No joo, näen sen tällä viikolla joka tapauksessa, ni ajattelin yrittää…
mä aloin laskeen monta rivaa on jäljellä ja kaadoin purkin vesi lätäkön päälle pöydällä tuhannen sekasin vaikuttaako tehoihin?
No taas se on taivaan lahja kun niitä nyt saan lääkärin määräämänä. Annos naurettavan pieni mut tarkotus
onki et ne on tarvittaessa eli oikeeseen tarpeeseen silloin ku on pakko vaikka tehä joku vaikee asia tai muuta
sellasta ni pystyy hoitaa asioita.
Hyvä lääke ahdistukseen juuri sen takia koska se ei mua ainakaan väsytä. Ehkä välillä jopa päinvastoin,
riippuen annoksista. Ja nautinta tyylistä. Isommat minttupastillit voi ihan imeskellä tai pitää kielen alla, hyvä
maku! Minttu tai vastaava…
Välipäiviä on pakko pitää ja seurata tilannetta ettei se sit lähe lipsuu joka päiväseks se käyttö. Mut ei noilla
annoksilla edes vois viihteillä. annosta saisin varmasti nostettua mut en halua koska haluan olla suht benjo-
vapaa.
Pahin bentso imo. Kyllähän se vaivaan auttaa(en osaa sanoa epilepsian kanssa), mutta vieroitus oireet ovat todella hirvetät. Jostain syystä lääkärit haluavat määrätä näitä päihdeongelmaisille ihmisille. Pitempi käyttö on lähestulkoon mahdotonta lopettaa ilman kuntoutusta ja kuukausien tiputusta.
Jep, viekkarit on todella veemäiset tärinä ja muuta pidemmässä päivittäisessä käytössä lopettaessa
kestää sen 3vkoo vähintään. Ja helposti lähtee käsistä. Mut hyvä lääke vaivaan pitkävaikutteisuutensa
vuoksi. ja sen tasasen nousun/laskun vuoks.
Kolme suvee söin 3 x 2mg päivässä reseptin mukaan. Kyllä ainakin itsellä laskut olivat aika “mahdottomat”. Sanoisin että vuoden xanorin käyttö oli ainakin itsellä huomattavasti helpompi lopettaa ja se oli samoilla milli määrillä.
Taivaan lahja ja taivaan lahja… hyvät ja huonot puolet näil laillisil ja laittomil huumaavilla aineilla on. Joka tapauksessa pyydän ensviikon puolivälissä lekurin vaihtaa (testiksi) tällä hetkellä Diapam 10mg Diapam → 2mg Rivatrileihin, kuten selostanut, auttaa ahdistukseen molemmat (riva hitaammin, mutta kauemmin ja se on iso plussa) ja molemat rentouttaa lihaksia johon tarvin myös bentsoja. Ihan noita bentso annosvertailu listoja se on aika selvä et 3-4x10mg Diapam vaihtuu 2mg Rivatriliin vastaavuushan on “sama” listojen mukaan, mutta ei ne ihan yks yhteen mee, mutta kyllä se 2mg alotusannos sopii, sitä voi muokata jos tarvii sitten ja jos toimii lääkinnällisessä käytössä ja kakkoset saa 4 osaan eli voi helposti pistää 1mg tai vaikka 0.5mg jos haluaa, ite meinaan ottaa melkein aamusta heti sen 2mg, vaikuttaa aika hyvin päivän. 0.5mg rivat oli myös ennen 2 jakoviivalla, nykyään vaan yhdellä, mutta enpä niitä… purkki menee hetkessä jos annos hilautuu tonne 3mg/vrk, mutta eipä mennä asioiden edelle, katotaa nyt mitä mieltä lääkäri.
Opiaattikuosin boostaukseen vaan syönyt rivoja ja ne toimii vasta 0 tolella itellä 5-10mg annoksilla, mutta lääkekäytössä varmasti ihan eri kun haluaa vaan ahdistuksen pois ja lihakset rennoiks. Toi “kuosi” annoksen suuruus selittyy varmaan aikalailla sillä, ettei Klonatsepaami oo erityisen sedatiivinen…
hmm, vaikee topik. sanoisin että se on taivaan lahja niille jotka kärsii vaikka epilepsasta tms. ja auttaa ahdistukseen sen 2-3kk, sitten sitä vain saada lisää. siinä mielessä huono. ja klonatsepaamilla on niin pitkä(aprox 36h) halflife., puolliintumisaika. vain diatsepaamilla puoliintumisaika on suurempi, hmm, lahemmas 100h.
