Rivatrilit vai Xanorit

Kannattaako vaihtaa rillut ketjuihin, eli 3x2mg rivatrilit 3x2mg Xanoreihin? Ja oliko iso hyppy kun vaihdoin aikoinaan 3x30mg opamoxit 3x2mg rivatrileihin? Fennican mukaan rvatril enintään 4mg vrk.dessa ja taas opamox 4x30mg eli120mg vrk.dessa. Onko lekuri tehnyt mokan? Minulla on 6mg rivatrilia vrk.dessa vaikka fennican mukaan saa määrätä 4mg vrk.dessa. Vastauksia kts. Eli rillut vai ketjut? Ja oliko iso hyppy opoista rilluihin? En tarkoita pään sekoittamista.

Rivatrilit koska on huomattavasti pitkävaikutteinen ja oli kyllä aika iso hyppy opamoxeista rivatrileihin. Esim 2mg rivatril vastaa n. 8mg xanor mutta ei voi verrata noin koska xanor juuri ns, humahtaa päähän ja kun taas rivatril vaikuttaa hitaasti ja tasaisesti. On se lääkäri aika hienosti tehnyt kun linnassakin saa vain huumeista irtipääsevät max. 5mg rivatrilia vrk.dessa. Minä valitsisin Rivatrilin.

Tässä ilmeisesti puhutaan nopeavaikutteisista vai että yks risti olisi 4telaketjua no ei todellakaan ainakaan minulla. Jos ottaisin 8mg nopeaa xanoria muisti olisi varmasti poissa 2vkr ja tulisi oltua kunnon kuosissa, muttei taas yksi riva tee kun hieman lepposamman olon. Olen itse lopettelemassa xanoria (depot) olen saanut pudotettua itse ilman senkummempaa ohjelmaa 3kk aikana annoksen puoleen ja ensi viikolla aika lekurille puhumaan mitä jatkossa, koska nyt tuntuu etten voisi olla kokonaan ilman pakko olisi olla jemmassa koska se jo helpottaa. Siis ennen annos oli 2-3mg depot melkein 1ja puoli vuotta (syönyt xanoria jo 5v) ja annos nyt 1-1.5mg ja senkin otan ennen nukkumaan menoa ja ehkä puolikas päiväksi. minulla lääke toimii, että töissä pystyn kommunikoimaan paremmin ja muutenkin olo on parempi vaikka tosiaan 5v mennyt.

Mitä tulee vaikutusaikoihin minulla depot toimii n12h ja 24h päästä huomaa, että olisi otettava sillon lisää joskus menee 2vuorokauttakin kun ei aina muista edes ottaa.

EN SUOSITTELE xanoria kenellekkään ellei oikeasti tarvitse bentsoja ja on kokeillut “miedompia”. koska vieroits oireet ovat todella kamalat (vaivat johon se määrättiin tulee 3 kertasena takaisin lopettaessa).

:laughing:
Kannattaisi ekana kertoa mihin vaivaan tarvitset kyseisiä lääkkeitä… HIEMAN erilainen vaikutus ainakin perus xanoreilla kuin rivoilla.

Itselleni valitsisin ehdottomasti telarit, koska ne ovat ainoat bentsot, jotka auttavat kunnolla todellisiin vaivoihini (paniikkikohtaukset, sos. tilanteiden pelko, tuskaisuus ja yleistynyt ahdistuneisuushäriö jne)

Miksi muuten mietit vaihtavasi klonatsepaamista alpratsolaamiin? Eivätkö Rivatrilit auta siihen, minkä vuoksi ne on sinulle määrätty? Klonatsepaamireflat ovat helvetilliset, mutta alpratsolaamireflat ovat helvetillisimmät, mitä tiedän.
Vai etsitkö viihdekäyttöön sopivinta jyvää?
Jos rivat auttavat sinun vaivaasi, en suosittele vaihtoa.
Bentsodiatsepiinien viihdekäyttö ei ole mikään positiivinen asia ja riippuvuus eivät ole mikään leikin asia.

Itelläni on 2 mg Rivat ja sain valita niiden tai 2 mg Xanor depot välillä, mutta Rivat otin, koska mielestäni vaikutus yksi parhaista bentsoista eikä tule niin kovaa koukkua kun Xanoreihin. Muutenkin vaikutus tasainen ja toimii ainakin minulla edelleen erittäin hyvin vaikka nyt olen syönyt n. 4 kuukautta 2 mg kolmesti päivässä niin ei tunnu mitään toleranssin nousua tai tarvetta ottaa enempää. Sain ne huumevieroitukseni aikana (vaihdettiin 10 mg Diapameista kuudesti päivässä) ja oli todellakin hyvä valinta. Luultavasti yksilöllistä tämäkin, mutta itse ottaisin ehdottomasti Rivat varsinkin jos toinen vaihtoehto on nopeat Xanorit.

…Niin ja Rivoissa on vielä niin pitkä vaikutusaika mikä on suuri plussa

Musta ne vaikuttaa kaikki aivan samalla tapaa. Ahdistuksen suhteen vaikutus on sama kuin lumeryynillä, mutta muisti kyllä lähtee kun tarpeeksi ottaa. Ja käytöstavat. Oon aina ajatellu että porukka vetää niitä lähinnä siksi että saa luvan hahattaa ja käyttäytyä vapaasti :stuck_out_tongue:

en jaksa perustella kuten muut ylläolevat mutta rivat mieluummi

Kiitos vastauksista :slight_smile: rivatrileilla mennään 2mg 1-3pv. eli 6mg pv. Vie paniikkikohtaukset vitutuksen ja ym.t… Erittäin hyvä lääke. Xanorit on petollisia ja tole nousee niin ettei ees huomaa eli kaikista pahimpia pentsoja mitä on.

Kyllä tuo Temesta (loratsepaami) kramppeihin auttaa, ei tosin niin tehokkaasti kuin klonatsepaami. Vai tarkoititko, ettei sinulla auta?

3mg rivatril on annokseni ja siis se on määrätty kivuliaisiin spasmeihin ja kramppeihin. söisin mieluummin kramppilääkkeenä diatsepaamia koska se auttaa myös uneen ja ahdistukseen, mutta annoksen pitäisi olla jotain 50-100mg/vrk jokia kuulostaa aika paljon mahtipontisemmalta kuin tuo 3mg. lopettaa se vaan on paljon helpompi.
monet lekurit muuten tuntuvat pelkäävän jo pelkkää nimeä diapam.
kummallista moralismia.
[/quote]
Tuolla katkolla ollessani taas Diapamia määrättiin joka ihmiselle ja minun aloitusannos oli 60 mg… Mutta vaihdoin sitten Rivoihin ja niillä olen pärjännyt tähän asti.

Vaihdoin opamoxit 1-4kpl pv.120mg. Rivatrileihin 1-3 pv. 6mg. Parivuotta nyt mennyt eikä valittamista, päinvastoin. Sit illalla 1-2kpl 20mg tenoxii mutta niitä menee silloin tällöin pari kolme kertaa kuussa se perus sata ja sitten tramalit 1-2kpl 100mg debottei,ne on hätävarana jos bupre loppuu. Rivat 30 pv.än välein. Tennarit ja tramalit 50 pv.än välein. Kaikkii C eli sata. Normi integroitu respa.

Mulla vaihdettiin kipupolilla 50mg diapamia 6:n mg rivoja ja 30 mg diapamia.Sit vielä päälle sirdalud 6mg/vrk,krampit on nii helvetilliset välillä,no onneks tota arsenaalia riittää…

Riva 4-ever. Xanor on saatanan salajuoni orjuuttamaan ihmiset siltä musta niissä kitkuissa tuntu ja saatana on maan päällä siis lääkejätti Pfizerin muodossa mm,

Siis sehän ihmisestä kiinni kumpi noista sopii paremmin, mutta jos kerron henk.koht mielipiteeni kuitenkin.
Noista kahdesta siis itse valitsisin siis Xanorit, Rivat ei sovi mulle yhtään; musta tulee hysteerinen ja muutenkin tuntuu, että niistä menee ns. “ylikierroksille”. Ite oon saanu Xanorit 1 mg depot respalle ja ne on skulannu hyvin paniikkihäiriön hoitoon/levottomuuteen. Viihteilyä olen koittanu välttää, mutta sitäkin on tullut harrastettua molempien kanssa ja Rivojen kanssa on aina sattunut ja tapahtunut (silmä mustana, polvet auki ja niin pois päiten) Muistin noilla molemmilla saa kyl alkon kans veke :unamused:

Rivatril. tosin mitään negatiivista en ole kokenut 2mg xanoreistakaan, suoraan siirryin 2mg rivoihin ilman mitään oireita, ja sen takia koska relaxoi myös samalla lihaksistoa. näin sain tiputettua lääkearsenalista lihasrelaxantin pois (sirdaludin)

Itse jos saisin valita niin lyhyeen käyttöön Xanor ja pidempään Rivatril, näin niinkuin suunnilleen. Kyllä molemmilla olot saa lopettaessa, se on varma. Rivat ovat ehkä hiukan lempeämpiä.

Kysytäämpä onko mitään ihmeellisempää vaikutusta muilla ollut rivatril + xanor yhteis käytössä? itse olen koittanut saada orastavaa joulun vitutusta pois molemmilla 2 x 2mg / pvä ja mitään eroa en ole huomannut normi 2 x 2mg rivatril päivä annokseen verrattuna. :unamused:

Mä aion lopettaa Xanorit ylihuomenna ja jatkaa 2mg Rivatrileilla. En sitten tiedä miten käy, molemmathan ovat aika kovia bentsoja.

Päällekkäin en niitä söisi. Muutaman muukin kaveri on päässyt eroon Xanoreista pitkän Rivatril-kuurin kanssa. Katuapteekista olen tosin lääkkeet ostanut. Kun korvaushoidossa on täällä meidän kaupungissa niin bentsojen saanti on lähes mahdotonta.

Itse sain 2-3kuukauden 2mg Xanor kuurin vaihdettua → 2 x 2mg rivatriliin, osana perusteena käytin sitä, että auttaa relaxoimaan lihaksia samalla joten sain lopettua siinä samassa xanorin ja lihasrelaxantit. nyt menty bout 9kk rivoilla, annos saisi vaan olla isompi, niinkuin bentsoilla aina tuppaa käymään…