Otin 2mg rivatrilia noin 1.5 vuoden tauon jälkeen. Miten pitkään näkyy seulassa?
No vastatkee nyt joku jotain? Kiitos.
Oma kokemukseni: Minulla Rivatril ei ole koskaan näkynyt seuloissa, vaikka olisin ottanut sitä samana päivänä, kun on seulottu, ts. benzot eivät ole näkyneet seuloissa lainkaan, jos Rivatril on ollut ainoa benzo, jota olen ottanut. Rivatril on siitä jännä benzo, ettei se useilla ihmisillä näy seuloissa lainkaan. En siis usko, että noin pieni määrä klonatsepaamia näkyisi, mutta tämä ei tietenkään ole mikään täysin varma, kaikkia ihmisiä koskeva tieto. Uskon, että asiaan saattaa vaikuttaa myös se, kuinka paljon sitä Rivatrilia on ottanut. Olen itse toki ottanut sitä suuriakin määriä usein, eikä se ole näkynyt, mutta en sentään mitään 100 mg kerralla . Silloin se jo saattaisi näkyäkin .
Mulla itselläni taas rivat mäkyi melkein kolme viikkoa seulassa. Se, Diapam ja Risolid ovat käsittääkseni niitä jotka voivat näkyä jopa kolme viikkoa. Mutta kuitenkin, olemme kaikki yksilöitä. Ja sitten joku Dormicum ei näy kuin pari päivää sen vesilukoisuuden takia.
Kannattaa hakea apteekista omat tikkuseulat jos on tosi kyseessä. Ne ei paljoa maksa ja niistä saa sen saman tuloksen kuin jossain poliklinikan tikkuseulassa. Eikä ne kuulemma ole edes kalliita.
Oho . Mulla kun eivät ole näkyneet koskaan. Vai olitko sitten ottanut myös muita benzoja, jotka nostivat ne benzot sieltä esiin, ja kuinka tarkka seula oli kyseessä? Entä kuinka suurilla annoksilla olit Rivoja kiskonut? No joo, yksilöllisiä juttujahan nämä ovat. Siksipä ei kannata luottaa tuohon, että Rivat eivät näy seuloissa, vaikka ne mulla ja monilla muilla eivät ole näkyneetkään.
Joo-o, täytyy ehkä tilaa tommonen bentsotesteri. Mut ei se 2mg nyt luulis näkyvän enää ens viikon perjantaina. Vai mitä ootte mieltä, voiko näkyä?
^ Mun on todella vaikea uskoa, että noin pieni määrä näkyisi enää viikon päästä, mutta tämä tosiaan perustuu siihen omaan kokemukseeni, että Rivatril ei näy seuloissa ylipäätäänkään, vaikka sitä olisi ottanut samana päivänä. Älä siis edelleenkään luota mun juttuihini täysin, vaan hommaa vaikka sitten niitä testereitä, jos se mieltäsi rauhoittaa.
Hei, ihmiset, noin yleensä, ovatko benzot näkyneet teillä seuloissa, jos olette ottaneet tosiaan pelkkää klonatsepaamia ja edes suhteellisen maltillisilla annoksilla? Mua kiinnostaa tämä, kun itselläni ja monella tutulla se ei tosiaankaan ole näkynyt(siis ihan perusseuloista puhun nyt). Outo benzo, hyvä benzo .
Täällä on ollut aiemminkin aiheesta keskustelua, mm Taika kirjoitti aikoinaan että perustesteissä ei näy rivat, joten jos oli benejä syönyt, oli pos. Itselleni lekuri sanonut myös, että bentsoina ei näy…
Oletko Maago varma että kyseessä oli rivat? Jos olit esim pameja tms syönyt aiemmin, puoliintumisaika todella pitkä. tietenkin jossakin päin Suomea testataan kaikki lääkeaineet…
Söin erinäisiä benejä useamman kk:den, loppuvaiheessa lätkän tai enemmän “ryssäpameja” ja bentsot näkyivät 5vkoa! Täällä ainakin rivat tulee testata erikseen!
