Sanokaa mulle edes jotain! :(

Joo, moikka. Empä ole tänne hirveästi ennen kirjoitellut. Kerran tainnut, kun käyttäjätunnuskin löytyi. En tiiä vastausten laadusta, toivon saavani asiallista palautetta. :unamused:

Olen opiaattiriippuvainen sekakäyttäjä. Tällä hetkellä veressä 8,5 x Tenox 20mg, Panacodeja, alkoholia ja Voxra (aamulääke 300mg) + yksi ylimääräinen nieltynä ja sitten vielä yksi purtuna, jotta sais buustia päivään.

Tämä mediassa pyörinyt 16-vuotiaan pojan surma sai mua kelaa asioita. Laskin, että olen syyskuun 24. päivästä lähtien syönyt yhteensä ~ 370 kpl Panacodia (suurin riippuvuuteni, naurakaa pois, mulla toimii). Poika menehtyi parasetamoliin. Ite olen ollut vasta-ainelääkityksessä samaisen asian takia 2 kertaa. Mulla suurin ongelma on se että mä vedän Panacodin poreena - ei eroteltuna, eli parasetamolin kera. En tiiä mikä siinä on, mut mulle se on “hyvän olon drinkki”. Vedän likessä aivan sairaita määrejä bentsoja, esim. 100kpl Zopinox-purkki meni 7 vuorokaudessa → mulle vastaa samaa tilaa kuin amfetamiini. Pirin olen “joutunut” lopettaa sen takia, että sain kouristuskohtauksen aloitettuani Voxran ja vedin samalla…

Tuo pojan kuolema on saanut mut ajattelee asiat todella eri vinkkelistä. Mistä mä voin tietää, onko mun sisäelimet kunnossa?

En tiiä ees mitä mä haen tällä kysymyksellä… mulla on hirveä huoli itsestäni. :frowning: Mä en halua kuolla. Mä olen ollut tämän vuoden puolella 5,5kk laitoksessa kiinni (psykan osastolla + päihdekuntoutuksessa 2x) mutta aina olen vetänyt omat napit kehään. Eli putsia päivää mulla ei ole. Ei vittu ole.

HIRVEÄ HÄTÄHUUTO… Opiaatti- ja bentsoriippuvuus on niin paha. Olen syönyt näitä yli 11 vuotta. Ja nyt meni yksityisen lekurin kanssa välit poikki, koska kiristäminen ei enää tehonnut toivotulla tavalla.
Mä haluan eroon tästä helvetistä. VITTU HALUAN. Mulla on tukihenkilö, NA-ryhmät ja kontakti koko ajan vanhaa hoitopaikkaani - kusetan koko ajan. Ihan vitun koko ajan… kaman himo on liian suuri. Fyysinen ja psyykkinen riippuvuus. Ei siihen auta mikään 14 viikon laskuohjelma 11 vuoden taustalla, niin ku nää luuli…

Pliis, sanokaa edes jotain :frowning:

Moi!

Varmaan paljon sulle onkin jo sanottu, kun sulla on tukihenkilöt ja muut. Vai ootko ollut heille yhtä rehellinen kuin mitä tässä viestissäsi olet?
Jos et, niin suosittelen sua näyttämään tämän samaisen viestin niille henkilöille/tahoille jotka sua yrittää auttaa asiassa. Rehellisyys ja myöntäminen itselle (sen ootkin jo tehnyt) ja muille on tosi tärkeää. Ois hyvä, jos muut tietäis sun suuresta sisäisestä kamppailusta. Uskon, että se on pelottavaa, koska sitten sun on vielä vaikeampi kusettaa, mut ainut keino mitä mä nään, jotta pääsisit pois kierteestä. Paljon tsemppiä ja rohkeutta sulle!

Apua saa kyllä. Kyse on vaan siitä onko itse 150% valmis lopettamaan. Koska jos ei ole,kukaan ei voi auttaa. Itseinho pelasti minut subulta. Se kusipäinen valehteleva manipuloiva rottapaska joka katto minuu peilistä. Se en ollut minä, se en voinut olla minä, paitsi että olin. Joka ikinen opiaatti pitäs hävittää maan päältä kokonaan. Ne tuhoaa ajan myötä koko ihmisen.

Niin, tiedät hyvin nuo hoitokuviot. Mutta hoito ei tehoa, ennen kuin olet halukas lopettamaan. Nyt olet! Tästä sitten eteen päin siten, että olet jokaisesta ajatuksesta, tunteesta ja tekemisestäsi rehellinen itsellesi ja hoitavalle taholle. Itse asiassa se on näin itseasiassa yksinkertaista. Taitaa olla eka kerta kun olet tosissasi?