itse olen syonyt rivatrilliä 4v annoksella 6mg/pv. mutta sitten tuli vähän esteitä vastaan mistä menin vähän maihin niin suurensin päiväannostani. ahdistus ei lahtenyt enaa pois niin psykiatri ehdotti lyricaa.
en tiedä teistä mutta ei mulla lyrica 600mg/pv aiheuta mitääm sivuoireita. tainoh, ekana päivänä kun otin sen 1600mg niin käsi lähti sijoiltaan, tyttoystava jätti, kaverit lähti veks. yhtä kaveria lukuunottamatta.
mutta pöh, empä tuumi enää vanhoja ajatuksia. eli uus olut ja paukut. ehkä vahän lisaa lyricaa.
tulee vaan
Mites vertaatte Rivatrilin ja Sirdaludin vaikutuksia nimenomaan kouristuksissa ja lihaskrampeissa? Itellä yhdistelmä diatsepaami + sirdalud,mutta tuntuu ettei enää kramppeihin tehoa,vaikkei bentsoja oo enää viihteilyyn tullu rouskittua.Kannattaisko vaihtaa,kivut ja diagnoosit on sellasia että Oxycontejaki saisin jos huolisin,mut tiedän että siltä tieltä ei tultais takas…
Itselläni on 2x2mg aamuun ja päivään 2mg ja iltaan 2mg, puhumattakaan muista lääkkeistä mutta auttaa parhaiten ahdistukseen ja paniikkiin todellakin. Xanori myös mutta menee semisti pöhnään liikaa ja alkaa tekee mieli kuosaa vitusti
Itse söin bentsoja mm.rivoja n.25v aina,kun ahdisti,vitutti,pelotti,jännitti tai ihan mihin oloon vaan.Harmittaa,kun kesti näin kauan,ennen kuin tajusin,että kaikki tunteet ja olot on ihan ok,ihminen on luotu tuntemaan erilaisia asioita ja se on rikkaus,muutenhan elämä olisi tasaista tallaamista.Tässä iässä olen jo tajunnut,että kun ahdistaa,niin siihen on yleensä joku syy.Ahdistuksen saa pois,kun hoitaa sen syyn,oli se sitten raha-asia tai ihmissuhde juttu.Tabuilla saa kyllä turrutettua olonsa,mutta se syy ei häviä,ellei sitä hoida.Lopetin itse kaikki lääkkeet n.3v sitten ja voin sanoa,että elämä on nykyään elämisen arvoista.Olin aikoinaan tosi sekaisin,vedin kaikkea mahdollista ja usein yhtä aikaa,valitin olojani joka paikassa ja sitä,kuinka elämä potkii päähän ja kukaan ei auta tai ymmärrä.Lääkärit ei tiennyt mistään mitään,itse tiesin,mikä on paras lääke mihinkin oloon.On surullista seurata,kun nuoret ihmiset tekee samat mokat,mitkä on itse aikoinaan tehnyt,mutta jokaisen on näköjään oma polku kuljettava ja jotkut selviää,jotkut ei,valitettavasti.Ihmisen elämä on liian arvokas ja lyhyt tuhlattavaksi.Itse en nykyään suostu syömään buranaa vahvempaa,kuin todella pakosta ja sellaista pakkoa ei onneksi vielä ole tullut.En todellakaan halua saarnata tai tuomita ketään,kerroinpahan vaan oman mielipiteeni ja siihen meillä onneksi on suomenmaassa oikeus.

Itse söin bentsoja mm.rivoja n.25v aina,kun ahdisti,vitutti,pelotti,jännitti tai ihan mihin oloon vaan.Harmittaa,kun kesti näin kauan,ennen kuin tajusin,että kaikki tunteet ja olot on ihan ok,ihminen on luotu tuntemaan erilaisia asioita ja se on rikkaus,muutenhan elämä olisi tasaista tallaamista.Tässä iässä olen jo tajunnut,että kun ahdistaa,niin siihen on yleensä joku syy.Ahdistuksen saa pois,kun hoitaa sen syyn,oli se sitten raha-asia tai ihmissuhde juttu.Tabuilla saa kyllä turrutettua olonsa,mutta se syy ei häviä,ellei sitä hoida.Lopetin itse kaikki lääkkeet n.3v sitten ja voin sanoa,että elämä on nykyään elämisen arvoista.Olin aikoinaan tosi sekaisin,vedin kaikkea mahdollista ja usein yhtä aikaa,valitin olojani joka paikassa ja sitä,kuinka elämä potkii päähän ja kukaan ei auta tai ymmärrä.Lääkärit ei tiennyt mistään mitään,itse tiesin,mikä on paras lääke mihinkin oloon.On surullista seurata,kun nuoret ihmiset tekee samat mokat,mitkä on itse aikoinaan tehnyt,mutta jokaisen on näköjään oma polku kuljettava ja jotkut selviää,jotkut ei,valitettavasti.Ihmisen elämä on liian arvokas ja lyhyt tuhlattavaksi.Itse en nykyään suostu syömään buranaa vahvempaa,kuin todella pakosta ja sellaista pakkoa ei onneksi vielä ole tullut.En todellakaan halua saarnata tai tuomita ketään,kerroinpahan vaan oman mielipiteeni ja siihen meillä onneksi on suomenmaassa oikeus.
