Rokotteiden Cocktail teki musta Taviksen!

Otin AstraZenecan piikin ensin, sitten Venäläisen SPUTNIK:in ja sitten Modenan perään! Tällä cocktaililla multa hävisi kaikki Hallituksen ja Poliisin vastaiset ajatukset, Poistin rinnassani isolla olevan A.C.A.B -tatuionnin ja sen päälle tatskattiin Eduskuntatalon kuva ja alle teksti To MARIN WE TRUST! navan kohdalle mulle tatskattiin Poliisin Miekkalogo ja alle teksti “POLIISI ON YSTÄVÄSI” lisäksi multa hävisi kaikki juomahimot, mutta nautin nykyään alkoholia kohtuudella, nautin vuosikertaviinejä Paljussa ja Porealtaassa sekä Smokki päällä ja Koronapassi rintataskussa Bollinger 63;aa… :smiley: Ainoana sivuvaikutuksena on ollut sarvien kasvaminen päähän :open_mouth: :open_mouth: mutta sekin hoituu julkisilla paikoilla pitämällä Silkkipyttyä…

Onnittelut.
Olet nyt kohtuukäyttäjä ja olen hieman kateellinen.
Minullakin sarvet kasvaa päähän. Lieneekö rokotuksista johtuvaa?

Sarvet ovat kivat. Niillä voi pelotella monia ja markkina-arvoni naismarkkinoilla on kohentunut.
Monet naiset nääs pitävät pahoista pojista. Nyt olen todella paha. :smiling_imp:
Heil Satan, my master.

Laittaisin tähän(kin) rollivien stonereiden paholaissympatiseeraus-biisin, mutta undulaatti pissisi pöksyihinsä ja
en suinkaan hyvänä(pinkki) paholaisena halua saattaa häntä noloon tilanteeseen.

Ota säkin sama Cocktail! se toimii - se todella toimii, moni ei tiennytkään että sillä on tuollaisia vaikutuksia ja Moskovassa tätä jaetaan jo paikallisille spugeille kadulla

Minä kun luulin, että sarvet saa ainoastaan jos kieltäytyy rokotuksista koska niiden takana on salaliitto, ja kieltäytyy myös hyväksymästä jotain vaalituloksia. :smiley: