selvänä valvoo

hirvee olo täytyy myöntää viimeks otin su tramalia 350 mg ,4 tuntii sitte 2 5 mg diapamia et sais nukuttuu mut tässä sitä ollaan.haluan siis lopettaa taas.su otin vielä ramalia mut en tänään.ja tietty just se pv ku lopetat puhelin tulvii et ois sitä ja tätä ja rahaaki ois. onneksi poistin viestit,pitihän niistä mieskaverille mainita ja näin et sillä teki mieli ku on sairaana ni ois maistunu subut ja teemut.onneksi oltiin vahvoja.oikeestaan oon enää koukussa vaan noihi tr ku mies syö niitä ihan oikeisiin kipuihin eikä kivut sillä ees lähe niillä.nää yöt vaan vaikeita ku ei pysty nukkumaan.miksei sitä sillon lopettanu ku sai vielä bentsoja…ei jaksa enempää kirjottaa.voimia vaan kaikille kitkuista kärsiville, eihän tää mikään uus asia mullekaan oo,jospa nää ois vikat viekkarit.

Toivotaan niin, että kohdallisi on viimeiset viekkarit. miehelläsi ne on vasta edessä, itse olen samassa veneessä miehesi kanssa, 400mg menee tramalia päivässä ja 4mg rivatrilia + muita särkylääkkeitä, mennyt nyt vuoden päivät, apua ei juurikaan ole ollut selkäsärkyihin. Ainut mistä olen avun saanut selkäsärkyyn on oxanest/oxynorm + tarciniq mitä annettiin sairaalassa taas toisen leikkauksen yhteydessä. Oletko ajatellut käydä lääkärissä hakemassa unilääkkeitä? halcion ainakin on mielestäni ollut vahvin / toimivin. tosin siitäkin viekkarit tuppaa tulemaan jos pitkään syöt ja säännöllisesti.