Sanojen kaksoismerkitys esim. ryynit ja telaketjut

poistettu

No siis rakas lapsi kannabis. Ku faija kyselee “onko ollu pilvistä?” alkaa vähän hymyittää “juu”.

mie kuulun PalvelualojenAMmattiliittoon ja asun rivarissa…naapurin dorka on jumis siniset lasit pääs ja eurythmicss soi se on menox sano annie

Joskus nuorempana ja päihteistä innostuneempana sitä jaksoi vaikka väkisin repiä päihde-/lääkeyhteyksiä kaikesta mahdollisesta ja mahdottomastakin ja ai että, oli olevinaan hauskaa, mutta nyt vanhempana tuo on IMO aika hohhoijaa-touhua :unamused: . Harva se päivä mä keittelen puuroa kauraryyneistä(Kutsun kaurahiutaleita itsekin noin), eivätkä tule mieleenkään mitkään lääkkeet, vaikka niitäkin ihan yleisesti ryyneiksi nimitän. Pannukakkua kutsun pannariksi ajattelematta Panacodia, neuloin uudet napit erääseen takkiini miettimättä hetkeäkään mitään lääkkeitä, vitamiiniporetableteista puhuessani/niitä käyttäessäni en naureskele amfetamiinille jne., mutta aikoinaan ei tosiaan voinut edes rivitalossa kyläillä repimättä siitä jotakin väkisin väännettyä puujalkahuumoria :unamused: .

poistettu

Tiedä mistä sitä vauhtia ihan juniin asti tankkattavaksi riittää, mutta :laughing: .

Voi vittu mulla on paska huumori, mutta nauroin ääneen tolle Winstonin tekstille. :laughing: Nyt varmana assosioin jatkossa noi sanat juuri noin kuin kirjoitit.

Ei kai noille sanoille ainakaan kukaan yli 25-vuotias naureskele, jos on vähänkään muuta sisältöä elämässä pelkän päihteilyn lisäksi.

Mä myönnän nauravani kaikennäköiselle paskaläpälle. :frowning: Etenkin, jos etukäteen on sanottu, että “tässä ei sitten ole mitään hauskaa/ei saa sitten nauraa.” Siis muutenkin kuin noihin päihteisiin liittyvissä asioissa. Joo en mä kyllä normipäivänä ja muuten vaan ala hekottelemaan, jos joku tekee pannaria, vierailee rivarissa tai käy ostamassa muttereita.

Joskus, kun on oikein tylsää, niin tulee kyllä päihdeläppääkin heitettyä, esim. jostain noloista youtubepätkistä. Mut niihin liittyy sit kavereiden kesken muutakin insideläppää, joka tekee asiasta hauskemman.

En mä muista tiedä, mutta mä en ainakaan varmaan jaksaisi tätä häiriöistä elämää nauramatta paskajutuillekin. No, tosi masentuneena ei kyllä naurata yhtään mikään. Että sinänsä koen, että tietty lapsellisuus on ihan jees säilyttää. :laughing:

Lähikapakassa haluttiin ilmeisesti palvelualojen työntekijöitä kun oli mainoskyltti: “Lauantai on baarissamme PAMipäivä” ":smiley:

Tai sit ne vaan halus myydä pameja :laughing: . Joo, en mäkään mitään typerää ryyniläppää kuola suunpielessä valuen jaksa nauraa, mutta joskus jotkut jutut on oikeasti ihan hauskoja, esim toi PAMin tempaus. Ei tarvitse olla mikään elämänsisällötön vajakki, että voi nauraa joillekin jutuille joskus.

Mielummin olen lapsellinen ja nauran edes joskus idioottivajakkihuumorille, kun keinun kiikkustuolissa tuhahdellen vihasta naama norsunvitulla. :laughing: Nyt en tarkoittanut tolla mitään hilbert, se vaan oli vaan mielikuva sellaisesta vihaisesta jakkupukutädistä, joka on unohtanut mitä on nauru.

Joo, no kyllä muakin kieltämättä kerran vähän nauratti kun naapuriin muutti joku tyyppi jonka sukunimi oli “Pajari”, mutta ryynit ja telaketjut käsitän kyllä ensisijaisesti ihan perinteisessä merkityksessään. :mrgreen:

Ei mulla siis mitään ongelmaa sen asian kanssa ole, jos lääkkeitä kutsutaan ryyneiksi, Rivareiksi, Telaketjuiksi, Pannareiksi jne. ja teenhän niin itsekin. Pointtini tuossa aiemmassa tekstissäni oli se, että siinä vaiheessa, kun noita sanoja käytetään siinä perinteisessä, eli ei-narkkislangitarkoituksessa ja joku pilleristi ryhtyy joka helvetin kerta hirnumaan, kuin viimeistä päivää jonkun kauraryynien keittelylle, pannukakun paistamiselle tai rautakaupan muttereiden ostamiselle, niin tulee TODELLAKIN sellainen fiilis, että voi vittu ja hanki nyt elämääsi edes jotakin muuta sisältöä :unamused: :angry: . Eipä sillä, kyllä mäkin nuorempana jaksoin moista vitun “hauskaa” huumoria repiä :blush: :unamused: , mutta harvinaisen vajaata tuo kyllä on.

^ Joo, tajusin, mutta olit kirjottanut sen hauskalla tyylillä niin pisti naurattamaan. En mä itsekseni tosiaan koskaan kelaile, että pannarissa vaikka olisi jotain huvittavaa, mutta mä kyllä alan nauramaan, jos joku korostaa tyyliin, että “HEHEHEHE tässä on tirsk tirsk kauraryynipuuroa.” :laughing: Mutta mut nyt on muutenkin aika helppo saada nauramaan. :unamused: Toisaalta, joukossa se tyhmyys tiivistyykin.

Piripiri-mauste oli aivan hulvattoman hauska juttu joskus teininä, kun amfetamiini oli uusi jännä juttu kaveripiirissäni :unamused:

Mähän siis naureskelen kaiket päivät aivan vitun tyhmille ja lapsellisille jutuille tyyliin: pieraisin ja oli kyllä päivän paras, voi ehheheehee, tai naapurin rouvan uusia silmälaseja lainaankin seuraaviin vappukarnevaaleihin ja olipa niin perkeleen hauska juttu, että nauran sille seuraavat ½ vuotta niin, että miltei hyperventiloin itseni hengiltä :blush: . Siinä vaiheessa, kun lopetan nauramisen, muutun tosikoksi, saatika jotenkin henkisesti kypsäksi ja aikuiseksi, olenkin kroonikkolataamokamaa :mrgreen: . Nuo rivitaloista, pannukakuista, poretableteista, piripireistä, viivoista jne. “hassunhauskojen” narkkiläppien repiminen on kuitenkin aivan vitun väsynyttä, eikä jaksa naurattaa enää tippaakaan. Lienenkö aikoinani saanut yliannostuksen moisista :confused: . Ihan hyvä niin.