Mulle riitti yksi päivä vanhoilis-lestadiolaisuutta! vetäisin pomoani pataan ja painuin samanrien kaljoille lähikapakkaan. Huomenna Nosturissa alkaa 2-päiväinen Stelchaos, Blackmetallia tuutin täydeltä. Olen sielä näyttämässä pirunsarvimerkkiä ja moshaan…
Oikein!
Sillävälin suosittelen näitä kolmea levyä:
Dissection - REINKAΩS (2006)
youtube.com/watch?v=bqsNdLJ1mRk
Sargeist - Unbound [New Album, 2018]
youtube.com/watch?v=CpkyvUqAvqY
EMPEROR - “Anthems To The Welkin At Dusk” (Full album)
youtube.com/watch?v=Jmlhq5rtFXw
^^ Sulla on, Kale, tuossa avatar-kuvassasi pentagrammi väärinpäin(Vai oikeinpäin?). Blackmetallistit/satanistit/saatananpalvojat käyttävät sitä niinpäin, että 2 sakaraa osoittaa ylöspäin . 1 sakara ylöspäin on wiccalaisuuden tai ties minkä valkean magian symboli. Ei mulla muuta. Jatka ihmeessä tuuliviirimeininkiäsi
.
Satanismihan on ihan mielenkiintoista. Esim. Anton Laveyllä oli paljon varsin kiinnostavia ajatuksia. Joku saatananpalvonta taas on aivan yhtä koomista, ellei koomisempaa, kuin kaikki valtauskonnot yhteensä.
Enpä kokeile testaamaan.Aikojen alusta on ollu paha ja hyvä.Eikä lestaadiolaisuus eikä mikään muukaan lahko oo se totuus sinänsä et jos kuulut ko.lahkoon oot nii pyhä ja hurskas ja pelastettu.Eiköhän siihen tarvita sitä sydämen uskoa eikä mitää muuta.
Saatana/lucifer on vaa siskonsa sätkynukke, ämmä kuitenki tavallaa raskas sen mut noituus kyl on hyvin mielenkiintoista ku tutustuu syvemmin…
Noituus, musta magia ja spiritismi ahdistavat minua varsinkin nyt kun olen raskaana.
-Jenni
Coven - Black Swan
Pentagram - Sign Of The Wolf live Tampere 2014