Onneks mul oli kaik veriarvot kunnossa. Misä bentsot metaboloituu tai mikä se sana ny olkaan. En ole tyhmä vaan tietämätön tästä. Tapahtuukse ne kaik maksas? Mitäs ne munuaiset tekee, poistaa nestettä vai? Mitäpä muuta, ku tarkemmin ajattelee. Mut ku tk-lekuri on rauhotellu tosa bentsoasias. Pliis asiallisia vastauksia. Sori huono teksti karsee kuume, plääh.
HEY!
Onko kokemuksia? Oon nyt syönyt sertralinia about kk:n ajan, aluksi 25mg, nyt 50mg. Lisäksi illalla 1/4 mirtazapiinia mennyt n 2 kk. Oon nyt lihonut joku 10 kiloa, hirveitä mässyjä välillä ja turvotusta kaikkialla kropassa :C
Mirtazapiinsta olen kuullut että lisää ruokahaluja aika lailla mutta mites tämä sertralin, onkko tullu sen mukana lisä kiloja taikka ruokahalua? kun mun mielestä pahimmat syöpöttely on tullut vasta kun aloitin sen…
Please answer! ?? Aino
Mulle tuli Sertraliinista sellainen jännä huono olo vatsaan. Se meni pois, kun söi jotain, mutta vähän ajan kuluttua se tuli takaisin. Tuntui, ettei muuta olisi ehtinyt tekemäänkään kuin syömään, jos ei halunnut kärsiä siitä olosta. Eikä se siis ollut tavallista nälkää tai ruuan mielitekoa.
Mulle tuli venlafaksiinista noita saman kuulosia juttuja vatsaan. Nyt olen vaihtamassa venlasta sertraliiniin, toivotaan että ei tule haittavaikutuksia siitä.
Venlassa oli myös se, että tuli ihan mielettömät hiet aina aamulla tunti pilsun oton jälkeen. Ja kun annos otetaan yleensä aamulla, niin töihin tullessa olin aina sen näkönen että oon uinu jossain.
Olo siitä kyllä parani ja mulla vaikutti jopa siten, että kun lähti dokaamaan, niin känni oli jotenkin parempi, pystyin juttelemaan kaikille ja olin niin mielettömän ihana kaveri. (Ainakin omasta mielestäni) No, puoli vuotta vetelin venlaa ja viikonloppukännejä. Sitten yhden rajumman kännäilyn jälkeen aloin itsaamaan… josta syystä sitten A-klinikalle, psykiatriselle ja lääkkeen vaihtoon.
Että en suosittele dokaamista ja näiden SSRI/SNRI -lääkkeiden yhdistelmää. Tulee ennenpitkää iso romahdus, joka ei ole kiva.
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.
Luonnon masennuslääke - https://nuvialab.com Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.