Ilmeisesti Suomalaiset ovat muita psykoottisempia ja harhaisempia? Hähää! Mene sinäkin valittaa pääkipua, niin saat oman Zyprexa respan. Valita unettomuutta, niin asia hoidetaan Seroquelilla. Tää on vitun hyvä kehityssuunta… Naurattaa jo niin paljon, ettei jaksa itkeä.
PS. Mullakin on psykoosilääke resepti, jokos sulla? Muista kansalaisvelvollisuutesi ja syö kiltisti lääkkeitä! :mrgreen:
Loppus se lekureiden kiima, kun isketään lekusetä tai täti auton rattiin aamuna, jolloin hänen kuola valuu suusta edelleen edellisiltana otetun Seroquelin johdosta. Tiedän, että mä pystyn suhaa jotenkuten tossakin “kuosissa”, mutta mitenhän olisi lekusedän tai tädin kohdalla?
Kyllä siinä tuntee jonkinlaista alkukantaista voimaa, kun väkisin hinaa itsensä sängystä ja töihin, vaikka kondis ei ulkopuolisesta sellaiseen valmiilta vaikuta.
HUOM! Ketiapiini ei ole kolmiolääke, joten ei kun reippaana rattiin!
Minä en kyllä seroquelista saa mitään zombioloa. Paitsi jos nukun vain liian vähän sen kanssa, silloin on zombina pitemmän aikaa ja pitkin päivää kunnes lipittää tarpeeksi kahvia. Eli seroquel+6 tuntia unta=zombiolo, mutta joko 6 tuntia unta ilman seroquelia tai paljon unta seroquelin kanssa, niin ei zombita.
Toisaalta taas joku 4 tuntia unta ilman seroquelia zombittaa jo.
Tää on niin tätä, mainitaan et hoidetaa sil tuota skitsofreaniaa ja muuta vaikeempii sairauksii, mut pienil annoksil ne niit määrää ja ihan masennukseen, koska KAIKKI suomalaiset ovat masentuneita lääkäreiden mielestä… Itel menee Suprium 50mg*3/pv masennukseen, isoilla annoksilla päälle 750mg se on skitsofreniaan, ja tuota lääkitystä EI SAA LOPETTAA, mähän voin vaikka masentua . Mistä sitä tietää ennenku kokeilee …
Mulle jos joku lekuri leptejä joskus tarjoo ni sanon et tunkee vaan omaan hanuriinsa ja nauttii elämästä, hyi vitun vittu…mieluummin vedän piriöverit hapoissa ja boostaan vähän eetterillä ku vedän leptejä.
Tuo Suomen myydyimpien lääkkeiden tilasto on laskettu sen mukaan, kuinka suurella summalla mitäkin lääkettä on vuosittain ostettu. Eli esim. Zyprexaa viime vuonna 33 miljoonan euron arvosta.
Siinä ei lasketa kappalemääriä, tai kuinka monelle henkilölle ko. lääkettä on määrätty, vaan pelkästään loppusumma.
Siksi on ihan ymmärrettävää, että jotkut Zyprexa ja Seroquel ovat siinä tilastossa kärkisijoilla, koska ne ovat aivan helvetin kalliita lääkkeitä moniin muihin verrattuina.
Truxalia annettiin klinikalta unettomuuteen. Nukahdin kesken työpäivän tietsikan ääreen ja lähdin siitä himaan, kun ei nuppi pelannut yhtään. Psykoosilääkkeitä unettomuuteen… ei jumalauta voi olla terveellistä sekään. Raiskataan ihmisten aivoja tuollaisilla myrkyillä.
Totuushan on se että suomessa vanhukset melkeenpä tapetaan lääkkeillä ja joka ongelmaan jotain ssri tai snri lääkkeitä tungetaan, hyvinvointivaltio joopa joo
Ei munkaa mielest, vanhan ajan masennuslääkkeitä, toimii kuitenkin samal periaatteel ku noi muut et ku notetaan annosta tarpeeks, käy skitsofrenian hoitoon. On mul noit SSRI:täkii aiemmin ollu vissii joka laatua ala-ikäsenä, ennenku tajus nuorten miekkaris, et jos vaihan joka kk respan eikä mikää toimi, ni mut kandee viedä klinikalle . Tolvonia oli ennen supriumia, mut ku se on mao-estäjä ni concertan kaa serotoniinisyndrooma-vaara.
Mä en käsitä just noit Seruquelii ja muita (esim Efexorii), ku hirveet sivuoireet ja lihottaa yms. eikä ees kunnol auta…
se on kauheeta kun ne loppuu. mä olin pari kk ilman mun supriumeja ja jestas sentään taannuin aivan helvetilliseen tilaan, raivosin, huusin ja potkin ja purin ku oli niin ahdistunut olla. jostain käsittämättömästä syystä en saanu uutta resua lekurilta ennenku nyt. autto samantien. mä en tunne muita jotka käyttää tätä, onko se sulla auttanu ?
Suprium 50mg on hyvä kun ottaa yhden sellaisen aina joskus, ei edes joka viikko. Mulla tulee paljon sivuvaikutuksia jos 50mg x 3 päiväs syön säännöllisesti. esim. kuukauden.
Ehkä kannattaisikin sanoa, että Suomi ei ole psykoosien/psykoosilääkkeiden vaan lääkefirmojen luvattu maa. Isot pojat poistaa paskaa douppia kalliilla, ei oo pelkoo jäädä kiinni kun ei ainoastaan kytät vaan koko vitun valtio (lääkehallitus/-hallinto, sos. ja terveysministeriö, lääkärit ja apteekkarit) on ‘ostettu’.
Vuosien varrella kaikkee vedetty ja uusia arvotaan lekurissa silleen et “onks tuttu nimi” -ja jos ei oo, niin kokeillaan. Nyt on kokeilussa sekamuotoiseen bipolaarihäiriöön Truxal iltasella ja Suprium aamusella. Mut ku jossain kirjoitetaan et Truxal on upperi ja jotku syö Supriumii downerina… Niin mites päin niitä nyt kandee syödä jos haluis joskus kokeilla öisin goisaa ja olla päivät ihan vitun iloisena ja pirtsakkana?