Rivatril on taivaan lahja ;)

Voi että en ole varmaan puoleen vuoteen syönyt tätä lääkettä ja kaikki ahdistukset ja vainot lähti pois ja olen tuplasti sosiaalisempi, kiitos tämän lääkkeen. Onkohanvaikee saada respa tähän? Edellinen lääkäri määräs mielalashittii ja siihen en suostu koskemaan edes.

Jep rivatril on kyl lääke aika moneen vaivaan, vitutukseen, ahdistukseen, paniikkiin, sosiaalisten tilanteen pelkoon, vainareihin ja tietystimyös viiheteilyn, itsellä tällä hetkellä virtaa 14mg tuota klonatsepaamia plus ainakin viittä muutakin :mrgreen: pitkäs aikaa alkaa tulla kunnon bentso olo mut näköjään 25-30(100mg pamii ja 7,5mg xanorii,2,5mg xonee, pirii, kukkaa, alkoo) nappii joutuu yhteensä syömään, tolet nousee nopeesti :mrgreen: mut joku 5mg-8mg poistaa ahdistusta ja muita oireita tosi hyvin :slight_smile:

Kysy diapamia ennemmin, bentsotauon jälkeen 10mg toimii myös ja oot puolta sosiaalisempi. :slight_smile:

Helpompi irrottautuakin ku rivatril, ja todennökösemmin määrätään.

Oxepameista ei sitten ole mielestäni oikeen mihkään. :confused:

On se, taivaan lahja ja helvetin vaikee saada resepti. Eli resepti on siis taivaan lahja. Tai voi olla, ei kaikki kuitenka tarvii bäntsoja, mutta kaikilla niitä pitäs varalla olla olemassa. Kumma ku ei lähe enää jämptiä mielipidettä mistään. Aina on kolikolla kaksi eri kääntöperkelettä ja mielipiteet kuin käärmeen kieli.

Meil saa klinikal yleensä tota ennemmin ku santtuja. Oisin ite vaihtan yhes vaihees pamit rivoihi, mut lekuri sano et voi santut vaihtaa… Nyt en sit enää viitsis, ellen sais ynnättyä ilman viekkarei sekä pameja et äksiä rilleiks niin, et jäis ilman koukkua kaikki viihteesee. Se taas tuskin onnistuu, koska oon koht sen 7 vuotta syöny päivittäin santtui ja melkee heti sen jälkee sain pamit.

No jos ees pärjäis jollaa 0,5mg rivoi päiväs ja pyytäis 2mg, ei mitää järkee! Ku oon alkan benei vähentää ni en niit ala uudestaa syömää. Muutenkii aina kuvittelee ettei rivat toimi, mut niinhän se on kaikis bentsois, vaik tuo nyt niin virallinen bentso ole.

hyi älä sitten väärinkäytä niitä Iso… esim 50x2mg ja viinaa perään niinkun joskus syksyllä vai koska oli :wink:
Rivatril on joo itelläkin ihan ok lääke, ahdistukseen jos tarvii johonka ite tarvin myös sedaatiota anksiolyyttisten vaikutusten lisäks niin Rivatril ei oo niin kätevä esim kun 10mg Diapam. Esimerkki, saman tilan eli pahan ahdistuksen ja pienen sedaation saan 3x10mg Diapamista, Rivatrileja tarvii 3x2mg samaan ongelmaan ja tuo “vastais” 12x10mg diapamia ekuileventti taulukoiden mukaan, mutta siinähän se nähdään, että eri bentsoilla on vähän eri käyttökohteet ja eri vaikutukset.

Olipa paljastus :open_mouth:

Mä pidän enämpi diatsepaamista ku rivatrilista. Alpratsolaamista ny puhumatikaa… Rivatril ummettaa mua, jatulee vähän masis olo…(tulipa siinäkin tärkeitä paljastuksia :smiley: )

Voivoi… 10vkoo ilman. mielitekoja edelleen satunnaisesti.

Mä sain niitä heti… karkasin ensin sairaalasta ne soitti kytät perään mut menin yleis lekurii ja sanoin et sain kaverilta tälläsiä ja nää toimi todella hyvin eikä mulla oo ollu sen jälkeen yhtään huono olo ni pisti ensi 1 krt3pv ja sit soitin 2vko päästä et annostus pitää nostaa ku ne o nii mietoi ni 0.5 2x3pv ja sit nyt mul on 2 respaa mitkä vien todisteeks 9nappii pv.s lekurille et siin on sopiva tole ja toimii ku koodi.

