Rivatril

Mitä mieltä ootte Rivatrilista? :question: Mulle menee reseotillä 3mg päivässä. Lempibentsoni!

Moi!

Sanon vain kaikella ystävyydellä, että mun mielestäni ei voi sanoa että lempilääkkeeni. Silloin lääke muuttuu nautintoaineeksi kuten sanoisi: Mun lempiviinini!

t. Juhani

Miehelläni menee Rivatril 4 mg päivässä ja kyllä minunkin mielestä kahden parhaan bentson joukossa, vaikka en rauhottavista juuri välitä – ihan jees lääkkeitä mutta turhia huumeita, itse en saa bentsoista mitään “kiksejä”.

Ja kyllä mun mielestä voi sanoa “lempi lääkkeeni”: mun lempi lääkkeitä lienevät pregabaliini ja venlafaksiini, eivätkä sen takia, että niistä tulisi ihanan euforinen olo! Pregabaliini lääkärin määräämillä annoksilla ei itse asiassa tunnu yhtään missään, nukuttua saa ehkä vähä paremmin ja päivisinkin jos otan niin ahdistaa hieman vähemmän (luulisin?), mutta mikä parasta: sivuvaikutuksia tasan nolla – ei tokkuraisuutta tai väsymystä kuten esim. bentsojen kaa; ei myöskään lihomista, nielemisvaikeuksia eikä levottomia “jalkoja” (typerä termi koska koko ruumis siinä mun mielestä on ihan yhtä levoton) kuten esim. ketiapiinilla.

Venlafaksiinista kuuluu lempi lääkkeisiini koska se auttoi masennukseen paremmin kuin yksikään toinen masennuslääke (vaikka aloitusoireet olivatkin hirveät ja lopettaminen hidasta ja vaikeaa…)

Olen saanut elämäni takaisin Rivatrilin avulla. Eli uskallan käydä kaupassa ja pystyn hoitamaan asiani ilman ulkopuolisten apua. Mitään haittaa ei ole ollut. Annos 0,5 mg x 2 päivässsä.