Selviytymistä

Viime viikonloppuna heräsin todellisuuteen. Niin paha ahdistus ollut päällä viikkoja ja jouduin sairaslomalle. Kieltänyt pitkään alkoholin vaikuttavan kaikkiin epäonnistumisiin. Tissutellut vuosia päivittäin eri määriä, mutta toleranssi noussut. Työni hoitanut ja kamppaillut itsekseni häpeän kanssa. Olen jopa hämännyt sossua ja perhetyötä liittyen nuoren ongelmiin, jotka johtuvat täysin minun Alkon käytöstä. En saa mennyttä korjattua, mutta tulevaisuuteen pystyn vaikuttamaan. Nyt juomattomuutta takana 5 päivää. Kärsin vierotuoireista ja tuskasta, mutta se onkin minulle ratkaisu.

8 tykkäystä

Tervetuloa tänne lopettajiin kulkemaan kohti pysyvää raittiutta ja parempaa elämää meidän muiden kanssa :hibiscus:

5 päivää on jo hieno alku, pahin fyysisten oireiden suhteen alkaa olla takana ja olo kohenee pikkuhiljaa, kun raittiita päiviä kertyy. Yritä sinnikkäästi päästä hankalien hetkien yli, pahin juomahimo saattaa laantua vartissa. Alkuvaiheessa kannattaa vaikka vähän hemmotella itseään; syöt jotain hyvää, katselet sarjoja tai teet sitä mikä parantas oloa tai mieltä.

Mennyttä ei voi muuttaa, mutta tästä päivästä ja tulevaisuudesta voit tehdä raittiudella paremmat.

Voit olla ylpeä itsestäsi, kun raatorehellisesti tunnustit tilanteesi itsellesi, otit vastuun ja aloit tehdä alkoholiongelmallesi jotain.

Tsemppiä ja voimia :heart:

Kiitos tsempista. Huomenna ajattelin mennä vierailemaan aa-ryhmään. Jokainen askel tärkeä. Viikonloppu edessä ja melko yksin sen vietän. Keksin jotain kivaa ja menen vaikka kirpparille kuluttamaan aikaa.

5 tykkäystä