Melko herkkiä nuo testit ovat, 7 Insoa näkyi reilu vkon, 15ml respavapaata yskänlääkettä näytti seuraavan pv:n testit oppareista positiiviseksi…
Juu, siitä on jo vähän aikaa, kun viimeksi olen seuloissa ollut ja ihan ne perusseulat ovat siis kyseessä omalla kohdallani. En ole oikein perillä näistä uusimmista systeemeistä, mutta onhan niiden kaiketi kehittettävä monipuolisempia seuloja, kun aina tulee lisää päihdekäyttöön soveltuvia aineita(Klonatsepaami nyt tosin ei ole mikään uusi aine). Kaipa niillä sitten on oma testinsä klonatsepaamiakin varten .
Tuplat.
Mullaki näkyy rivat pitkään. Sinälläään iha sama ku bentsoja ei eritellä.
On joko bentso positiivinen tai negatiivinen, ja jos johkin bentsoon on respa ni aivan sama.
^ Siis millaisessa seulassa sulla Rivat näkyvät vai oletko samoihin aikoihin ottanut muitakin benzoja ja sitten benzot näkyvät vain yleisesti?
Ei mulla itselläni mitään ongelmaa ole Rivojen kanssa(tai on helvetinmoinen ongelma, mutta ei seulojen vuoksi), vaikka joutuisin minkälaiseen seulaan, koska Rivatril-respa löytyy kyllä. Ihan vain mielenkiinnosta ja aikani kuluksi kyselen ihmisten kokemuksia siitä, näkyvätkö Rivat, jos ei tosiaan ole vähään aikaan ottanut mitään muuta benzoa, ja jos näkyvät, niin millaisessa testissä.
Iysekin olen ymmärtänyt, että perusseuloissa näkyy vain, jos päiväannos on 3mg-6mg tai suurempi.
jouduin aikanaan syömään 2-3x0,5mg pikkurivoja ni lopetin yli vuoden käytön jälkeen
1-1,5mg seinään ja A-klinikan kusitestereis näky aikalail tasan 3vkoa, kunnes se taas näky
4vkon kohdalla (lääkettä siis oli vielä kertyneenä elimistöön) ja sen jälkeen ei mitään.
eli kyl se pidemmäl käytöl yksilöllisesti voi näkyä 3-4vkoa. kerta “käytöstä” tuskin pitkään
näkyy. ihan turhaees miettii tollast, jos on ottanu ni thats it. puoliintumisaika ~18-50h.
otin kerran 3mg rivaa ja kolme päivä päästä siitä oli seulat eikä sitten näkynyt.on kyllä parii kertaa näkyny mut ei se kauaa näy
Jos mul o nyt 17 rivaa kielen alla, enkä popsi enää tän päivän jälkeen yhtäkään, ja oon ens viikon tiistai aamuna menossa seuloihin, joissa testataan nimenomaan oonko popsinu rivoja, niin näkyykö seuloissa? Tai todennäkösest näkyy mut onks sit jotai keinoi saada ne pois elimistöstä?? Juomine, urheilu, syömine?..
^Riippuu varmaan siitä minkä kokosia Rivoja siellä kielenalla on mutta vaikka olisi pienintäkin mahdollista kokoo niin eiköhän ne näy kun klonatsepaamin puoliintumisaika on sen verran pitkä varsinkin jos sitä vielä vartavasten etsitään.
En tiedä auttaako saunominen, kova urheilu ja armoton nestetankkaaminen mutta kyllähän jotkut kertovat hyötyjä kokeneen…
Eiköhän näy? Viikkoko se oli? Tosin jos lastenrivoja niin eihän toi aivan mahdoton annos, tosin saa kikkailla,en ota kantaa kun en olen kiltti ja clean boy nykyään
Sanoisin että hyvin todennäköisesti näkyvät, vaikka olisivat 0,5m tablettejakin.
Nykyään tosiaan monissa ellei useimmissa paikoissa uudemmat seulatestit, jossa se riva näkyy paljon herkemmin (ehkä jopa yhtä herkästi kuin muutkin bentsot) ja joissain sitten nuo vanhat, missä se Rivatril ei näy kuin isoilla päiväannoksilla. Tosin sinun tapauksessasi ei ilmeisesti merkitystä, jos menee labraan joka tapauksessa.