[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
Rotista (trollius maximus) pääsee useimmiten parhaiten eroon jättämällä ne täysin ravinnotta.
[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]
aaah TROLLI havaittu :mrgreen:
Jatka oot hyvä kirjottaan, ainakin melkein
^
Todella omaperäistä laittaa moinen ketju kehiin.
Itse olen sitä mieltä ,että tuhoeläimiin ja ötököihin pitää suhtautua varautuen ja antaa luonnon hoitaa ne puolestaan. Erilaiset ötökänkarkoitustuotteet ja teot ,ovat myös hyväksi havaittu ongelman/ongelmien poistamiseksi.
Puhun nyt nelijalkaisista jyrsijöistä,joita viety esim.korkeasaareen ,ravintoketjussa korkeammalla olevien iloksi ja ravinnoksi.
Taas ihmissaastavasikan tappo&kidutus toimet/ohjeet ,eivät taida modesta riippumatta tänne palstalle kuulua. Pikkupoikien uhoamis saitit ovat sitten raakuudessaan ja ymmärtäväisyydessään ihan eri palstoja,joilla voi pedata itselleen elinkautista tai +8 vuodesta ylöspäin tuomioita,mitä on tullut tehtyä ja mitä seuraavaksi ja miten tästä eteenpäin.
No joo tämä tästä ja en itse viitsi alkaan tähän leikkiin mukaan lähtemään. Yhden vinkin voin antaa- pidä nassu ummessa asioista joista sinulle pelkkää haittaa( tuomioita) ja jätä hommat niille “ammattilaisille” ,jotka ötököiden poistoon perehtyneet,niin ei tarvi julkisella foorumilla vinkkejä pyytää.
Fetaa? Sitä juustoa? Mä olen vetänyt joskus liikaa fetaa. En tullut paranoidiksi, mutta vatsani sain kipeäksi. Ja nyt mä lopetan, helkutti sentään .
Joo mäkin tilasin pizzan joskus ja sit se kuski toi jonkun fetajuusto salaatin. Vähänkö jätkä ajeli karkuun,kun seurasin sitä lähimpään aukiolevaan pitseriaan 200 km.Pudotti puhelimensa ja rahansa mun rappuun,mut mitä niille tapahtu onkin toinen tarina.
Nim. Paksulöytölompakko ja lainahampaat
Muuan tuttavani otti aikoinaan vuosituomion 100 euron takia. Ketjun aloittaja voisi pyrkiä vaikka tämän rautaisen ammattimiehen oppipojaksi, yhteinen sävel saattaisi löytyä hyvinkin vaivattomasti.
^
Juurikin näin Nuiva.
Myös minunkin ystäväni ,joka joutui pikku-broidinsa kimpusta hoitamaan vähemmistön edustajan sai 11v hovissa,kun alkuun ek ,oli se syyttäjän vaatimus. Tässäkin tapauksessa kyseessä olisi euroihin muunnettuna n.2-300 € . Tämä on juurikin se oikea palsta rupee jakamaan vinkkejä,mitä kävi ja milloin jouduit pakoileen virkavaltaa ja miten meni niinkuin omasta mielestä,kannattiko tuhlata 5-12 vuotta elämästään satasen-parin takia.??
Ketju suljetaan koska aihe on asiaton.
-Päihdelinkin moderaattori