Rivatril

Eli kysyisin näin lyhyesti ja ytimekkäästi (ehkä myös idioottimaisen) kysymyksen, Mistä johtuu 0.5mg ja 2mg rivatrilin ero, että JOS antaa liueta suussa/kielen alla, 0.5 nappi menee iha hötöksi alta aika yksikön ja maistuu melko no “hötöltä” kun taas 2mg riva sulaa nätisti ja maistuu kuin minttupastillilta?
Valaiskaas mua vähän kun jäi askarruttamaan paskarruttamaan tällänen asia.

Ingen aning, mut oletko kattonu tuoteselosteen, ja onks tosta eri valmistajien tuotteita? Jos kyse ois eri sidosaineista? Miedommas vähempi vaikuttavaa, enämpi höttöä, muuta rihkamaa? Ihan arvailuja. :slight_smile:

T o i s a a l t a miedommas luulis olevan enämpi sitä muuta ku vaikuttavaa ainet. Jos siin on jotai, mitä sylki ei sulata nii helposti, heh. Onks tableteil kokoero millanen? Tää on must oikeesti mielenkiintosta :smiley:

Ei oo kyllä kokoeroissa suuriakaan eroja, muutakuin purkeissa (0.5 = 150kpl, 2mg = 100kpl) :laughing: nollavitoset ruskeita/ruskehtavia ja kakkoset valkoisia. Sama valmistaja. Ja niinkuin darkki sanoi pysyy suussa kyllä melkoisen kauan ja liukenee tasaisesti muuttumatta hötöksi. Onse jännä juttu! Taidankin kavuta tästä lääkekaapille ja vilkaista sidosaineet yms, pistän päivitystä joskos siitä sais jotain informaatiota :slight_smile:

Molemmat 0.5 ja 2mg halkaisijaltaan 8mm, 0,5 jakouurre ja 2mg ristijuurre.
Sitten ne vaikuttavat aineet: No tietenkin molemmissa klonatsepaami se pääsääntöinen :wink:
0.5mg = Laktoosimonohydraatti (40 mg), maissitärkkelys, esigelatinoitu perunatärkkelys,
punainen ja keltainen rautaoksidi (E 172), talkki, magnesiumstearaatti.

2mg = Vedetön laktoosi (121,5 mg), esigelatinoitu tärkkelys, mikrokiteinen selluloosa,
magnesium stearaatti.

Jos tosta nyt mitään apua on :open_mouth: En siltikään ymmärrä miksi nuo kakkoset on “mynthoneita/suunraikastajia” :laughing:

Mul on piakkoin veres 5 millii, ja kaiketi se jotai vaikuttaa. Emmä nuita nii hirviästi ole syöny, et en oikke hiffaa. Vaikuttaaks muut, jos niit syöny paljon? [Poistettu hintakeskustelua. -Päihdelinkin toimitus]

Korjaus. Vaikuttaakse toleihin, jos syöny muit paljo?

No mul kakkonen ei vaikuta mitään. 5 milliä ei mul ole paljon. Se 4x25 risolidia ei toteutunu ku hetken. Et sillai. Kaikenmoista on vedetty, mut ei ne paljoa vaikuta, enkä halua siirtyy toisiin aineisiin. Jaa hintakyselyitä tääl ei varmaan saanu tehdä.

^ M.O.T. Emmä tota rivatrilia enää osta, aiheuttaa mul vaan kumman poltteen piähän. Jess!

Whop, ei itsellekään vaikuta sekoittavasti tjsp vaikka ottaisi 6-8mg kerralla, normisti aamulla 2mg ja illalla 2mg. tosin pitkä ja pitkä bentsotausta on takana ja edeltävänä lääkkeenä oli xanor. Tuota alkoholi + rivatril = sekoaminen en ymmärrä. Ollut ainut bentso mulla millä ei ole ollut mitään vaikutusta alkoholin kanssa (siis ihan kunnon perseet olalle, koppa kaljaa + baari illan kanssa). Muilla lääkkeillä onkin ollut kielteisiä/negatiivisia vaikutuksia alkon kanssa (huom suurina annoksina, pieninä ei millään lääkkeellä koskaan). Kuin myös 400mg tramal/vrk annoskaan tee mitään alkon kanssa. Tosin koskaan en tolettomana ole juonut alkoholia + lääkkeitä koska en sitä ole koskaan harrastanut. nyt on vaan suht vahvat benjot kuin myös tolet, ja jos baari ilta on tulossa niin jätän tuon iltalääkkeen ottamatta.
Varmasti joku ketä ei lääkkeisiin koskaan ole koskenut ja saanut vaikka 0.5 riva kuurin viikoksi lihas spasmeihin esim. ja menee ottamaan viinaa niin taatusti on sekaisin.

Lääkkeiden käytön aikana ei pitäisi nauttia alkoholia. Lääkkeiden ja alkoholin yhteiskäytön haittojen vähättely on vastuutonta, sillä vaikutukset riippuvat paljon muun muassa käyttäjän toleranssista sekä persoonallisuustekijöistä ja yleistilasta, iästä ja kehon koosta.