Kauheat Rivatril-laskuvapinat, en kyennyt eilen raahaamaan itseäni apteekkiin ja olen ollut normaaliakin pienemmällä annoksella ison pudotuksen jälkeen. Ketiapiinilla on yritetty korjailla, niin olen lähinnä nukkunut. Mutta tänään on taas taivaasta kun saan normaalit 4mg: ani päivässä :smiley:

Noi bentsot on sillai jänniä lääkkeitä, että jollekkin sopii Rivatril, toiselle taas Diapam yms. Itse tykkään Insominista ja Xanorista.

Lasken toleja tilanteen mukaan rivoissa 3x0.5mg x3pv ja nyt riippuen päivästä: 2x0.5mg - 3x0.5mg x3pv en nosta toleja enempää… No joskus 4x0.5mg pommi naamaan… thats it.

Tenoxit soveltuu ehkä bissen kanssa, mut pelkästään viihdekäyttöön Temesta ilman alkoholei. Rivatril + bisse combo jees. mut bisseki on hyvää…

Rivatril on taivaan lahja niin kauan ku sitä on, sitte alkaaki helvetin tuskat eikä tunnu loppuvan ikinä.

^Jep, tärinät pelkästään kestää vähintään 3viikkoa, jos on vähänkään ‘venähtäny’
kuurin pituus, ja isot annokset tietty vaikuttaa kans siihen, mut sanosin et hitaasti se
poistuu elimistöstä, kun käytön lopettaa. Mulla näky seuloissa 4vkon jälkeen bentsot (rivatril),
vaikka muruakaan en laitoksessa ollu ottanu ton kk aikana. Sitten se jossain vaiheessa häippäs.

OON HELVETIN TYYTYVÄINEN ETTÄ PÄÄSIN EROON!

En saa enää ees raivokohtauksii, kun en käytä bentsoja. Olin sekopää insane clown!

En jaksa uutta topikkia perustaa ko tää sopii tähänki: syön noita tenoxeja joka pvä lieventääkseni rivarefloja, olemattoman määrän mut kuitenki syön, niin eikö se vaan siirrä refloja eteenpäi vai olisko niin hyvin ku oon kuvitellu et ne loiventais pudotusta ja voin jatkaa niitten ottamista ilman että helvetinportit aukee isommalla ryminällä sit ku noiki loppuu ?

^No mä ajattelen niin et ku tenox on kuitenki huomattavasti miedompi bentso (vaikka kuuluu
jollain tapaa eri bentsoryhmään) ja sä syöt tenoxia kohtuullisesti ni veikkaan et pikku hiljaa sun
toleranssi tippuu sinne tenoxin tasolle, joka tietenki tarkottaa sitä et viekkarit tulee olee huomattavasti
pehmeemmät, mut en oo mikää lääkäri enkä edes bentsoexpertti mut näin maalaisjärjellä aateltuna näin.

Tennareilla oon kerran pari hoitanu loput xanori ja rivakitkut. Sopi ihan hyvin siihen.

Mä en yleensä syö bentsoja. Nyt kevään aikana oon kuitenkin saanu reseptin, ensin opamoxeja. Tuntui et ne ei auttanu tarpeeks, ni pyysin et vaihdettaisiin rivatrileihin, ja vaihtoihan se. No, nyt musta kyllä tuntuu et nää auttaa vielä vähemmän! Ensinnäkin pitää otta kaks et edes tuntuu missään (mulla on niitä miedoimpia tietenkin, kun ei yleensä respaa ole), ja sit vähän aikaa sen jälkeen ku vaikutus on alkanut, niin tuntuu et ahdistus vaan kasvaa! :astonished:

En nyt tiedä mitä pitäis tehdä. Kun haluaisin opamoxit takas, mut nyt tossa on purkillinen noita rivoja, tai siis puolet suunnilleen, niin tuskin se mulle taas uutta reseptiä kirjoittaa…? :frowning:

:smiley: Rivatril onkin siinä mielessä erilainen bentso, ettei siitä saa monikaan mitään oloja. Mulle tuli aikanaan vain sellaista ‘sähköistä surinaa’ päähän yli 8mg/vrk annoksilla. Kandee yrittää vaihtaa Opamoxiin takaisin, koska siitä ei tule niin riippuvaiseksi kuin Rivatrilista, Oxatsepam on vesiliukoinen ja poistuu näin ollen elimistöstä nopeimmin. Muut bentsot on rasvaliukoisia, joten niiden puoliintuminen on huomattavasi hitaampaa(siis poistuminen elimistöstä. Mitäs jos heität purkin takaisin lekurille ja sanot, että haluat vaihtaa takaisin??? :wink: