Selvitetään käsitteitä esim. reflat ..mitä hä?

Minä ku haluan aina oppia uutta niin kysyn viisaammilta ihmisiltä. Mitä on REFLAT?

Hyvä vaan jos et tiedä. =) No viekut tai vierotusoireet on vähän sama asia.

No voi ei onhan mulla niitä ollu varsinkin jos alkokrapula lasketaan mukaan. Kiitos toi meni perille :blush: Mitä sit on LAINIT?

Reflat on jotain, mitä et koskaan halua kokea.

Lainit on sitten “nose candy” viivoja. Itse suosin kolaa, en tue enää metaa tai peruspiriä.

Kysy seuraavaksi mitä on vaikka “Damin musta muovailuvaha” …

No mitä helvettiä se musta muovailuvaha on? :unamused:

Sellasta tuotetta, mustaa ja tahmeaa, joka tulee suklaalevyn muotosissa ja kokosissa levyissä. Palanen sitä hieroskellaan kämmenten välissä pieniksi “käärmeiksi”, jotka kääritään sopivan täyteaineen kera paperiin. Sitten sen käärön voi polttaa. Tupakka ja kukka ovat hyviä täyteaineita. Damin vaha on laadukkainta kyseisestä tuoteperheestä, parempaa kuin kultaleima jopa.

Tiedäthän mitä kukka on?

juu tiedän mitä kukka on jos se on marihuanatuotetta ja budi on kai hasista …onko toi musta levy sitten hasista vai esim poltettavaa heroiinia minä tiedän vähän vaan en pal :blush: jo mittää

Joo budi on hasaa ja lehti on peeällää… Marihuana on suklaatupakkia.

Oikeasti ei kannata imeä vaikutteita esim. tältä sivustolta, jos kerran et ole päässyt refloihin tutustumaan.

Suosittelen lämpimästi vaikkapa Facebookia tai Twitteriä enemmin ajan kulutukseen.

Rappioromantiikka näet saattaa :laughing: lysähtää kovemmin hartioille kun nyt sitä ajattelet. Ts. rappioromantiikka itsessään on semmoista joka imaisee nuoret mukaansa teininä ja lysäyttää takaisin maan pinnalle sitten kolmenkympin iässä!!!

Ei kai Salmari enää mikään teini ole? :open_mouth: Eiköhän hän vaan ole pyörinyt samanlaisissa piireissä, kun monet ei-riippuvaiset ja näin ollen alan sanasto ei ole hallussa. En minäkään vielä neljä vuotta sitten tienny, mitä reflat tarkottaa ja silti olin niissä kieriskelly jo neljä vuotta. Se ettei tiedä tämän slangisanan merkitystä ei tarkota, ettei olis kokenu refloja.

Juu ihan päälle neljän kympin mennään. Nuoruus takana ja keski-ikää eletään. koettu on kaikenlaista mutta slangi on vaihtunu… Olen itseasias vähän hämmentyny näist kaikista termeistä koska ennen tunsin tietäväni “kaikenlaista” ja termit oli hallussa. Nyt olen se lumiukko pihalla. Mun pitää tietää kaikkea kun on tota jälkikasvua. :smiley:

No sittehän asia on toinen ja budi on budia elikäs marihuanaa… :wink:

Eihän tuota kotikasvatusta näin isoin linjoin oo ollu koskaan, hyvin muistossa ku esim. 90-luvulla kukaan tienny mistään budeista paljoo mitään ja lätkää polteltiin.

höpö höpö, 94- budii kasvstettiin.