Juurikin tähän viittasin sanomalla, että henk. koht… Ja että varmasti toleton tai mietoja ennen käyttänyt saa varmasti päänsä sekaisin tai pahimmillaan hengityslaman ko lääkkeellä, kuin myös monella muulla lääkkeellä, VAIKKA ei olisi edes sitä kolmiota siinä purkissa! Ja sitä ihmettelin, että eikö kukaan muu muka ole huomannut, että ei tule sivuvaikutuksia rivatrilin kanssa?, kun sitä tunnutaan pitävän 100% varmana viinan kanssa, että tekee agressiiviseksi ja vie tolkun pois, näin ei omalla kohdalla, toista oli masennuslääkkeiden ja muitten benjojen kanssa + muitten erilaisten lääkkeiden.

^^Samaa mieltä DM:n kanssa,tolettomalle viinan kanssa huonoimpia lääkkeitä.Aika moni kaveri on saanu käsittämättömiä raivokohtauksia ym. nautittuaan viinaa ja rivoja yhtäaikaa.En suosittele.

Tuli tänään sitten ekaa kertaa kokeiltua rivoja. 2mg, suurin odotuksin. Mutta mutta, 3h jo menny eikä kyllä tunnu missään. Vaikuttaakohan noi sit eri tavalla eri ihmisiin? Tiedän kyllä aika hyvin mun tolen, 4x20mg tennareita tuottaa ihanan, rentoutuneen hyvän olon. Ja toi riva on vahvuudeltaan suunnilleen samaa luokkaa. Vai onko nää vaan niin eri tyyppisiä lääkkeitä?

Ohan ne erityyppisiä, käytetään lihasrelaxantina ja rauhoittavana mielialalääkkeenä. vaikutus on eri luokkaa, syön itse 2 x 2mg / päivä pitämään selkää hieman kurissa. kuten taas tenox, on nopea vaikutteinen ja käytetään esim nukahtamiseen.

Jep. Niinhän se taitaa olla. oliskohan sitten vaan panit ja tennarit sellasia “yleispäteviä” bentsoja, jotka sekä rentouttaa, vie ahdistuksen ja nukuttaa. Tykkään vaan löhillä ja tsiigailla telkkaria ihanan chillissä mielitilassa, murehtimatta mistään. Vai mikähän tällaseen ois parempi vaihoehto? (ei lätkä h :smiley: )

Hmm, itse en ole saanut millään lääkkeellä koskaan mitään euforiaa, tosin en koskaan sitä ole edes koittanut hakea ja toletkin on suht korkealla tässä 3-4vuoden päivittäisen bentsojen syönnin takia (tällä hetkellä 2x2 rivatril sitä ennen 2mg xanor) ja nuo ei ainakaan kaksi kolmen kertaisena vaikuta näin siis päivittäiskäyttäjälle mitään.
Mutta jos chillata haluaisin niin kyllä se menisi tuon ganjan puolelle :sunglasses: Hmm, ja pamit ei kyllä kans väsytä. unettomuuteen on seuraavat lääkkeet ja vaikuttaa nopeasti ja poistuu elimistöstä myös nopeasti, pami taasen puolittuu vasta 36-jopa 200 tunnin kuluttua eli päivittäisellä käytöllä kerääntyy ylimääräistä aika nopeasti kehoon, mutta asiaan
-Tematsepaami (Tenox, Normison)
-Nitratsepaami (Insomin)
-Triatsolaami (Halcion)
-Tsolpideemi (Stilnoct) ei varsinaisesti bentso, mutta käyttäytyy vastaavanlaisesti
-Tsaleploni (Sonata) “-”
-Tsopikloni (Imovane) “-”
Nämä siis nukahtamiseen, vaikuttaa nopeasti ja puoliintumis aika lääkkeestä riippuen 2 - 36h max, kuten käyttämäsi tenox kuuluu pitkään puoliintumisaikaan oleviin lääkkeisiin, siis unilääkkeisiin, muut benjot onkin jo ihan eriluokkaa.

Eiköhän se mee ennemminkin tuonne opioidi/opiaatti puolelle (jota en tietenkään suosittele) jos nyt välttämättä sellaisen olotilan haluaa.Itse en ainakaan yhdestäkään bentsosta ole moista saanut.

Kannabista kannatan kanssa paljon mieluummin kuin opiaatteja/opioideja. koukkuuntumisen ja övereiden vetäminen on melko helposti lipsahtava.

On totta, ettei ne periaatteessa väsytä. Mutta kyllä mä ainakin olen niillä yleensä tosi hyvät unet saanu. Ja jonkinlaisen eurofiankin.

Luulen kyllä etten noihin rivoihin enää koske, rahanhukkaaa ainakin mulle. Ellei sitten siirry tyylin 8mg:n annoksiin, mutta ei kiitos. Eri asia tietty jos niitä tarvii johonkin oikeeseen vaivaan ja niistä on apua.