Saatko Spagaatin?

Saatko Spagaatin

• Saan joka suuntaan
  • Vain eteen-taakse -Spagaatin
  • Olen ennen saanut mutta en enää
  • En oo saanut enkäs saa nytkään

0 voters

Viikon kysymys siis…

En oo saanut enkäs saa nytkään…

En hirveesti tykkää spagaatista kun sitä on vaikea syödä ja sitten on naama ketsupissa. Jos jotain pastaa syö niin spagaatin sijaan nuudeleita tai tavallisia makarooneja mieluummin.

Nykyään mä saan spagaatiin. Käyn kaks kertaa viikossa nykyään balettituneilla. Elämä on hienoa kun olen jättänyt pois alkon. Mun sisarentytär filmasi puhelimalla kun tein spagatiin. Terveisiä kaikille pikku höpönassuille. Kevät koittaa vihdoikin kunhan tämä “korona helvetti” vihdoin loppuu.

Noup ja nevö. Eikä ole niin väliäkään. " Kevät koittaa vihdoikin kunhan tämä “korona helvetti” vihdoin loppuu." No sitten meillä ei taida olla kevättä tulossa ollenkaan. Yhä vain hullummaksi menee. Jännä epidemia. Tauti jonka voi sairastaa huomaamattaan :laughing:

Niin, virusta voi tosiaan kantaa sairastumatta, ilman mitään oireita tai vähäisin oirein. Tämä pöpö on vähän kuin venäläistä rulettia. Siihen on kuollut tai sairastunut vakavasti perusterveitä nuoria aikuisiakin, jotka eivät kuulu edes riskiryhmään, ja sitten toisaalta jotkut riskiryhmään kuuluvat ovat selvinneet siitä hengissä ja ihan hyvissä voimissa, kuten Trump ja Ahtisaaret.