sekakäyttö= alko, pilvi ja lyrica

en ny tiä kumpaan otsakkeen alle olisin pistäny huumeet vai viina, ni pistin tänne. mää käytän alkoo ja lyricaa 3-5 kertaa viikossa. ja pilvee mut en jokakerta. mää oon ny siinä rajalla pitäskö vähentää vai antaa palaa. mul on bipo, epävakaa, sosiaalistentilanteiden pelko, ahdistusta, panikointia. Ooon eläkkeellä noiden vuoksi.
ongelma on se että käytän myös lääkkeeksi lyricaa ja bentsoja, eli jos kertoisin lääkärille päihteidenkäytöstäni, niin noi lääkkeet otettas pois ja tarvitsen niitä ahdistukseen ja nukkumiseen. en siis käytä lääkärin määräämiä lääkkeitä väärin, vaan ostan muualta. kokenettiin kirjoitin se ei tue mua muutoin kuin vaan yrittää ohjata mua lääkäriin.

No on sinulla noita diagnooseja. Mikä on suunnitelmasi kun tänne kirjoitit?

Aika usein tuota alkoholin käyttöä on ja uskoisin, että jos sen lopettaisi nii saattaisi nuo muutkinn oireet helpottua.

no, en tiiä, vähentää pitäis pelkkään viikonloppukättöön. mutta mulla on vähennetty bentsoja ja en saa ahdistusta pysyyn kurissa muulla ku alkoholilla. eläkkeellä olo ei oo mitään herkkua, ei oo toimintakykyä eikä rahaa harrastaa mitään, tylsistyn kotona ja juon siihenkin, pakoa tylsyydestä. kaverita ei oo ku 1 selväpäinen loput pultsareita, 3 kaveria tehny itsarin joidenka kanssa eniten olin tekemisissä :angry:

Näetkö ristiriitaa sanomisiesi välillä? Ei ole rahaa harrastaa, mutta juomiseen rahaa löytyy, juominen vie toimintakykyä harrastuksilta ja tylsyys lisääntyy tekemisen puutteessa. Tämä on se oravanpyörä, joka ruokkii itseään niin kauan, kunnes joku katkaisee sen. Se joku olet sinä itse.

Tsemppiä ja muutosta elämääsi.

tupakka pitäs lopettaa, o psykiatrille aika joka kattoo sopiiko champix tupakanvieroituslääke mun lääkkeiden kanssa, mul menee varmaan 300,- tupakkaan kuussa. mää oon 3 kertaa lopettanu ja 4 kertaa aloittanu, aika idiootti

ja se toimintakyvyn puute on isompi este kuin raha