Hienosti oivallettu…bentsot kyllä turruttaa mukavasti. Mä olen ollut vuoden -75 jälkeen kaksi vuotta syömättä bentsoja, sitten aloitin urpona uudelleen henkisen riippuvuuden vuoksi. Nyt taas pähkäilen lopettamista, koska en tarvitse niitä. Mutta on olemassa ihmisiä, ketkä tarvitsevat oman mielenterveytensä vuoksi bentsolääkityksen, eräs läheiseni on yksi heistä. On tuskallista katsoa vierestä, kuinka ihminen vaipuu psykoosiin lääkärien piittaamattomuuden vuoksi! Myös kroppa reagoi tällaisilla ihmisillä:paino putoaa, kilpirauhashormonitaso nousee liiaan suureksi, yms, yms…
Riva on tosiaan mielestäni paras bentso hyöty/haittasuhteeltaan niille, jotka sitä oikeasti tarvii. Viihteilyyn Xanor ja Stilnoct ehkä parempia, mut varsinkin Xanorin pitkäaikaiskäytöstä tulee tooodella pahat viekkarit, koettu on. Kyllä rivastakin tulee, mutta itsellä ei ole juurikaan tullu, kun olen pitäny annostuksen matalana (1-4mg päiväs). Siis jos oikeasti tarvii rauhoittavaa, joka oikeasti toimii, suosittelen Rivaa, max 6mg päiväs ja VAIN tarvittaessa.
Jännä, et pienin ja ainoa pakkaus 2mg rivasta on 100kpl!?! Kaikista muista bentsoista löytyy 5-15 eri pakkauskokoa. Yrittääköhän jättilääkeimperiumi Roche tällä koukuttaa asiakkaat
Itellä vielä joku vähä päälle sata 0,5:sta rivaa jälellä. Vaihtovat joskus opamoxit noihin. Jos saisin valita niin ehdottamasti oparit ottasin takas ja vesilintuu heittäsin rivoilla. Ei mitään erityistä hyvän olon tunnetta saa noista rivoilla ja on tullu testattua erilaisilla annoksilla. Oparit rentoutti paremmin jo 1-2 tabletista
No en itsekään ole vuosiin saanut bentsoista hyvänolontunnetta,ainoastaan lääkinnällistä apua,ja lievää unensaannin paranemista…Tarviis varmaan kiskaista sellaset 5 lätkää 10pameja,enkä siltikään uskois tekevän mitään…mutta lihasspasmeihin on jonkinlaista apua saanut,joten suht pienellä annoksella ollaan kärvistelty,mutta kyllä taitaa vaihto Rivoihin olla edessä.
edit: mitäpä mä näitä tänne kirjotan oikeastaan. Luin tota ADD topiccia ja muutenkin huomannut, et typerää hakee diagnoosia ja mikähän ois hyvä IMO esim täältä. Lääkärit osaavat auttaa huomattavasti paremmin ja myös tutkia konkreettisesti, eikä tee diagnoosia kirjotusten perusteella. “Hei minulla on reuma, mitä lääkkeitä aletaan käyttään?”
Onneksi myöhään kun ei milloinkaan, harmi kun on mennyt pari vuotta melko kipulääke+bentso + kaikki muut lääkket yhteispöllyssä niin ei oikein arviointikyky pelaa.
Lahja ja lahja. Oppipoika sen sanoi osuvasti, mutta erilaisiahan me kaikki olemme, toiset vahvempia kuin toiset ja toiset tykkää turruttaa enemmän päätään kuin toiset. Mutta kyllähän se totta on, että ei elämästä lääketokkurassa saa sitä samaa irti kuin ilman. Kuka siihen sitten pystyy.
lahja-ideoita.com - lahja ideat ja persoonallisia lahjoja
Rivatril on paras bentso ehdottomasti!