Rivatril tehoaa kaikkeen?

Ainut nappi joka tuntuu tehoavan tehokkaasti jo yllättävän pienellä annoksella lähes kaikkeen. Tulee iloinen ja pirteä mieli, ei ahdista ja kaikki tuntuu taas kiinnostavan. Piristää tehokkaammin kuin kahvi! Jos jätän rivat ottamatta niin masentaa, ahdistaa, väsyttää ja tuntuu, että millään ei ole mitään merkitystä. Ihan normisettiä tämä tämmönen? :open_mouth:

Sellasta se on kun kroppa tottuu johonki aineeseen, ilman sitä ei oikein suju ja hommat tuntuu vaikemmilta. Syötkö kuin isolla annoksella? Ilmeisesti päivittäin kumminkin. Toleranssia ei kannata liian korkeelle nostaa, eli siinä mielessä taukoja kannattaa pitää vaikka sitten vähän masentaiskin ja päivä tuntuis paskemmalta.

Onhan rivarit aika namuja.

Minulle on määrätty 1.5mg/pv Rivatrilia. Tämä bentso on jostain syystä jäänyt minulle hiukan arvoitukseksi.

Se auttaa hyvin minulla jo tuolla pienehköllä annoksella ahdistukseen ja vaikutukset mukavan pitkät.
Mutta outoa on se, että tämä bentso ei tunnu lainkaan erilaiselta, vaikka ottasin 15mg:aa.
Riva piristää tajuttomasti tollasella annoksella (myös pienellä), ja jos kahvit perään, niin valvon helposti koko yön.

Eli kun olen kokeillut käytännössä kaikki suomen bentsot/bentsojohdannaiset niin, tämä bentso piristää ehdottomasti eniten. Jotain Frisiumia (klobatsaami) joka, ainakin lääkeinfon mukaan kuuluu bentsoihin, en ole kokeillut. Määrätään ilmeisesti aika harvoin, kun käytetään lisälääkityksenä epilepsiakohtausten estoon.

Mutta loppujen lopuksi Rivatril siis poistaa tehokkaasti ahdistusta ja piristää veikeesti. Budia päälle, ni olo on vielä ahdistumattomampi. Ahdistustaso on pyöreä nolla.

Ps. Millasenhan annoksen tarvitsisin klonatsepaamia, että alkaisin sekoileen tai nukahtaisin? Kun ei se muistikaan mene isoilla annostuksilla. Olen joskus syönyt 0.5mg nappeja 150kpl n.kahdessa ja puolessa vuorokaudessa, ahdistus vaan poistui ja olin pirteä.

Ei toimi mitenkään…pamit paljon parempia in my opinion.

Aika epäsäännöllistä itsellä rivatril lääkitys. Välillä pari viikkoa putkeen ja välillä viikko ilman. Joskus jokatoinen päivä jne. Mutta aina siitä tulee pirteä mieli, poistaa ahdistuksen ja kaikki jaksaa kiinnostaa.

Soikannelta hieman kopsaten
“Se auttaa hyvin minulla jo tuolla pienehköllä annoksella ahdistukseen ja vaikutukset mukavan pitkät.
Mutta outoa on se, että tämä bentso ei tunnu lainkaan erilaiselta, vaikka ottasin 15mg:aa.
Riva piristää tajuttomasti tollasella annoksella (myös pienellä), ja jos kahvit perään, niin valvon helposti koko yön.”

Itsellä ollut nyt vuosi ja 9kk? no pian 2 vuotta säännöllisesti tasan 4mg / pvä, koskaan en ole vähempää päivässä ottanut, joskus enemmänkin (~12-16mg). Tuon piristävän vaikutuksen olen huomannut myös itse, mutten ihan noin rajusti, vaikka energiajuomaa joisin päällekin, eli en kumminkaan mitenkään piristy / saa mitään ns. kofeiiniherkän ihmisen energiajuoman jälkeisiä ylilyöntejä, mutta esim yöllä/illalla ottaessa telkkaria katsoessa vähänkin yli normin 2mg (esim 4-6mg) niin vie kyllä unen halua hieman pois.
Mitä taasen alkoholiin tulee, niin ihan normaalisti olen vetänyt viikonloppukännejä ja 2-3 päivän putkia + tietysti jokapäiväiset iltaoluet, ei ole vaikuttanut päätä sekoittavasti (Vaimo ollut aina mukana, joten tietänyt mikä lääkitys yms meneillään mulla ja huomaa kyllä jos käyttäydyn erilailla. Hän ei ole koskaan syönyt mitään lääkkeitä eikä varsinkaan alkoholin kanssa, ei myöskään käyttänyt mitään huumaavia aineita).

Loppupäätelmänä voisin sanoa näin kaikkien bentsojen kokeilujen (jokaista 1-3kk käyttänyt säännöllisesti) jälkeen, että kaikista toimivin ja paras bentso, itsellä määrätty ahdistukseen/vitutukseen + ISONA syynä relaxoivan vaikutuksen takia koska selkä on niin paskassa kunnossa ollut vuosia joten on lisänä bubren kanssa kipuihin.

PS: nuo 2mg tabut sulaa kielen alla, 0.5mg ei. Rivatrilia muistaakseni käytetään jossain tapauksissa suuria määriä epileptisiinkohtauksiin, ellen aivan väärin muista, jotenka siksi siis varmaan myös tuo liukeneminen kielen alla? Minttukarkkejahan nuo on :stuck_out_tongue: :laughing: