Heippa, olen uusi täällä, ja neuvoja tilanteeseen hakemassa.
Mulla on MT taustan takia muinoin (n 20v sitten) aloitettu Rivatril 0,5mg 8 kertaa päivässä.
Jossain vaiheessa vuosia sitten se ajettiin neljään päivässä.
Nyt mulla on mennyt neurologisiin ongelmiin 4 x 0,5mg päivässä ja tarvittaessa yksi ahdistukseen.
Sitä yhtä en ole suurimmilta osin tarvinnut.
Tämä sota nyt sitten aiheutti ongelmia lääkkeen saatavuuteen, ja sain clonazepamia pari pakettia,
kunnes niitäkään ei ole saanut.
Kysyin lääkäriltä, mitä teen jatkossa, ja sain Opamoxin tilalle, 4 x olikohan se 15 mg, pienin kuitenkin.
Mulla on vielä clonazepamia jäljellä, joten ei tarvitsisi lopettaa kylmästi, mutta tosiaan neurologisten oireiden takia tarvitsen jonkun joka vie pois ns pakkoliikkeet.
En haluaisi käyttää lääkkeitä väärin, mutta tuntuu, että kaikki on esim farmaseutilta kysyttäessa väärin.
Nyt mulla on tarvittaessa Tradolan 100, Olen ottanut muiden lääkkeiden välissä syötyäni.
Sitäkään ei kuulemma saisi ottaa muiden kolmiolääkkeiden kanssa.
Sitten on Sirdalud retard x 2 pienin ja 4 mg normi sirdalud, mitä en ota joka ilta.
Baclofen menee myös, aika cocktail
Miten nyt tasapainottelisin kaikkien kanssa?
Tällä hetkellä olo on kamala, otan yhden rivatrilin illalla nukkumaan mennessä, ja korvasin muut opamoxilla. Kipujen lisäksi ei kaipaisi kylmä-kuuma vaihteluita, ja dissosiaatioita jne. Paniikit on taas alkaneet, eikä siihen tarvitse kun pienen ärsykkeen.
Miten toimisitte?