Pelasin eilen vikat rahani 250 euroa tililtä, mutta onnekseni voitin 630 euroa.Olin siitä niinn iloinen, sillä mulla on 180 euron edestä laskuja vielä maksettavana huomenna ja palkka tulee kuun puolessa välissä. Nosto oli tänään vielä tilassa, että sen sai peruttua, niin pikkuhiljaa nostin aina 50 eur, sitten satasen, sitten toisen…ja lopulta koko 630 oli pelattu. Nyt siis aivan pennitön…olo on että en saa henkeä. Ja ei tähän auta se että soitan ja siirrän laskujen eräpäivää. Taustana että mulla on reilu 20k uo:ssa ja 10 muualla perinnässä ja tuo huomenna maksettava oli purkautunut maksusuunnitelma yhdestä perinnästä.
Moi idiootti,
Kyllä meitä kaltaisiasi, kuten osuva nimmerkkisi ilmaiseekin, idiootteja on tällä palstalla runsaasti! Olen vuosia ajatellut pelaavani 20e kerralla onnistumatta! Olen ajatellut oppivani hallitsemaan pelaamistani ja pysymään itsellleni antamassa lupauksessa! Ei näytä tulevan mitään! Miehelleni olen valehdellut pelatut summat (voittoja ei juuri ole tullut, koska en malta lopettaa ajoissa),mutta pahinta on tämä itsensä pettäminen. Taloudellinen tilanteeni on toistaiseksi joustanut, mutta säästöjä ei kyllä kerry. Tänä jouluna päätin, että julkistan oman joululahjani. Se on täydellinen rahapelittömyys loppuelämäni.
Vaikka tiedätkin, miten toimia, oletko ajatellut vaihtoehtoja pelaamiselle?
Parempaa Uutta Vuotta ja tsemppiä!
Mä en jaksa tätä samaa vuodesta toiseen
Uneton yö takana. Mitään laskuja ei makseta/ruokaa syödä eikä mitään muutakaan ennen 15 pv. Vittu että voi vihata itteään!!!
Mahtavaa…tili menny miinukselle! Ei oo totta…15 pv palkkaa ootellessa.
Moi,
toinen idiootti täällä. Tutun kuuloista tarinaa noissa aiemmissa viesteissäsi - samassa kelkassa oltu ja hieman ylöspäin rämmitty.
Uskon että voin samaistua tuohon tunteeseesi, kun tili tyhjä ja jotenkin pitäisi keksiä miten selviytyä pari viikkoa. Pystyisitkö kertomaan hieman taustaa miten olet päätynyt tilanteeseesi? Minkälainen pelihistoria? Minkälaisia lopetusyrityksiä? Mikä suhde läheisiin / kuinka paljon he tietävät ongelmastasi?
Tiedän, että tällä hetkellä kaikki näyttää kovin synkältä, mutta sinulla on vielä toivoa ja elämä edessäsi. Nyt vain päivä kerrallaan pelaamatta. Takaisin pinnalle on pitkä matka, mutta kun aloitat kiipeämisen nyt, niin joka päivä se pinta lähestyy. Jos taas jatkat pelaamista, vajoat yhä syvemmälle.
Itse sain suunnan muutettua keväällä. Matka on hidas, mutta velka lyhentynyt. Maksettavaa tosin riittää vielä vuosiksi, mutta joka päivä, viikko ja kuukausi, olen taas muutaman sentin lähempänä unelmaa.
Aiemmin luulin, että se unelma olisi ollut se iso voitto, mutta nyt olen tajunnut, että mikään voitto ei pysyisi näpeissäni jos pelaan. Nyt ‘voittoja’ tulee kerran kuukaudessa, kun palkka rapsahtaa tilille ja en pelaa sitä - nämä ‘voitot’ tosin pitkälti menevät pelaamisen aiheuttamien velkojen maksuun vielä pitkän aikaa (hiukan ironista), mutta joka kuu olen taas pari senttiä lähempänä oman kuoppani pintaa.
Tsemppiä! Et ole ensimmäinen - etkä valitettavasti varmaankaan viimeinenkään - idiootti tällä palstalla, mutta meillä on kaikilla mahdollisuus viisastua!