Mulla on nyt kahden vaiheilla, että voisin valita lääkityksekseni (korvaushoidossa olen ja annokseni on 10mg) joten ei mene mihinkää viihteilyyn yms. Eli nyt o lääkärin harkinnassa ja minun, että joko yksi 50mg opamox päivässä, tai yksi 2mg rivatril päivässä, jaan tietty kahteen osaan ja se on yksilöllistä, mutta ajattelin nyt muuten vain kysästä että kumman te ottaisitte enemmin. Rivatril vaikuttaa tasaisesti, pitkä puolintumisaika ym.t ja olen huomannut etä sillä kantaa hyvin se yhden pv.än, mutta olen myös humannut että yhdellä 50mg opamox eli vahvin opamox pärjää jotenkuten päivän ilman mitään ahdistuneisuutta yms. ja pelkotiloja “kaupassa käynti ja muut” Mutta olisin kiitoollinen jos tekin ketkä pentsojen kanssa olette koko aikuisiän tapellut, niin kumman ottaisitte?
Onko vahvuudessa paljon erojä, koska lääkärini väitti että suurinpiirtein saman tasoisia ovat, mutta kyllä minun mielestäni rivatril on lääkityksenä parempi kuin opamox, kun opamox alkaa vaikuttamaan huom. nopeammin kuin rivatril ja kantaa sen kokopäivän, vai kannattaisiko heittää aina sen yhden 50mg.sen opamoxin kokonaisena aamulla naamaan, niin pysyykö ahdistus pois kokopäivän. Mielipiteitä kiitos.
Kaikki mielipiteet ovat tervetulleita ja olisin kiitollinen jos ei mitään viihdekäyttöpotentiaalisia vastauksia, koska niin en niitä tule käyttämään kuin minä en vaan yksinkertaisesti pysty olemaan ilman pentsoja enään kun olen niitä syönyt yli kymmenen vuotta, mutta korvaushoidon aloitin niin pentsot ajettiin pikkuhiljaa alas ja sitten huomattiin että tarviin pienen pentsoannoksen että pystyn toimimaan ns. normaalisti.
Eli kumpi ompi mielestänne parempi?