Salvia

Suosittelen, että otat ensin jotain lempeämpiä deelejä. Mutta jos kuitenkin päätät ottaa Salviaa heti, tulet saamaan turpaan ja pahasti, eikä sinua varmasti muutamaan kuukauteen (tai vuoteen…?) Salvia sun muut deelit kiinnosta.
Itselläni Salvia oli ensimmäinen kovemman luokan deeli, ja kunnioitukseni kasvoi esim Ayahuascaa kohden sen verran roimasti, että olen päättänyt pidättäytyä kyseisestä deelistä ainakin toistaiseksi (ja Salviaa ei tee tosiaankaan mieli, vaikka sitä tuolla lokeroissa onkin).
Onnea yritykselle, varaudu atomeiksi räjähtämiseen ja uudelleen kasaantumiseen.

Kannabis taitaa olla hyvä boosteri vähän kaikille psykedeeleille. Itsellä on tullut mukavasti happofiilikset takaisin päälle kun yli 8 tuntia nauttimisesta on kiskaissut kunnon paukut.

nii-i, mutta sinäpä et ole minä, jos tuntisit mut paremmin niin toteaisit etten oo mikään järin fiksu kaveri :smiley:

Savulla nyt voi buustailla melkeen mitä oloja vaan. Kännistä nipsupärinöihin.

Tosin runsaan viinan kanssa on joskus mennyt vähän överiksikin. :smiley:

Kannabiksella on synergisiä vaikutuksia miltei kaikkien psykedeelien kanssa.

Onks Salvia kovin deeli?

Se vähän riippuu, mutta kyllä se on yksi kovimmista. Yleisesti kovimpana pidetään dimetyylitryptamiinia.

5 meo dmt:tä? Eihä siitä nää kuulemma oikeen halluja. Kuvailisitko hiukan tuotadmt:n vaikutusta?

Hoh, ihan kuin hallut olisivat se olennainen tekijä deelin vahvuudessa… :stuck_out_tongue:

Niinhän se voi olla. Mut monet on väittäneet salviaa kovemmaks.
5-meo dmt:tä on kuvailtu et vähän kun lähtis raketilla lentoon.
jälkimmäinen kuulostaa kivemmalta, minun hallut ei ole ikinä olleet millään tapaa miellyttäviä.

Saako salviaa postiennakolla vai tarviiko se maksaa aina etukäteen?
en mielellään ostais sikaa säkissä.

DMT ja 5-MeO-DMT ovat eri aineita. DMT on stydimpää.

Vaikutusta voidaan kuvata seuraavasti:

  1. lataa maailmankaikkeus kanuunaan
  2. tähtää aivoihin
  3. laukaise

= DMT (vaporisoituna, iv:sti tai im:sti)

Ja tosiaan ne hallusinaatiot… tai oikeastaan unohdetaan hallusinaatiot ja puhutaan oikeammin dmt-universumista. Maailma ei siis muutu, vaan se vaihtuu. Sitä voi kohdata tonttuja ja humanoideja tai jopa klovneja ja käydä vaikka missä. Henkinen puoli on todella syvä ja ‘hallusinaatiot’ ovat sivuseikka.

Jos et halua ostaa sikaa säkissä ja ottaa sitä riskiä, että tulli nappaa lähetyksen ja postittaa sinulle kivan pikku kirjeen, niin kasvata itse. Salvian lehdet ovat ekstrakteja turvallisempia - ei tule niin helposti otettua liikaa.

niinhän se usein on et ku kahta psykedeelistä ainetta kombottaa ni ne vähän niinku buustaa toisiaan tai ainaki muuttaa sitä kokemusta jollain lailla. sit toi juttu et mikä nyt on stydeintä ja mist lätee lentoon ja silleen ni se on must hilusti suhteellinen juttu niinku et kumpi on sinisempi meri vai taivas tai jotain. jostain muuten jääny semmonenki mantra päähän ku Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source. jotai tommost varmaa se tsootski kelaili siel pihkalis sen 5tomin jälkeen tai jotain.

kuinka luotettavia noi puljut stten on ?

kyl ne varmaan yhtä luotettavii ku ne thaihierojat tuol mut ehkä hilusti vääräst paikast kysyt ku ei silleen sais mainostaa tai muutenkaan lisätä niit aineit ellei tuu ottaa jotain poiskin.

Niin mutta ehä mä mitään kysynytkään mistä sitä saa tai mitään vastaavaa, kysyin vaan niiden luotettavavuudesta en mistään muusta.
oon käyny jo kyyläilee useempia puljuja mut aattelin kysästä täältä ennen
kuin meen soheltaa mitää,koitan vaan pitää varani ettei mee valuutat vessasta alas…

Ei kai toi kauheen todennäköstä oo että jää tulliin… vai?

Kyllä ne yleisesti käytetyt ‘puljut’ ovat suhteellisen luotettavia, mutta tulli tosiaan nappaa tätä nykyä suuren osan lähetyksistä.

Perkeleen tulli. Kuolisivat pois, paskiaiset.

Syytekö?