Rivotril 2mg

Onks kellään tullut vastaan Rivotril 2mg tabletta klonazepám 100kpl ruskeita lasipurkkeja. kaveri oli näitä käsiinsä saanut ja omaan silmään noiden printti ainakin näytti erilaiselta kun kotimaisen vastineensa. Googlatessa löysin et olisivat unkalrilaisia rivatrileja. Perinteiseen suomalaiseen rivatriliin nähden tabletin printti on hieman erilainen mut pillerit vaikuttavat tasalaatuisilta. Uskaltaakohan tää suomiversioon tottunut toveri näitä käyttää nyt vastaavasti vai voiko kyseessä olla jokin täysin piraattituote josta ei sit tiedä mitä oikein on? Kokemuksia? Testattu näitä ei kai vielä ole.

Tänään tuli TV - uutisissa että ainakin Helsingissä romanikerjäläiset näitä myyvät. Poliisin mukaan valmistettu jossain Keski - Euroopan laboratoriossa. Minä en ainakaan näitä söisi.

sain kaverilta muutaman nii eihän nää oo aitoa nähnykkään, pirun kovia pureksia, jakoviiva on jkaisessa erilainen ja maku on kitkerä. jotain bentsoahan nää on mut en löis vetoa et ois klonatsea :laughing: onko näitä edes mitattu tullissa et mitä kaikkea nää sisältää?

Sisältävät joko klonatsepaamia (lähinnä aidot lääketehtaan sikäläiset valmisteet) tai sitten feikkeinä klonatsolaamia, joka on tutkaribentso jolla on luonnollisesti hieman erilainen vaikutusprofiili. Eli bentsoa siis sisältävät joka tapauksessa ja uskaltaa kyllä syödä, mutta sen varalta, että ovat jälkimmäisiä niin kannattaa ottaa varovasti ja tutkailla miten vaikuttavat.

Itse olen purkkikaupalla näitä syönyt, eli varmasti myös niitä feikkejä. Mitään eroa ole huomannut. Tosin jos minut laitettaisiin sokkotestiin ja syötettäisiin eri bentsoja, en varmasti huomaisi eroja. Halvalla näitä saa ja mikäs siinä, hyvä heille, joille tohtorit eivät syystä tai toisesta kunnon respoja kirjoita.

en tiiä kuvittelinko vain mut tuntuvat väsyttävän, ku yleensä rivat tekee jopa hieman pirteeks. tai sit oon vaa tullu vanhaks asiansa kyllä ajavat, ja ihan hyvä et näitä jostain niitä trvitsevat saa.
tässä nähdään vähentääkö benzojen panttaus niiden käyttöä, tää on hyvä esimerkki siitä ku luullaan et nyt lopetetaan paheet.

Niin, bentsot kuitenkin ovat tuotteita, jotka ihan aidosti parantavat joidenkin elämänlaatua. Ja ihmiset jotka niistä eniten hyötyisivät eivät suurelta osin kykene niitä itselleen hankkimaan riittävästi, ainakaan laillisesti. Nyt on sitten luotu tällaiset massiiviset pimeät markkinat. Itsekin tiedän henkilöitä, jotka elättävät itsensä heittämällä näitä itäblokin purkkeja. Täällä kun ei saa hinnoista puhua, mutta kate on valtava siinä vaiheessa kun haet romanialaiselta sedältä/tädiltä esim. 50 purkkia kuukausittain. Muuan tuttavani, joka on putkimies ammatiltaan totesi, että palkka on tuplaantunut. Siitä voi kukin vetää johtopäätöksensä.

Silkasta mielenkiinnosta: Näkyykö klonatsolaami(Yleensä tutkaribenzot) seuloissa perusbenzona, ei lainkaan vai jonakin muuna: minä? Meinaan nyt perusseuloja, toki laajempia sellaisia, en mitään antiikin aikaisia, joissa nyt ei näy oikeastaan mikään nykyisin muodikas aine. Tietty ihmisestä saadaan näkymään vaikka sen viikko sitten syömä ruoka, jos oikein kaivelemaan ryhdytään, mutta siihen nyt harvemmin lähdetään, jos tahdotaan vain tietää, onkos sitä vedetty jotakin respan ulkopuolelta.

^Klonatsolaami ei ilmeisesti näy. Näin ainakin useampi henkilö kovasti väittänyt. Yleisesti rc-bentsot, jotkut näkyvät, toiset eivät. Lähteenä narkkien höpinät, että tiedä sitten näistä lopulta.

Perus seulassa ei näy klonatsolaami. Kumma juttu muuten, että sillo kun mulla oli viellä rivatril 2mg/vrk annoksel, niin k-hoidossa ku seuloja ottivat, niin ei se klonatsepaamikaan näkyny aina, vaikka joka päivä rivat söin ihan ohjeen mukaan. Hoitsut rupesi sitten iniseen, että myyn yms muuta ne lääkkeet, kun välillä ei näkynyt klonatsepaami, kun sehä on erikseen eritelty bentsoista seuloissa.

