Se siittä

.

.

Sulla pitäs olla joku porkkana. :bulb:

.

Taas nauroin ääneen. Täällä on hauskaa porukkaa :slight_smile:

Oliko alkoholilla osuutta asiaan vai riehaannuitko muuten vaan ?

.

.

Eli alkoholi on taas mukana kuvioissa ja seuraukset sen mukaisia.

Miten ikävää sinulle pitää sattua, että ymmärrät ettei alkoholi ole sun juttusi?

Jutut leviää, kivaa varmaan kun ne sun sossu ihmiset kysyy, että mitäs olet puuhaillut kun tällaisia ollaan kuultu?

Hei, Kenia!
Toivottavasti löysit oman pohjasi, sen mitä alemmaksi et halua viinan vievän sinua.

Onkohan alkoholismi sittenki joku laajempi HIMO-HIMO-oireyhtymä…olemme HIMOisteja… emme pelkästään alkoholisteja… ja VOI meitä…vielä helvetti odottaa :frowning: :frowning:

Olemme maailman turmeluksen lähteitä… :frowning: Olemme viettelyksen tulon välikappaleita… voi meitä sillä me olemme niitä joiden kaulaan pitää se myllynkivi ripustaa… tästä eteenpäin mä esittelen itseni AA:ssa "… Ja HIMOISTI…

Joo oloja riittää.Kuumakii on ku helevetissä.Oon näköjään yöllä paistellut kalaa…:frowning:Alko vie naista ja vituttaa vielä enempi.

.

.

.

Suosittelisin ratkaisuksi laitoskuntoutusta, ja mitä pidempää sen parempi.

Ja ihan ideaalein olisi varmaan joku vain naisille tarkoitettu hoitopaikka, esimerkkinä vaikkapa Hoitokoti Tuhkimo. hoitokotituhkimo.fi

Tukea sekä päihdeongelmiin että naiseuteen liittyvissä asioissa puolestaan voi antaa naistenkartano.com

Mä en sit ymmärrä, en alkuunkaan. Mikset sinä myönnä, että tarvitset psykiatrista apua ja sassiin?!?!?!?! :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:
Nainen, sinä olet aivan sekaisin. Omillasi et voi nyt olla. Mene hakemaan apua, ennenkuin sattuu huonosti (tai siis vielä huonommin).

Alkoholin käyttö on niinikää niin rajua ja holtitonta, että voit hetkenä minä hyvänsä heittää veivisi, ymmärrätkö?
Luin juuri erään maailmankuulun rocktähden elämänkertaa. Hän kertoi juopotelleensa niin kauan, että hiukset alkoivat pudota päästä ja iho alkoi ns. kuolemaan päällä, märkimään ja halkeilemaan irti. Lopulta haima poksahti palasiksi. Siis kirjaimellisesti. Niin, että sisuskaluihin tuli pahoja palovammoja sen sisältämistä nesteistä ja hän joutuu lopun ikäänsä putsaamaan verensä dialyysilla. Oli ihme, että ylipäätään jäi eloon.

Mietipä sitä.

.

Nou hätä. Kyllä ne miehetkin jättää lopulta rauhaan kun paino nousee tarpeeksi, eli yksi ongelma vähemmän. Nyt vaan pitää keskittyä enemmän syömiseen kuin juomiseen, siitä se lähtee! :laughing:

OK Kenia, minä pesen käteni sitten tästäkin topikista. Jos kehotus hoitoon menemisestä ja realismiin suuntautuva ajatus on pelottelua, niin selvä pyy. Vähemmän pelottavaa on sit varmastikin naida holtittomasti ympäri kyliä kännissäpäiten.

Kiitti ja kuitti. Tähtää seuraavalla kerralla kahteenkymmeneen naintikertaan, niin saat ehkä vielä enempikin huomiota ja paheksuntaa osaksesi. Sitähän sä kaipaat.

(Anteeksi asiattomuuteni, mutta mä vaan en ymmärrä, en pätkääkään.)