Selvä tulevaisuus

Moikka. Tänään 6vko ilman alkoholia. Sitä ennen sitä meni sen 20vuotta enemmän vähemmän. Ei aina päivittäin edes. Reilu 6 viikkoa sitten avopuolisoni ilmoitti että laitamme suhteemme jäähylle. Siitä alkoi mulla aika hillitön vitutus ja siihen tietty alkoa että saa hyvä olon…:face_with_peeking_eye: no ei tullut hyvää oloa. Itse soitin maanantai aamuna katkolle ja kysyin miten toimia. Lähetteellä pääsee sisään ja alle 1,5 promillea pitää puhaltaa. Maanantaina dokasin koko päivän… ilalla päivystykseen hakemaan lähete… aamulla avopuoliso vei katkolle. Siellä sitten ollessa aloin miettiä omaa elämää…nyt saa jäädä alko pois mun elämästä.

Tällä hetkellä asun yksin. Koira onneksi aina sillon sun tällöin siinä on. Ei hirveästi ystäviä. Avopuolison kanssa sovittu että ei olla hetkeen kontaktissa. Ryhmissä käy.aklinikalla toki käyntejä. Mutta aika-ajoin on todella yksinäinen olo. Ja silloin kaikki asiat lähtevät pyörimään päässä.

Kiitos ja anteeksi

11 tykkäystä

Moi, Dille.

Tarvitset paljon voimia koota elämäsi. Mutta usko itseesi, sinä olet päässyt hyvään alkuun. Vaikka raitistuminen näyttää välillä mahdottomalta ja turhaltakin, se ei ole sitä. Jokainen päivä kuljet kohden parempaa, vaikka et sitä aina itsekään ymmärrä.

Yksinäisiä hetkiä varten on tämä Päihdelinkki tosi hyvä apu.

Voimia taisteluusi, sinulla on nyt mahdollisuus. :wilted_flower:

8 tykkäystä

Uskon kyllä itseeni. Yksinäiset illat ovat todella pahoja. Alkaa ajatus juosta liikaa.

Ja tiedän että jokainen voitettu päivä on eteenpäin. Tätä minä haluan.

Ryhmistä saanut kyllä hyvää tukea ja ajatuksia pois yksinäisyydestä. Niitäkään vaan ei ole tarjolla joka päivä. Uskon että omat asiat paranevat pienin askelin!!

4 tykkäystä