Se siittä

Eivät tunnu katoavannuo miehet.Kuulemma parempi et on pikkasen lihaa luiden ympärillä.Kävin vaakassa ja jo huitelee melkein 65 taas…ei vituta.

Ja Silent,mua ei ymmärrä kukaan joten ihan sama:)

Tämä surullisimpia ketjuja aikoihin. Alkolismistahan tässä on tietty kysymys mutta mielenterveyden häitiöistä myös- Ei valitettavasti yhtään ole yllättänyt kaikista “minä hoidan asiani jämpitisti”-vakuutteluista huolimatta.

Ei haittaa…näkisitte mut livenä.Oon tosi vakuuttava.Punanen tukka heiluu ja meikit naamassa.Ja todellakin Jekyll ja Hyde -ilmiö on totta mun kohdalla.On se puoli joka haluu olla ihan yksin,katsella luontoa ja urheilla.Ei auta pirukaan kun tää toinen saa vallan.

youtube.com/watch?v=F6RBNnIseDE

Kenia, toivon että teet jotain, vaikkapa sellaista mistä Ketostix mainitsi viestissään. Ei sinne Pieliseen kannata mennä.

.

Mut täähän on ASENNE-muija… mites ois…? Mä olen aikas skrode kundi… ;o) prätkärotsis ja bootseis ja arskois aikas hurmaava.,. gimmat tulee (varatutkin joskus) hieman huasteleen…

Kenia, olet oikeilla jäljillä, kun olet soittanut Tuhkimoon.
Kaikkea hyvää Sulle, mitä se sitten onkin, mutta raittiutta ihan ensin!

Mikä se tämä isäntä on :exclamation: Ei naurata yhtään.Painiksen lapsenlapsi kävi juuri tuossa jutustelemassa ja vielä ikävempi tuli omaa.

NO JEE.Mies puunaa mun kotia,mä istun netissä ja heiluttelen varpaita.En tajjuu miten noin kultasia voi olla…katsoi vielä aamulla etten hukujokkee ja nukutteli kainaloonyöllä.En tiedä miten tän sille korvaan…

Olisko hyvä alku, että hankkiudut tehokkaaseen hoitoon, lopetat totaalisesti alkoholin käytön ja sekoilun. Tuon jälkeen voit ehkä miettiä muita kiitosjuttuja.

Uskotteko te todellakin että on olemassa Kenia joka naiskentelee kännissä 20 kertaa peräjälkeen, jolla on lapsi jota narsistinen, henkistä väkivaltaa käyttävä x-mies ei anna hänen hoitoonsa ja jota sossu silloin tällöin ohimennen käy haastattelemassa todeten hänen elämänsä olevan kunnossa ja hänen olevan hyvä äiti? Tämä Kenia sai lapsen luokseen juhannuksen alla kun ihan omalla tahdonvoimallaan (hyvä Kenia) lopetti ryyppäämisen ja aloitti taas kerran (?) kunnollisen elämän. Viikon kuluttua tästä, kun oli laskeutunut nettihiljaisuus Kenia yht’äkkiä ilmoittakin taas naiskentelevansa kuin kani ja ikävöivän lastaan. Mihinkähän se lapsi nyt viikossa katosi kun kaikki oli niin hyvin? Mitenkä Kenia pääsikään lapsenhoidolta taas ryyppäämään ja naiskentelemaan? :laughing:

No eihän tämä kirjoittelija ole henkisesti ole terve, mutta onko nyt hyvät plinkkiläiset syytä kantaa huolta trollista, oli se kuinka kaistapäinen tahansa? Täällä on ihan oikeita alkoholisteja joille olisi hyväksi empaattinen vertaistuki, voi elämän kevät…herätkää!

Tuota…mä olen oikeesti olemassa ja elämä on tätä.Tiiän et kuullostaa kaistapäiselle.Mietin juuri et näinhän se on mennyt lapsesta saakka,milloinkaan mikään ei ole normaalia.Ei kai kukaan luule että tänne kirjautuisi trollatakseen?!

.

Onhan täällä trolleja vieraillut niin kauan kun olen palstaa seurannut.

Minusta vaan tuntuu oudolta jos joku kykenee noin älyttömiä juttuja tänne kirjoittelemaan.

Eräällä toisella palstalla on kyllä pari kirjoittajaa, joiden en uskonut olevan todellisia mutta kyllä sitten livenä jouduin toteamaan, että sellaisiakin on. Molemmilla myös kunnon hoitamaton alkoholismi muun hölmöilyn kanssa.

Kenian tapauksessa alan myös ihmetellä, että mitä intoa on toilailuista tänne kirjoitella kun mitkään neuvot tukemiset ym ei mene perille eikä kelpaa.

Minun keittiöpsykologinen tulkintani on bipolaarikko ja alkoholisti, jolla vielä narsistinen taipumus julistaa omia toilailujaan. Tunnen ja olen tavannut enemmänkin bipolaarista potevia henkilöitä ja hyvvin samantapaisia heidän touhunsa ovat nimenomaa seksin ja alkoholin osalta.

Tässä tapauksessa vielä tyypillinen alkoholistin taipumus syyttää ulkopuolsia olosuhteita kuten ex-miestä tms vaikka todellisuudessa vastuu on itsellä hankkiutua kunnon hoitoon.

.

Tämä on yksi hölmöimpiä selityksiä kautta aikojen. Sekoilla voi täysillä mutta muka lääkettä ei voi ottaa.

Kaikkien mielialalääkkeiden kohdalla on koekaniini, koska ihmiset reagoivat erilailla. Minulla on yksi läheinen ystävä, joka on bipolaarinen ja niin kauan kun hän ottaa lääkkeensä kaikki menee hyvin. Kun lääkkeet jää, usein tilanteessa, jossa hän juo vaikkei saisi, alkaa täydellinen sekoilu. Olen pari kertaa joutunut kuskaamaan hänet sairaalaan ennenkuin henki lähtee.

.

Toi lääke on niin uusi ettei siitä ole tutkimustietoa!Onhan noi vanhat täysin eriasia.

Tottakai ottaisin jos vaihtoehto on sinun touhusi. Katsoin varoitukset suurinpiirtein samanlaiset on yleensä mielialalääkkeissä. Lääketehtaat luettelee kaikki mahdolliset oireet vaikka kuinka harvinaiset vastuun takia.

Tuo lihoomisjuttu on toinen hölmö selitys. Mieluummin tajutonta sekoilua kun muutama kilo, joista niistäkin pääsee eroon halutessaan.

Itsepä valitset. Näköjään tuhoat itsesi ja elämäsi mieluummin kuin teet mitään järkevää.

Nämä juttusi on niin typeriä ja masentavia, että taidanpa pistää sinut noreen, ettei niitä tule katseltua. Se onkin eka kerta plinkissä-

Eihän sitä luulisi…pelle mikä pelle. Näkeehän sen jo kirjoitusasusta että yrittää olla hauska. Kaikki murteet iloisesti sekaisin piä siittä sit tiiä häntä :laughing: Halpaa huviahan tänne kirjoittelu on jollekin peräkammarin pojalle.