Mut siis pointti oli, että joka päivä ne söin niin oli kertoja, kun ei näkynyt ja siihen monet sanoi (käyttäjät), että pieni annos klonatsepaamia ei välttämättä näy. :unamused:

^ Tuo nyt on ihan perustietoa, että klonatsepaami ei ihan perusperusseulassa näy, ainakaan pienillä annoksilla. On tuolle tosin jo jonkin aikaa ollut oma testinsä, josta sen saa kyllä näkymään käsittääkseni ihan pikkuannoksillakin ja luulisi tuota jo laajastikin käytettävän, kun tuskinpa se aivan mansikoita maksaa ja onhan Rivatril todellinen kestosuosikki porukalla, joka vähänkin enemmän PKV-lääkkeiden/päihteiden kanssa pelaa. Ehkä yksi syy suureen suosioon on aikoinaan ollutkin tuo näkymättömyys seuloissa :confused: .

Mulla ei aikoinaan näkynyt klonatsepaami +/- 6 mg annoksillakaan siinä perusseulassa. Ongelmat, jotka siitä seurasivat olivat lähinnä juuri noita, että en syö itse lääkkeitäni, koska ihan luvallisesti respalla tuo on mulla mennyt jo iät ja ajat. Kyllä asia sitten selvisi, mutta luulisi hoitoväen jo nykyään tietävän, että ihan turhaa sitä klonatsepaamia on yrittää urkkia siitä peruskusibenzoseulasta :unamused: .

Ei ole kohdalleni vielä sattunut feikkiä. Unkarissa valmistettua. Tosin olen kuullut että joihinkin purkkeihin olisi työnnetty pieni kynttilän pätkä.

Pistää kivasti kävellessä huojumaan vasemmalta oikealle tämä Rivatril/Rivotril.

Se on ihan hyvä asenne. Osa on skeidaa ja osa ei. Kuten aikaisemmat jäsenet ovat kirjoittaneet tänne - että mahdolisesti näihin tabuihin on myös työnetty skeidaa, mikä on tietysti jonkinlaista bentsoa mutta ei sitä klonatsea.

Rivareita kansa tahtoo, mutta sitä ei vissiin määrätä muuta kuin pahaan epilepsiaan yhdistettynä Valproaatti lääkitykseen. Siskon lapsella oli yllä mainittu lääkitys ja eikä kertaankaan kouristanut.

Nyt varmaan joku tiukkapipo alkaa lässyttämään, että ei noin pienelle lapselle voi määrätä keskushermoston kautta vaikuttavia lääkkeitä.

Tiedän yhden 11 vuotta vanhan lapsen jolle on määrätty SSRI lääkkeittä ja Ketipinoria. Vointi kohentui selvästi kun anti-psykoosi lääkitys lopetettiin.

Tietysti lekurit suosivat ja rakastavat Zyprexaa. Amerikkalainen lääke, jokainen kirjoitettu E-resepti tuo enemmän massia ruokapöytään.

Zyprexa:

acn-latitudes-acn.netdna-ssl.co … 33x435.jpg

Aika helevetin monella on ihan laillinen Riva-lääkitys, vaikkei epilepsiasta ole tietoakaan, eikä ohessa myöskään käytetä valproaattia. Itseni lisäksi tulee heti mieleen ainakin 20 tyyppiä ja tämähän on vain surkea otos henkilökohtaisesti tuntemistani/tietämistäni ihmisistä eräästä käpykylästä. Tuota määrätään ihan yleisesti mm. ahdistuneisuuteen ja paniikkihäiriöön, ja monet lääkärit tykkäävät määrätä em. vaivoihin juuri Rivatrilia, koska sillä ei katsota olevan niin suurta viihdekäyttöpotentiaalia, kuin muilla benzoilla.

Eikä kukaan epäile, etteikö siskosi lapsella voisi mainitsemaasi lääkitystä olla, jos kerran epileptikko on. Sitä paitsi, eihän tuossa edes kerrottu ikää. Siskon lapsi -titteliä kantava henkilö voi olla vaikka 30-vuotias :mrgreen: :unamused: .

Muistan yhden vanhemman herran jolla oli aina tapana tilata ambulanssi kun temestat loppuivat.

Useimmiten Perjantai aamuisin. Silloin taksi keskus on usein ylikuormitettu - vanhukset lähtevät liikenteeseen, pankki asioille ja S- markettiin…ynnä muuta toimeliasta toimintaa.

Nyt jälkikäteen täytyy myöntää että ei nämä unkarilaiset Rivotril tabut oikein toiminut niin kuin aidoilla Roche-lääke firman valmistavalla Rivatril tabulla on tapana. Tietty potku näistä “feikeistä” puuttui. Jotain bentsoa niihin oli kyllä mixattu. Valitikin asiasta myyjälle- joka yritti puolustella ja tokaisi: ei ne toimi ellei niitä nappaa koura kaupalla.

Henk.kohtaisesti vältän näitä nykyään.