Pelaamisesta olen päässyt mut elämä, sillä tuntuu noita taistelun aiheita antaa, ei oo helppoa nytkään, ei oo. ![]()
Ja niinkuin Tsemppanitar tuolla kirjoitti, ei tuomita ketään.
Kukaan ei oo huonompi toista oli ongelma sitten mikä tahansa.
Ja edelleen pysyn kannassani, ketään ei saa täällä tuomita. Meillä kaikilla on ne omat taakkamme kannettavana.
Mitäs se elämä tällä kertaa on keksinyt kannettavaksi? ![]()
Sairastuin niin että jouduin leikkaukseen enkä tiedä miten
tästä selvitään.
Hyvä että olet peleistä kuitenkin päässyt eroon. Yksi iso murhe vähemmän. Mutta totta puhut että eläämä ei ole aina helppoa ja joillekin raskaita asioita kertyy ihan liikaa. Tasaan ei mene näissäkään asiat. Toivotan sinulle jaksamista ja voimia!
Minä myös toivotan sulle voimia ja jaksamista. Elämä täällä Maan päällä on ihan liian usein ihan liian synkkää.
Voi ei, nyt tosiaan heitetään vastoinkäymisiä eteen vähän isommallakin kauhalla. Ei tosiaan mene nämäkään asiat tasan, mutta tule ihmeessä jakamaan tuntoja meidän kanssa tänne, sillä voisin kuvitella että tämän luokan pienoinen kriisi saattaa herättää pelipirunkin. Ja sitähän me ei nyt tarvita sotkemaan asioita entisestään.
Tsempanitar, onko sulla joku pöpö nyt kun oot kipee?
Ne on kuiteski pikku juttuja ja menee nopeesti ohi, yleensä.
Mä en tiedä miten tää mun sairaus ![]()
Onhan niitä pelejäkin tullu ajateltua, hetken unohdusta, mut en taida tarvita lisää huolta ja surua.
Kaikki voimavarat menee nyt tämän sairauden kanssa kamppailemiseen ja toivon yllä pitämiseen että tästäkin vielä selvitään. Mut tosiaan muistakaa et mikään ei oo itsestään selvää.
Minulla tosiaan vain vähän sitkeämpi ja ilkeämpi flunssapöpö kimpussa eli tämä tosiaan menee varmasti pian ohi, parin viikon kärsimisellä perinteisesti. Terveyttä pitää aina liian itsestäänselvyytenä ja fakta on kuitenkin se että kun terveys viedään, ei kovinkaan monella muulla asialla ole väliä. Tarkoittaen siis esimerkiksi rahatilannetta, työssä menestymistä ja muita vastaavia seikkoja joita elämässä yleisesti arvostetaan. Minun elämässä myös läheinen sairastui vähän aikaa sitten syöpään ja muuttaahan se elämän tärkeysjärjestystä aikalailla.
Toivotan hirveästi jaksamista tilanteen kanssa ja kirjoittele tosiaan meille enemmänkin tuntoja. Itse ainakin luen ja tuen mielelläni vaikka peliongelmasta ei nyt olekaan kysymys.