Harmi, et tapahtui mita tapahtui!
Tsemppia ja parempia vointeja.
Harmi, et tapahtui mita tapahtui!
Tsemppia ja parempia vointeja.
Sääli. Minä niin toivoin että Antabuksesta olisi hyötyä. Olen itse ollut Antabus kuurilla aikoinaan ja ei siitä pitäisi koko elimistö rohmataa niinkuin ketjun avaajalle kävi. Antabus on hyvin suosittu lääke Suomessa jota miljoonat ihmiset käyttävät päivittäin alkoholismin hoitoon.
Mitähän MadmanXille kävi neuroborrelioosinsa kanssa ja sen Antabus-episodin jälkeen ?
3kk mielisairaalassa vakuuttelua kuinka tautini on keksitty ja positiivinen ELISA ei kuulemma merkkaa mitään ja se että se on varmistettu immunblotilla borrelia spefisiksi meinaa korkeintaan, että olen joskus sairastanut borrelioosin. Kyllähän nuo seroquellit jne. turruttaa niin ettei välitä omasta pahoinvoinnistaan ja apaattisesti menee päivästä toiseen. Tilasin uuden kuurin doksisykliiniä, iso kiitos tälle firmalle jonka nimeä en mainitse, että saan olla ilman pahimpia nivelkipuja. Olen nyt taas varovasti aloitellut antabusta oheen. Parempia ja huonompia päiviä. Väsymykseen ja sumuun ei valitettavasti doksisykliini pure niin antabusta kokeilen edelleen. Pääasiassa lepäillen ja nukkuen menee aika. Olen tähän kyllä jo tottunut, periaatteessa olen omassa “normaali” tilassani. Nyt menee 100mg doksisykliiniä aamuin illoin ja 100mg antabusta päivässä. Ei oksentelua, ei pahoinvointia.
Tämänlaiset kertomukset antaa toivoa tulevasta: youtube.com/watch?v=Ie6Ss0H8D_Y
Ikävää että jouduit hullujenhuoneelle borrelioosin takia. Itse kävin tänään terveysasemalla kovien hermokipujen takia ja siellä oli joku ihan puoskari lääkäri joka näytti ihan duunarilta valkoinen takki päällä. Kirjoitti 60 Opamoxia hermokipuihin ja piti pitkän luennon kuinka Valvira valvoo häntä ja ryntää kohta huoneeseen ja repii valkoisen takin pois jos määrää PKV-lääkkeitä. Hän myös sanoi että haluaisin auttaa potilaita ennemmän PKV-lääkeillä mutta mun kädet on sidottu valvontaviraston takia. Samalla hän teki erehdyksen ja sanoi että Zyprexa on SSRI masari, korjasin häntä ja sanoin että se on uuden polven neurolepti. Kaikenlaisia puoskari lekureita löytyy. Lol!