Kertokaas tarkalleen kauankos menee siihen että rivatril alkaa vaikuttamaan ja kauan siihen että vaikuttaa veressä täysillä ja kauankohan kestää huomattava vaikutus? eiks oo vähän ku depotit et hitaasti/hitaasti vai miten on asian laita? jotkut sanoo että ihan 2 tuntiakin menee mukamas ennen kun vaikuttaa tai jossai foorumilla oli joku sanonut mut kun on bentso niin en oikein usko tuohon… mut eiks siinä kummiski se yli 30min mene? ja millasia vaikutuksia? eiks oo hyvä lääke refloihin kans? suunilleen millasil annoksel huomaa toimivuuden kokeneella bentso-käyttäjällä?
Puoliintumisaika on todella pitkä, sen takia varmaan sanottu, että vaikutus alkaa täysillä vasta myöhemmin. Imeytyy kuitenkin jo vatsalaukusta toisin kuin esim. Xanor depot tabletit. Refloista en tiedä, itse en tunne vaikutusta minkäänlaisilla annoksilla (paitsi näön sumeneminen yli 4mg).
Sama vika rahikaisella, 8mg kerta-annos ei vielä aiheuta näön sameutumistakaan. Kyllähän tuo ainakin ittellä alkaa hieman relaxoimaan selkää vasta päälle tunnin päästä. tiedä sitten satunnaisesti käytettynä.
™IMO™ Rivan ku laitat suuhun ja “alat imee” sitä, ni se vaikuttaa ihan parin minuutin päästä jo. Tosin jos syöt sen, ni siinä menee kauemmin, sanoisinko joku 15min, ni alkaa vaikuttamaan.
Olen itse Rivatriliä syönyt aika isoilla annoksilla lähes 2 vuotta ja nyt vihdoin on tiputus noissa, et pääsis MUKAMAS eroon rauhoittavista kokonaan.
En usko et sellaista päivää tulee, et olen koskaan kuivilla bentsodiatsepiineistä.
Tuohon en osaa sanmoa mitään, koska se veressä on…
Ja taas ™IMO™ mä pärjään ihan 1,5mg:lla Rivatriliä, niin puol vuorokautta. Et kai toi jotain kertyoo siitä, et on siinä jonkinasteinen depottivaikutus
Ei nyt ihan parin minuutin päästä, mutta muuten olen kyllä samaa mieltä. Alkaa ainakin mulla vaikuttaa about 10 min. päästä. Ja ne maistuukin hyvälle. ^^
…ja toi muuten kuulostaa suhteellisen härskiltä.
Rivojen vaikutus on huipussaan 1-2 tuntia popsimisen jälkeen. Vaikutus kestääkin vahvempana jotain 12 tuntia. Olen noita popsinut 1,5 vuotta vieroitukseen ja tiedän jotain noistakin. Ei se vaikutus tai sekavuudeksikohan voisi kutsua noin kauaa tunnu, mutta puoliintumisaika oli jotain 12 tuntia. Pitkä bentso, hyvä vierotuslääke. Ei tule mitään nousuja.
Tosiaan toinen keino on pitää kielen alla niitä ja antaa sieltä liueta. liukenee nätisti, nopeasti, tasaisesti ja maistuu samalta kuin suunraikastimet SIIS 2mg tabletti. 0.5mg ei tee muuta kuin mene pieneksi mössöksi ja maistuu täydeltä paskalta. Tuohon puoliintumiseen niin joo ittekin pärjäilen ihan kohtalaisen ok sen puolen päivää 2mg:llä. aamuin illoin menee tuo 2mg. Ja vieläkin toimii samalla tavalla kuin yli puolivuotta sitten kun aloitin, tosiaan mitään hirveitä eroja en huomannut, mutta siirryin 2mg xanoreista tosin rivaan…
Anteeksi tyhmä kysymykseeni mutta.
Puoliintumisaika asiaa.
Sehän on rivassa jopa +15-50h
Niin tarkoittaako se sitä että .
Kun otan napin aamulla ja päivällä 4mg.niin sitä on vielä seuraavanakin päivänä veressä. Ja vaikuttaa
^ Kyllä se vaikuttaa vielä seuraavana päivänä, vaikkei vaikutusta huomaisikaan. Rivatril tuppaa olla muutenkin vähän sellainen benzo, ettei sen päihdytysvaikutusta välttämättä itse huomaa, koska se nousee niin hitaasti ja tasaisesti. Ei humahda päähän sillä tavoin selkeästi, kuin monet muut benzot. Kanssaihmiset kyllä saattavat hyvinkin huomata, että siinä taas Rivo-pää on aivan kuistilla. Itsekin voi jälkeenpäin huomata, että on tullut sählättyä kaikenlaista epämääräistä, vaikka muistikuvat niistä sähläilyistä voivatkin olla varsin hatarat.
Entisessä elämässäni minulle kävi monet kerrat niin, että otin Rivoja vähän isommallakin kädellä. Seuraavana päivänä olin, että eihän tässä mitään ja rupesin ryyppäämään. Salakavalasti ne eiliset Rivat sitten pärähtivät päähän sieltä taustalta ja hommat menivät hirveäksi ryynikännisekoiluksi .