipulonut sitä niin minkä vitun mä sille voin? :laughing: .

Pystytään erittelemään. Joskus onnistun väittämään että testissä näkyvä tematsepaami oli vain diatsepaamin aineenvaihduntatuote johon mulla oli respa… joo varmaan oli.

mulla ollut aiemmin bentsojen kans ongelmaa, olen ollut vieroituksessa jne. muutin nyt uudelle paikkakunnalle ja lääkäri halusi nuo seulat sen vuoksi että määrääkö se mulle tarkkaavuushäiriööni concertaa 2x18 mg:n sijasta sen 56 mg vai mikä olikaan. mulla on kyllä yksityiseltä respa tenoxeihin. joskus rouskin niitä myös päivällä ahdistukseen-kunnalliselta en saa bentsoja tuon aiemman bentsoriippuvuuden takia. en aamulla muistanut että mulla oli sinä päivänä seulat, joten otin kai 4 tenoxia ahdistukseen. sitten vasta muistin kun olin ne niellyt :confused: viime syksynä veivät multa kaikki lääkkeet pois kun olin ison leikkauksen takia yli kk hirvittävän väsynyt, peruin terapioita ja nuokuin siellä. vaikka seuloissa näkyi vain bentso, jota silloin sain unilääkkeeksi, lääkäri purki lääkitykset sillä perusteella että käytän jotain aineita. ehkäpä siksi että olin terapeutille kerran sanonut että olen joskus kokeillut kannabista. ei kannattais olla rehellinen! valitin asiasta kolmeen otteeseen ja viimein suostuivat määräämään concertan mutta vain tuon 2x 18 mg kun se aiemmin oli 2x36 mg.

iteltä ei oo ainakaan eroteltu benzoja kun oli tenox ja pamit respalla taitaa olla suht tyyristä. toki kannattaa tuoda esille jos on respa yksityiseltä ja benzot näkyy sehän olisi ihan luonnollinen syy, mutta lekurisi todennäköisesti tiputtais ne pois mikäli tsimulanttirespaa halajat. itsellä kävi juuri näin tosin kaikki respat julkiseta saatu ja kaikki muut pkv-lääkkeet tiputettiin pois mf-respan tieltä.

^ Mikä juttu tuo on, ettei saa pitää muita PKV-lääkkeitä, jotta saisi MF-respan? Voihan sitä tarvita esim. benzoja paniikkihäiriöön, vaikka olisikin ADHD ja lääkitys siihen :confused: . Eihän noilla pitäisi olla edes mitään erityisiä, haitallisia yhteisvaikutuksia, ainakaan minun tietääkseni. Vai onko tuo jotakin vittuilua, ettei sentään liikaa “huumeita” yhdelle ja samalle ihmiselle :unamused: ?

Veikkaisin, että tää on taas joku kunnallisen vaatimus, ainahan niiltä näitä paskamaisuuksia voi odottaa. Kuulin juuri, ettei kunnallisella kirjoteta enää kahta pkv-lääkettä samalle asiakkaalle. Eli jos vaikka tarvitset rauhottavat paniikkihäiriöön ja tsolpideemia nukahtamiseen, niin ei sovi. Onneksi näitä tunnutaan vielä jonkun verran osaavan soveltaa.

Mun täytyy nyt purkautua tonne ketipinor-ketjuun mitä se paska teki ystävälleni, vituttaa niin tuo nykyinen lääkepolitiikka.

^ Hmm… Yhdellä ystävälläni on kyllä MF-lääkitys sekä benzot ja molemmat ihan yhdeltä ja samalta kunnalliselta lääkäriltä. Sitä paitsi, mitä tarkoittaa, että ei määrätä kahta eri PKV-lääkettä? Siis benzoista/benzojohdannaisistako nyt vain puhutaan? PKV-lääkkeitähän ne kaikki pääasiassa päänuppiin vaikuttavat lääkkeet ovat, eli mm. se surullisen kuuluisa ketiapiinipaskakin :imp: .

bentzoista ja bentzojohdannaisista, mutta siis kyllä kunnallisella on vielä lääkäreitä, jotka osaavat ajatella omilla aivoilla ja soveltaa asioita. Erityisesti vanhemmat lääkärit yleensä tajuavat asiat paremmin. Vastavalmistuneelta on yleensä turha odotaa samaa… :unamused:

lekuri sanoi että sekoittaa liikaa keskushermostoa en kyllä oikein ymmärtänyt sen jorinoita. lopulta lähti jopa 5-15mg klooridiatsepoksidia viikossa, oli kuulemma sekin liikaa :laughing: paikkakunta ja lekuri kohtasia nää mitä saa olla päällekkäin.

Joudun käymään seuloissa kannabiksen takia kerran viikossa, ja haluaisin nyt teitää näkyykö opamox puolikas 10mg seuloissa…otin opamoxin n.5p sitten ja perjantaina olisin menossa seulat antamaan. Näkyykö se virtsassa ?

^ Ei näy 1 Opamox kymmentä päivää, jos et tuon enempää mitään benzoja ole käyttänyt. Jos näkyy, niin sitten sulla on kyllä harvinaisen paska säkä ja luultavasti jokin häikkä aineenvaihdunnassasi. Opamox kun on vielä vesiliukoinen ja nopeasti puoliintuva bentsodiatsepiini. Pitkävaikutteiset ja rasvaliukoiset näkyisivätkin pidempään, mutta eivät nekään kertakäytöllä ja pienellä annoksella mitään mahdottomia aikoja.

En ole juu muuta käyttänyt…itdelläni ei vaan ole niihin reseptiä. kiitos tiedosta. :slight_smile: